Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022

 Προσωπικός Γιατρός: Απαντήσεις σε κοινές ερωτήσεις πολιτών

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: 
ΓΙΑΤΡΟΣ

Προσωπικός Γιατρός: Ο θεσμός του Προσωπικού Γιατρού αποτελεί μία εμβληματική μεταρρύθμιση της ΠΦΥ, καθώς για πρώτη φορά ο Προσωπικός Γιατρός του κάθε πολίτη θα έχει κομβικό ρόλο τόσο για την παρακολούθησή του και την πρόληψη της υγείας του όσο και για την εύρυθμη λειτουργία του ΕΣΥ. Με το σύστημα του προσωπικού γιατρού να αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία στις αρχές του 2023, οι πολίτες σε όλη τη χώρα καλούνται να εγγραφούν στο σύστημα και να επιλέξουν τον γιατρό που θα γίνει ο… προσωπικός τους.

Εκτός όμως από τα τεχνικά προβλήματα που υπάρχουν, ένας τέτοιος θεσμός είναι πρωτόγνωρος για τους πολίτες και όπως είναι φυσικό υπάρχουν ερωτήματα, απορίες και παρανοήσεις.

Ερωτήσεις που έχουν προκύψει το τελευταίο διάστημα και που αρκετοί πολίτες  είτε δεν έχουν καταλάβει είτε δεν έχουν βρει απάντηση παρατίθενται εδώ.

Ερωτοαπαντήσεις:

-Ποιοι πολίτες μπορούν να εγγραφούν στον προσωπικό γιατρό;

Όλοι οι πολίτες από την ηλικία των 16 ετών και άνω, ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ, αλλά και ανασφάλιστοι.

-Όποιος ήταν οικογενειακός γιατρός μας μπορεί να γίνει… προσωπικός;

Όσοι ασθενείς ήταν εγγεγραμμένοι σε Oικογενειακό Γιατρό και ο γιατρός τους συνεχίζει και ως Προσωπικός Γιατρός δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα. Παραμένουν στη λίστα ασθενών του γιατρού τους.

Για να μην υπάρχει σύγχυση καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε πως η Γενική Οικογενειακή Ιατρική είναι ιατρική ειδικότητα, η εκπαίδευση στην οποία σε προετοιμάζει να αναλάβεις τον κομβικό ρόλο του Οικογενειακού Γιατρού στο σύστημα υγείας, ρόλου που μετονομάστηκε τώρα σε  Προσωπικός Γιατρός για συμβολικούς θεωρώ λόγους, σηματοδοτώντας την επανεκκίνηση στην ΠΦΥ.

-Μπορούν να εγγραφούν και παιδιά ή ανδρόγυνο στον οικογενειακό γιατρό

Μπορούν όλοι άνω των 16 ετών να εγγραφούν. Και είναι θεμιτό την φροντίδα στα μέλη μιας οικογένειας να την προσφέρει ο ίδιος γιατρός, καθώς έτσι ο γιατρός θα έχει γνώση του οικογενειακού πλαισίου μέσα στο οποίο κάποιος διαβιεί, γνώση ιδιαίτερα σημαντική στην ανάπτυξη της εξατομικευμένης προσέγγισης για τον κάθε ασθενή.

-Μπορεί ένας πολίτης να καλέσει τον προσωπικό γιατρό και να του ζητήσει να τον/την προσθέσει στη λίστα του;

Αυτή δεν είναι μια διαδικασία που προβλέπεται και θα μπορούσε να γίνει μόνο στην περίπτωση που τον άνθρωπο αυτόν ο γιατρός τον γνωρίζει καλά και μπορεί να τον ταυτοποιήσει με ασφάλεια από απόσταση.

