Σάββατο 3 Ιουλίου 2021

 Βόμβα από το Συμβούλιο της Ευρώπης, την ώρα που η κυβέρνηση του αδερφού της προετοιμάζει το έδαφος για μία γενικευμένη πολιτική κατά των μη εμβολιασθέντων πολιτών μέσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Βόμβα από το Συμβούλιο της Ευρώπης, την ώρα που η κυβέρνηση του Μητσοτάκη προετοιμάζει το έδαφος για μία γενικευμένη πολιτική κατά των μη εμβολιασθέντων πολιτών μέσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

3 Ιουλίου, 2021  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
- 126 προβολές ( Μέτρηση έως 20:12:07 )
 

Η έμφαση δίνεται στο σημείο περί μη θέσπισης διακρίσεων για τους μη εμβολιασθέντες, αφού κατά την απόφαση του Συμβουλίου της Ευρώπης ο εμβολιασμός είναι προαιρετικός, ενώ όλες οι κυβερνήσεις και οι κρατικοί μηχανισμοί είναι υποχρεωμένες και υποχρεωμένοι να ενημερώνουν πλήρως τους πολίτες τους με όλα τα στοιχεία, θετικά, αρνητικά ή ουδέτερα, που αφορούν στα εμβόλια, στις επιστημονικές μελέτες που έχουν ολοκληρωθεί και στις επιστημονικές ανακοινώσεις όλων των επιπέδων και όλων των δυνατών εκδοχών.

 

 

 

 

 

 

 

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ;

ΑΝ ΟΧΙ, ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΙ, ΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ Η… ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ…

 

 

Καλλιόπη Σουφλή

Βόμβα από το Συμβούλιο της Ευρώπης, την ώρα που η κυβέρνηση του αδερφού της προετοιμάζει το έδαφος για μία γενικευμένη πολιτική κατά των μη εμβολιασθέντων πολιτών μέσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Στις 27 Ιανουαρίου 2021 οι εκπρόσωποι του ελληνικού κοινοβουλίου στο Συμβούλιο της Ευρώπης κλήθηκαν να ψηφίσουν υπέρ ή κατά μιας πρότασης η οποία θα διασφάλιζε αφενός ότι ο εμβολιασμός κατά του Covid-19 δεν θα είναι υποχρεωτικός για όλους τους πολίτες, χωρίς εξαιρέσεις, και αφετέρου ότι οι πολίτες που δεν θα εμβολιάζονται κατόπιν δικής τους προσωπικής απόφασης και αφού έχουν πλήρως ενημερωθεί, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το επίσημο κείμενο, δεν θα υφίστανται καμία διάκριση.

Τελικά το κείμενο-πρόταση του Συμβουλίου της Ευρώπης πέρασε, υπερψηφίστηκε, και με τη σύμφωνη γνώμη των Ελλήνων βουλευτών Ντόρας Μπακογιάννη, αδερφής του πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, πρώην πρωθυπουργού, Γιώργου Κατρούγκαλου, πρώην υπουργού Εξωτερικών, και Νίνας Κασιμάτη, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.

Η έμφαση δίνεται στο σημείο περί μη θέσπισης διακρίσεων για τους μη εμβολιασθέντες, αφού κατά την απόφαση του Συμβουλίου της Ευρώπης ο εμβολιασμός είναι προαιρετικός, ενώ όλες οι κυβερνήσεις και οι κρατικοί μηχανισμοί είναι υποχρεωμένες και υποχρεωμένοι να ενημερώνουν πλήρως τους πολίτες τους με όλα τα στοιχεία, θετικά, αρνητικά ή ουδέτερα, που αφορούν στα εμβόλια, στις επιστημονικές μελέτες που έχουν ολοκληρωθεί και στις επιστημονικές ανακοινώσεις όλων των επιπέδων και όλων των δυνατών εκδοχών.

Η απόφαση αυτή καταδεικνύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο πως οι ευρωπαϊκοί θεσμοί, όπως το Συμβούλιο της Ευρώπης, κατανοούν και επιβάλλουν ένα νομικό, πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο όπου ο πολίτης είναι απολύτως ελεύθερος να αποφασίσει εάν θα εμβολιαστεί κατά του Covid-19 αφού προηγουμένως έχει ενημερωθεί πλήρως.

Και μία πολιτική παρατήρηση.

Εδώ και ένα 24ωρο στην Ελλάδα έχει αρχίσει μία διογκούμενη φιλολογία και φημολογία περί προετοιμασίας πλαισίου επιβολής διακρίσεων ή λήψης μέτρων τα οποία υπονοούν διακρίσεις κατά των μη εμβολιασθέντων πολιτών της χώρας αυτής. Μέχρι στιγμής τα μέτρα που ανακοινώνονται εφάπτονται της κόψης του ξυραφιού να χαρακτηριστούν ως διακρίσεις κατά των μη εμβολιασθέντων, αλλά τα μέτρα τα οποία, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, προμηνύονται διακυβεύουν την ίδια την εφαρμογή του νόμου και της συνταγματικής επιταγής που απαγορεύουν την επιβολή διακρίσεων αλλά και επιβάλλουν την προαιρετική προσέλευση των πολιτών σε ιατρικές πράξεις. Επισημαίνεται ότι ο εμβολιασμός αποτελεί ιατρική πράξη.

