- 612 προβολές ( Μέτρηση έως 17:34:09 )
Κωνστανίνος Βαθιώτης: “Τώρα όμως που το κάθε μήνυμά σας είναι σπάνιο χ ά δ ι ψυχής, το “έγκλημά συσσώρευσης” είναι πολύ πιο “επικίνδυνο”, αφού μοιάζει να απειλεί την ελεύθερη βούληση και την προσωπική συνείδηση, δηλ. τα δύο από τα μεγαλύτερα χαρίσματα με τα οποία έχει οπλίσει ο Θεός τον άνθρωπο (αυτά ακριβώς τα χαρίσματα που έχουν βάλει στο μάτι εδώ και πολλά χρόνια τα μέλη της παγκόσμιας ελίτ, η οποία κορύφωσε την επίθεση της από τις 11 Μαρτίου 2020 μέχρι και σήμερα·”
Έχει κατακλυστεί το διαδίκτυο από χιλιάδες αναρτήσεις και σχόλια συμπαράστασης στον αναπλ. Καθηγητή Ποινικού Δικαίου ΚΥΡΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΘΙΩΤΗ, μετά την δημόσια παραίτησή του από την έδρα του στο Πανεπιστήμιο Θράκης, γεγονός πρωτοφανές στα χρονικά.
Είναι εκατοντάδες χιλιάδες αυτοί που έχουν παρακολουθήσει την πορεία του στο ενδεκάμηνο της παράνοιας κορονοϊού, αλλά και χιλιάδες οι φοιτητές του που τον εκτιμούν για το ΗΘΟΣ, την ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ του, την ΕΠΙΣΤΙΜΟΣΥΝΗ του και τον πράο και χωρίς υπεροψία χαρακτήρα του.
Το παρακάτω άρθρο του, μόλις αναρτήθηκε στην σελίδα του και είναι ένα πρώτο ευχαριστώ στους χιλιάδες υποστηρικτές του.
Τα μόνα στοιχεία που θα προσθέσω είναι, ότι ο Κωνσταντίνος Βαθιώτης είναι Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΟΝΤΩΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ.
Απ’ ότι πληροφορούμαι, ετοιμάζονται από το Πανεπιστήμιο Θράκης, διαμαρτυρίες συμπαράστασης προς τον ΚΥΡΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΘΙΩΤΗ.
Θα περιμένω να δω και από άλλους Πανεπιστημιακούς, αλλά και από δικαστικούς ή άλλους επιστημονικούς κύκλους που τον συγχαίρουν με τα μηνύματά τους, να βγουν ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΧΤΙΔΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΣΤΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
Και μια ευχή: Η ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ, ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΘΕΜΕΛΙΟ ΛΙΘΟ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΑΜΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.
Καλλιόπη Σουφλή
Υποβληθείσης σήμερον της προαναγγελθείσης παραιτήσεώς μου, νῦν ἀπολύει Πανεπιστήμιον τὸν δοῦλόν του (3 Φεβρουαρίου γαρ: του Αγίου Συμεώνος).
Αν κάθε μήνυμα συμπαράστασής σας είχε “εγκληματική χροιά”, τότε θα έπρεπε να εισαχθεί στον Ποινικό Κώδικα ένα ιδιώνυμο “έγκλημα συσσώρευσης” (Kumulationsdelikt· γι’ αυτόν τον τύπο εγκλημάτων βλ. Ιωάννα Αναστασοπούλου, Εγκλήματα συσσώρευσης: πέρα από την αφηρημένη διακινδύνευση;, Ποινικά Χρονικά 2012, σελ. 561 επ.), τιμωρούμενο με βαριά κακουργηματική ποινή.
Τώρα όμως που το κάθε μήνυμά σας είναι σπάνιο χ ά δ ι ψυχής, το “έγκλημά συσσώρευσης” είναι πολύ πιο “επικίνδυνο”, αφού μοιάζει να απειλεί την ελεύθερη βούληση και την προσωπική συνείδηση, δηλ. τα δύο από τα μεγαλύτερα χαρίσματα με τα οποία έχει οπλίσει ο Θεός τον άνθρωπο (αυτά ακριβώς τα χαρίσματα που έχουν βάλει στο μάτι εδώ και πολλά χρόνια τα μέλη της παγκόσμιας ελίτ, η οποία κορύφωσε την επίθεση της από τις 11 Μαρτίου 2020 μέχρι και σήμερα· όποιος θέλει να εμβαθύνει στο εν λόγω ζήτημα μέσω της Έβδομης Τέχνης, αξίζει να παρακολουθήσει την ταινία του 2016 “Assassin’s Creed”).
Το ευχαριστώ μου για την “απειλή” σας απολύτως απρόσφορο να σταθεί στο δυσθεώρητο ύψος της περιστάσεως.
Πάντως, ο Οδυσσέας, προτού ξεκινήσει το ταξίδι του, όντας ενημερωμένος από την Κίρκη για το επικίνδυνα ελκυστικό τραγούδι των Σειρήνων, διέταξε το πλήρωμα του πλοίου του να τον δέσουν στο κατάρτι (*), ώστε να μπορεί να ακούει το τραγούδι χωρίς να κινδυνεύει να πηδήξει από το πλοίο.
Μάλιστα, ήταν τόσο κατηγορηματικός που απαγόρευσε ρητώς στους συνοδοιπόρους του να τον λύσουν, ακόμη κι αν αργότερα τους έδινε τέτοια εντολή. Σε αυτό βεβαίως το παράδειγμα, που ανάγεται στον Dworkin (Paternalism, εις: Wasserstrom [επιμ. έκδ.], Morality and the Law, 1971, σ. 119), ο περιορισμός της ελευθερίας του Οδυσσέα στην ουσία δεν ήταν έξωθεν επιβαλλόμενος, δηλαδή από τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματός του, αλλά από αυτόν τον ίδιο.
Ζητώντας από αυτά να τον ακινητοποιήσουν, στόχευε στο να αντιμετωπίσει προληπτικά το προσωρινό βουλητικό του ελάττωμα που θα προκαλείτο από το τραγούδι των Σειρήνων, γιατί μόνο με αυτόν τον τρόπο θα διατηρούσε την ελευθερία του.
Η τελευταία παράγραφος υπάρχει στο άρθρο του γράφοντος “Η πατερναλιστική ιδεολογία ως εξηγητικό πρότυπο του Ποινικού Δικαίου” (Ποινικά Χρονικά 2019, σελ. 561 επ., 574 – το κείμενο αποδίδει σε εμπλουτισμένη μορφή την ομότιτλη εισήγηση που παρουσιάσθηκε στο 13ο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Ποινικού Δικαίου “Ιδεολογία και Ποινικό Δίκαιο”, 28.4.2018, γραμμένη σχεδόν εξ ολοκλήρου στην βιβλιοθήκη της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Μονάχου).
(*) Δέσιμο στο κατάρτι = Χθεσινή ραδιοφωνική προαναγγελία.
Πηγή
Ετικέτες: ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούνται οι φίλοι της σελίδας αυτής να μη χρησιμοποιούν Βωμολοχίες στα σχόλιά τους