-Αν ένας πολίτης έχει διαλέξει προσωπικό γιατρό αλλά θέλει να αλλάξει, μπορεί;

Μπορεί. Ο πολίτης έχει το δικαίωμα να αλλάξει γιατρό μια φορά τον χρόνο, είτε γιατί δεν είναι ικανοποιημένος από τον γιατρό, είτε για άλλο λόγο πχ μετακόμιση. Ασκώντας το δικαίωμα αυτό ο ασθενής και με την προϋπόθεση πως υπάρχει μια επαρκής δεξαμενή γιατρών, γιατροί που προσφέρουν ποιοτικότερη φροντίδα θα επιβραβεύονται με πολυπληθέστερες λίστες και συνεπώς καλύτερες αποζημιώσεις. Αποτελεί κίνητρο βελτίωσης της ποιότητας της φροντίδας.

-Υπάρχει κάποια ειδοποίηση στον πολίτη σε περίπτωση που ένας γιατρός κοντεύει να συμπληρώσει τους 2.000 εγγεγραμμένους;

Όχι. Απλά όταν κάποιος γιατρός συμπληρώσει τον μέγιστο αριθμό πολιτών που δήλωσε πως επιθυμεί να φροντίζει, όχι απαραίτητα 2.000, αλλά ακόμα και 850, σταματά πλέον να εμφανίζεται ως διαθέσιμος στην πλατφόρμα εγγραφής πολιτών.

-Ενημερώνεστε όταν ένας πολίτης σας διαλέξει ως προσωπικό του γιατρό;

Δεν υπάρχει ξεχωριστή ενημέρωση για την κάθε εγγραφή.

Οι πολίτες απλώς εμφανίζονται καταχωρημένοι στη λίστα ασθενών του γιατρού. Η αποδοχή των ασθενών γίνεται αυτόματα, χωρίς να απαιτείται κάποια  ενέργεια από τον γιατρό. Ο γιατρός δεν έχει το δικαίωμα να απορρίψει κάποιον που γράφτηκε στη λίστα του.

-Μετά την εγγραφή υπάρχει κάποιο «πρωτόκολλο»; Του τηλεφωνείτε; Ζητάτε κάποια στοιχεία του;

Σύμφωνα με τις βασικές αρχές της ΠΦΥ ο γιατρός δεν πρέπει να περιμένει τον ασθενή να τον επισκεφτεί, αντίθετα ο ίδιος προσπαθεί ενεργητικά να προσεγγίσει τον ασθενή. Αναμένουμε οδηγίες από τον ΕΟΠΥΥ και το Υπουργείο Υγείας για το θέμα αυτό.

-Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητες σας ως προσωπικός γιατρός;

Ο Προσωπικός Γιατρός καλείται να αποτελεί το σημείο πρώτης επαφής του ασθενούς με το σύστημα υγείας και για σχεδόν οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας του, πλην των επειγόντων που πρέπει να κατευθύνονται στα ΤΕΠ.

Η ενεργοποίηση και τροφοδότηση του ατομικού ηλεκτρονικού φακέλου υγείας, η παραπομπή στις κατάλληλες προληπτικές εξετάσεις υγείας, η διαχείριση των συνήθων χρονίων νοσημάτων και των παραγόντων κινδύνου (πχ διαβήτης, υπέρταση, δυσλιπιδαιμία, ΧΑΠ, οστεοπόρωση, κλπ), η σύσταση και διενέργεια των απαραίτητων εμβολιασμών αποτελούν μερικές από τις αρμοδιότητες του Προσωπικού Γιατρού.

Όταν δε ο ασθενής χρήζει παραπομπής σε εξειδικευμένη φροντίδα, στην κοινότητα ή στο νοσοκομείο, ο Προσωπικός Γιατρός θα πρέπει να διευκολύνει την πρόσβαση και να λειτουργεί ως πλοηγός του ασθενούς μέσα στο σύστημα υγείας.

– Με πιο απλά λόγια γιατί θα έρχονται σε εσάς οι πολίτες και με τι θα φεύγουν από εσάς.

Θα πρέπει να έρχονται με οποιοδήποτε στοιχείο είναι σημαντικό για το χτίσιμο του ηλεκτρονικού φακέλου υγείας τους και την αξιολόγηση της κατάστασης της υγείας τους- παλιότερες εξετάσεις, γνωματεύσεις, εξιτήρια, κλπ και να φεύγουν με ό,τι κρίνει ο γιατρός τους απαραίτητο για την διατήρηση- βελτίωση της υγείας τους, από απλές συμβουλές και οδηγίες, μέχρι εξετάσεις, φαρμακευτικές αγωγές, παραπομπές σε εξειδικευμένη φροντίδα, κλπ

– Θα υπάρχει δυνατότητα και για τηλεφωνική επικοινωνία με τους ασθενείς (σε περίπτωση που θέλουν κάποια συμβουλή);

Υποχρέωση των γιατρών είναι η εξυπηρέτηση των κλεισμένων από τους ασθενείς ραντεβού μέσα στο δεσμευμένο πρόγραμμα ραντεβού του γιατρού, το οποίο και θα ανεβαίνει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ραντεβού στο τέλος κάθε μήνα και για τις επόμενες 60 ημέρες και με την έναρξη λειτουργίας του συστήματος ραντεβού να καθορίζεται την 1 Οκτωβρίου.

Από εκεί και πέρα ο κάθε προσωπικός γιατρός, στον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα, δύναται να προσφέρει οποιαδήποτε υπηρεσία επιθυμεί στους ασθενείς της λίστας του, ανάλογα και με τις δυνατότητες του, πχ γραμματειακή υποστήριξη, κλπ., χωρίς να επιτρέπεται να ζητήσει ή να λάβει οποιαδήποτε αμοιβή από αυτούς, πλην από αμοιβή για κατ’ οίκον επίσκεψη σε ασθενή.

Φυσικά ο πολίτης αν δεν μένει ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες που λαμβάνει από τον Προσωπικό Γιατρό του μπορεί να τον αλλάζει, πιέζοντας προς τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών.

-Εγώ που έχω διαβήτη θα πρέπει να αφήσω τον διαβητολόγο μου για να έρθω σε εσάς.

Φυσικά και όχι. Μπορείτε, τουλάχιστον στη φάση αυτή, να χρησιμοποιείτε, εκτός του Προσωπικού Γιατρού σας, όποιον άλλον γιατρό επιθυμείτε, τόσο γενικό οικογενειακό γιατρό ή παθολόγο, όσο και εξειδικευμένο ιατρό.

Σας προσφέρεται όμως η δυνατότητα  να έχετε δωρεάν πρόσβαση στον Προσωπικό Γιατρό σας. Σε πολλές περιπτώσεις, από τη στιγμή που δεν υφίστανται λόγοι παραπομπής και φυσικά αν το επιθυμείτε ο Προσωπικός Γιατρό σας μπορεί να διαχειριστεί τον διαβήτη σας ο ίδιος.

Αντίθετα αν κρίνει απαραίτητη την παραπομπή σας στον εξειδικευμένο διαβητολόγο ή σε άλλο επαγγελματία υγείας (πχ οφθαλμίατρο, ποδίατρο, κλπ) θα προσπαθήσει να διευκολύνει την πρόσβασή σας σε αυτόν. Είναι πολύ σημαντική η διασύνδεση του Προσωπικού Γιατρού σας με τους υπόλοιπους επαγγελματίες υγείας που σας φροντίζουν, ώστε να επιτυγχάνεται ο βέλτιστος συντονισμός και τα καλύτερα αποτελέσματα για την υγεία σας.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:  

 

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ: Τι ακριβώς σχεδιάζουν;;; ΒΙΝΤΕΟ

Όταν η κυβέρνηση ασκεί πίεση και εκβιάζει για κάτι, τότε οι καχυποψία αυξάνεται…

Ο υπουργός Υγείας σημείωσε πως τα πρώτα ραντεβού στον προσωπικό γιατρό θα ξεκινήσουν το πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου και θα υπάρχει ένα πακέτο δωρεάν εξετάσεων, ώστε να αρχίσουν να καταρτίζονται οι ιατρικοί φάκελοι, οι οποίοι θα ΦΑΚΕΛΩΝΟΥΝ τον ασθενή, θα γνωρίζουν αν έχει εμβολιαστεί ή όχι, και ο οικογενειακός γιατρός θα μπορεί να ενημερώνει τις αρχές επίσημα ή ανεπίσημα!

Οι πληροφορίες αυτές θα μπορούν κάλλιστα, να ενσωματωθούν στην ψηφιακή ταυτότητα-πορτοφόλι του Πιερρακάκη και αργότερα να εμφυτεύονται, όπως ήδη συμβαίνει σε ευρωπαϊκές χώρες.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, ο κ. Πλεύρης σημείωσε, πως όταν κληθούν οι πολίτες που έχουν εγγραφεί στον προσωπικό γιατρό για τα ηλεκτρονικά ραντεβού, τα οποία θα ξεκινήσουν το πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου, «θα υπάρχει και ένα πακέτο δωρεάν εξετάσεων, ώστε η πρώτη επίσκεψη στον προσωπικό γιατρό να συνδυαστεί και με δωρεάν εξετάσεις, για να ξεκινήσει να γράφεται ο φάκελος».

 

Πέραν τούτου, υπάρχουν και πράγματα, τα οποία θα μπορούσαν να θεωρηθούν εκβιαστικά, προκειμένου οι πολίτες να πάνε σε οικογενειακό γιατρό. Και όταν για κάτι πιέζει η κυβέρνηση, τότε αυτό το κάτι, ενδεχομένως δεν είναι και τόσο καλό!

Δεν γίνεται λόγος για υποχρεωτικότητα εγγραφής. Ωστόσο, διαμορφώνεται ένα πλαίσιο κινήτρων για τους πολίτες, ώστε να επιλέγουν την εγγραφή.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ σύμφωνα με το CNN Greece:

  • Όσοι εγγραφούν θα έχουν προτεραιότητα από 01-01-2023, κατά τον προγραμματισμό των επισκέψεών τους στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία σε δημόσιες μονάδες δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας.
  • Οι μη εγγεγραμμένοι σε προσωπικό ιατρό, από την 01-10-2022 θα έχουν πρόσθετη συμμετοχή στη φαρμακευτική δαπάνη, κατά ποσοστό 10% επιπλέον του καθορισμένου κατά περίπτωση ποσοστού συμμετοχής τους.
  • Από την 01-10-2022 πρόσθετη συμμετοχή στις εργαστηριακές και διαγνωστικές εξετάσεις και πράξεις, στα νοσήλια σε ιδιωτικές κλινικές και στις λοιπές παροχές,κατά ποσοστό 10% επιπλέον του καθορισμένου κατά περίπτωση ποσοστού συμμετοχής τους.
  • Από την 01-01-2023 τα ανωτέρω προβλεπόμενα προσαυξάνονται κατά ποσοστό 10%, επιπλέον της άνω πρόσθετης συμμετοχής επί του καθορισμένου κατά περίπτωση ποσοστού συμμετοχής του στην φαρμακευτική δαπάνη και στις εργαστηριακές και διαγνωστικές εξετάσεις και πράξεις, στα νοσήλια σε ιδιωτικές κλινικές και στις λοιπές παροχές, όπως αυτές περιγράφονται στον ΕΚΠΥ του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. του πολίτη, ανερχόμενα σε ποσοστό 20% επί του καθορισμένου κατά περίπτωση ποσοστού συμμετοχής του.
  • Επίσης στην υπουργική απόφαση αναφέρεται: για τον καθορισμό και την εξειδίκευση του συστήματος κινήτρων για την τήρηση της διαδικασίας του συστήματος παραπομπών από τον προσωπικό ιατρό συνιστάμενο στην χορήγηση από την 01-09-2023 προτεραιότητας στους τηρούντες τη διαδικασία των παραπομπών πολίτες, κατά την παραπομπή τους στους ιατρούς ειδικοτήτων των Κέντρων Υγείας, τις δημόσιες δομές δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας και τους συμβεβλημένους με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. παρόχους υπηρεσιών υγείας.
  • Τον καθορισμό και την εξειδίκευση του συστήματος συνεπειών «αντικινήτρων» για τη μη τήρηση της διαδικασίας του συστήματος παραπομπών από τον προσωπικό ιατρό από την 01-09-2023 συνιστάμενο στην εξυπηρέτηση από τις μονάδες δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας μόνο των έκτακτων περιστατικών. Εάν ο πολίτης δεν τηρεί το σύστημα των παραπομπών και δεν είναι εγγεγραμμένος σε προσωπικό ιατρό, τότε συντρέχουν στο πρόσωπό του σωρευτικά οι συνέπειες «αντικίνητρα» των παραπάνω.
photo intime

el.gr

 .triklopodia.gr

 

ΚΥΡΙΑΚΉ 18 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2022

Κόλπο Μηταράκη για να παραμείνουν οι παράνομοι μετανάστες

 

 Γράφει ο Γιώργος Πρωτόπαπας

Το μεταναστευτικό αποτελεί ζήτημα εθνικής ασφάλειας για την Ελλάδα από την στιγμή που η Τουρκία έχει τη δυνατότατα να ελέγχει τις μεταναστευτικές ροές προς τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου και τον Έβρο. Αν και το ΚΥΣΕΑ αποφάσισε την επέκταση του φράχτη στον Έβρο, από την άλλη πλευρά ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Νότης Μηταράκης κάνει κόλπο για να παραμείνουν οι παράνομοι μετανάστες στην Ελλάδα.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του υπουργείου αναφέρεται ότι «Προγραμματισμός απόδοσης ραντεβού για υποβολή μεταγενέστερης αίτησης, η οποία απευθύνεται σε αιτούντες άσυλο, των οποίων το αρχικό αίτημα έχει απορριφθεί τελεσίδικα. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα απευθύνεται σε όσους Πολίτες Τρίτων Χωρών (ΠΤΧ) επιθυμούν να υποβάλουν εκ νέου αίτημα διεθνούς προστασίας στη χώρα μας και υπό την προϋπόθεση ότι το αρχικό τους αίτημα έχει απορριφθεί τελεσίδικα».

Η ενέργεια Μηταράκη δεν συνάδει με τη λογική καθώς αναιρεί την τελεσίδικη απόφαση απόρριψης. Είναι λάθος ενέργεια και έχει στόχο οι παράνομοι μετανάστες να παραμείνουν στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση. Να υποθέσουμε ότι μετά από κάθε απόφαση απόρριψης οι μετανάστες θα μπορούν να κάνουν συνέχεια μεταγενέστερες αιτήσεις; Nα καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι θα παραμένουν στην Ελλάδα μέχρι να γίνουν αυτές δεκτές;

Ο τουρκικός υβριδικός πόλεμος στα νησιά του Αιγαίου και τη Θράκη συνεχίζεται και η κυβέρνηση εμφανίζεται να πιάνεται αδιάβαστη –φάνηκε στο πρόσφατο επεισόδιο με τους παράνομες μετανάστες στη βραχονησίδα του Έβρου. Η κυβέρνηση παρουσιάζει, όπως αποδείχθηκε από το συμβάν, έλλειμα πληροφόρησης και συντονισμού στην αποτροπή παράνομων μεταναστρών.

Παράνομοι μετανάστες και εθνική ασφάλεια

Το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, ενέργησε ετεροχρονισμένα και φαίνεται ότι δεν συντονίστηκε με τις ελληνικές αρχές ασφαλείας και την ΕΥΠ. Γενικότερα, η  κυβέρνηση δεν φαίνεται να έχει άμεση πληροφόρηση για το μεταναστευτικό, τι ακριβώς συμβαίνει στο πεδίο αλλά και δείχνει να αγνοεί τις επιπτώσεις που έχουν τα Κέντρα Υποδοχής Μεταναστών, στις τοπικές κοινωνίες καθώς και τις αντιδράσεις τους.

Ταυτόχρονα και το ΥΠΕΞ αναλώνεται σε copy-paste ανακοινώσεις για το μεταναστευτικό όταν υπάρχει επεισόδιο στα χερσαία και θαλάσσια σύνορα, έχοντας και αυτό έλλειμμα πληροφόρησης για την κατάσταση στο πεδίο. Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα είναι το πως ενεργούν οι δικαστικές αρχές σχετικά με ΜΚΟ που με τις δράσεις του υπονομεύουν την εθνική ασφάλεια και λειτουργούν προς όφελος της Άγκυρας. Κάποιες ΜΚΟ διευκολύνουν την προπαγάνδα του Ερντογάν για να εγείρει δικαιώματα έρευνας και διάσωσης στο Αιγαίο.

Το μεταναστευτικό εμπεριέχει σοβαρούς κινδύνους για την ελληνική εθνική ασφάλεια από την στιγμή που δεν υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας για την ταυτοποίηση των προσφύγων. Τούρκοι πράκτορες και ισλαμιστές εξτρεμιστές μαχητές έχουν δυνατότητα διείσδυσης σε ελληνικό έδαφος υπό την κάλυψη του πρόσφυγα, με την αποστολή, μεταξύ άλλων, να προκαλέσουν εστίες έντασης, όταν τους ζητηθεί. Υπενθυμίζεται ότι το 2015 δύο ισλαμιστές εξτρεμιστές που είχαν εμπλοκή σε τρομοκρατικές επιθέσεις στη Γαλλία, εισήλθαν με συριακά διαβατήρια στη Λέρο και από εκεί μεταβήκαν στην Ευρώπη.

Επισημαίνεται ότι τους πρώτους εφτά μήνες του 2022 στα ελληνοτουρκικά χερσαία και θαλάσσια σύνορα, συνελήφθησαν συνολικά 386 διακινητές παράνομων μεταναστών (312 στην περιοχή του Έβρου). Ο αριθμός των συλλήψεων μπορεί να γίνει ακόμα μεγαλύτερος αν υπάρξει σωστός συντονισμός των ελληνικών αρχών ασφαλείας και της υπηρεσίας πληροφοριών καθώς και άμεση αντίδραση.

Δημιουργία μια ομάδας Task Force

Η δημιουργία μια ελληνικής ομάδας Task Force για το μεταναστευτικό (συμπεριλαμβάνοντας Ένοπλες Δυνάμεις, Λιμενικό Σώμα και ΕΛΑΣ) θα μπορούσε να αυξήσει τις δυνατότητες αποτροπής, ώστε οι παράνομοι μετανάστες να μη διεισδύουν στην ελληνική επικράτεια.  Επιπλέον, το γεγονός ότι η Ελληνική Αστυνομία δεν έχει την δική της υπηρεσία πληροφοριών ίσως και να αποτελεί ένα μειονέκτημα για τον εντοπισμό πρακτόρων της ΜΙΤ και ισλαμιστών εξτρεμιστών μαχητών οι οποίοι διεισδύουν υπό την κάλυψη του πρόσφυγα.

Η κυβέρνηση παραμένει δεσμευμένη στην μεταναστευτική πολιτική της ΕΕ, που δεν ενδιαφέρεται για τους κινδύνους που αντιμετωπίζει η Ελλάδα. Επιπλέον, ένα άλλο πρόβλημα αποτελούν οι δικαιωματιστές, οι εθνομηδενιστές και οι “υποστηρικτές” των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ο ΣΥΡΙΖΑ που κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησής του άνοιξε τα σύνορα στους μετανάστες, συνεχίζει να ενεργεί με βάση την ιδεοληψία του και να αγνοεί την απειλή του μεταναστευτικού για την εθνική ασφάλεια.

Η Ελληνική Λύση, από την άλλη πλευρά, υπεραμύνεται μιας σκληροπυρηνικής αντιμετώπισης των παράνομων μεταναστών, μέσω εθνικιστικών “κορωνών” με μόνο στόχο τη δημιουργία εντυπώσεων. Το αποτέλεσμα είναι η απουσία μιας διακομματικής συμφωνίας για την υιοθέτηση μιας εθνικής στρατηγικής για την αντιμετώπιση του μεταναστευτικού. Το ίδιο παρατηρείται εδώ και χρόνια για την αντιμετώπιση της Τουρκίας, που ήδη διεξάγει υβριδικές επιχειρήσεις κατά της Ελλάδας.

από slpress

 teleytaiaexodos.