Μετά και την απόφαση του Συμβουλίου της Ευρώπης, που δημοσιεύεται πλήρης παρακάτω, δεν υπάρχει καμία απολύτως αμφιβολία για τα νομικά, πολιτικά και κοινωνικά όρια σε ένα τέτοιο ζήτημα.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι την απόφαση αυτή του Συμβουλίου της Ευρώπης υπερψήφισε η αδερφή του πρωθυπουργού και πρώην υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη. Αυτά την ώρα που η κυβέρνηση του αδερφού της προετοιμάζει το έδαφος για μία γενικευμένη πολιτική κατά των μη εμβολιασθέντων πολιτών μέσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Διαφορές και αντιφάσεις εντός του κυβερνητικού στρατοπέδου ή της μεγάλης πολιτικής οικογένειας;

Αδιάφορο.

Αυτό που ενδιαφέρει όλους είναι ο σεβασμός των νόμων και η ευθυγράμμιση με τη συνταγματική επιταγή.

Αυτό που μας αφορά όλους είναι να τιμηθούν οι υπογραφές των Ελλήνων και Ευρωπαίων βουλευτών κάτω από την απόφαση του Συμβουλίου της Ευρώπης της 27ης Ιανουαρίου 2021.

 

Διαβάστε την απόφαση του Συμβουλίου της Ευρώπης

====================================================

ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

====================================================

Εμβόλια Covid-19: ηθικά, νομικά και πρακτικά ζητήματα

Ψήφισμα 2361 (2021)

Συγγραφέας: Κοινοβουλευτική Συνέλευση

Προέλευση Συζήτηση της συνέλευσης στις 27 Ιανουαρίου 2021 (5η συνεδρίαση) (βλ . Έγγρ. 15212 , έκθεση της Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων, Υγείας και Βιώσιμης Ανάπτυξης, εισηγήτρια: κα JenniferDeTemmerman). Κείμενο που εγκρίθηκε από τη Συνέλευση στις 27 Ιανουαρίου 2021 (5η συνεδρίαση).

1 Η πανδημία του Covid-19, μια μολυσματική ασθένεια που προκλήθηκε από το νέο coronavirus SARS-CoV-2, προκάλεσε πολλά δεινά το 2020. Μέχρι τον Δεκέμβριο, έχουν καταγραφεί περισσότερα από 65 εκατομμύρια περιστατικά παγκοσμίως και έχουν χάσει πάνω από 1,5 εκατομμύρια ζωές . Το βάρος της νόσου της ίδιας της πανδημίας, καθώς και τα μέτρα δημόσιας υγείας που απαιτούνται για την καταπολέμησή της, έχουν καταστρέψει την παγκόσμια οικονομία, θέτοντας γυμνά προϋπάρχοντα σφάλματα και ανισότητες (συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στην υγειονομική περίθαλψη) και προκαλώντας ανεργία, οικονομικά παρακμή και φτώχεια.

2 Η ταχεία ανάπτυξη παγκόσμιων ασφαλών και αποτελεσματικών εμβολίων κατά του Covid-19 θα είναι απαραίτητη προκειμένου να περιοριστεί η πανδημία, να προστατευθούν τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης, να σωθούν ζωές και να βοηθήσουμε στην αποκατάσταση των παγκόσμιων οικονομιών. Παρόλο που οι μη φαρμακευτικές παρεμβάσεις, όπως η φυσική απόσταση, η χρήση προσώπων, το συχνό πλύσιμο των χεριών, καθώς και οι διακοπές λειτουργίας και οι κλειδαριές, βοήθησαν στην επιβράδυνση της εξάπλωσης του ιού, τα ποσοστά μόλυνσης αυξάνονται τώρα ξανά στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη. Πολλά κράτη μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης βιώνουν ένα δεύτερο κύμα που είναι χειρότερο από το πρώτο, ενώ οι πληθυσμοί τους αντιμετωπίζουν ολοένα και περισσότερο «πανδημική κόπωση» και αισθάνονται υποκινημένοι σχετικά με την παρακολούθηση συνιστώμενων συμπεριφορών για την προστασία τους και άλλων από τον ιό.

3 Ακόμα και τα ταχέως αναπτυσσόμενα, ασφαλή και αποτελεσματικά εμβόλια, ωστόσο, δεν αποτελούν άμεση πανάκεια. Μετά την εορταστική περίοδο στα τέλη του έτους 2020 και στις αρχές του 2021, με τις παραδοσιακές εσωτερικές συγκεντρώσεις, τα ποσοστά μόλυνσης πιθανότατα θα είναι πολύ υψηλά στα περισσότερα κράτη μέλη. Επιπλέον, οι Γάλλοι γιατροί έχουν συσχετιστεί επιστημονικά μεταξύ των θερμοκρασιών εξωτερικού χώρου και του ποσοστού επίπτωσης της νόσου σε νοσηλεία και θανάτους. Τα εμβόλια αναμφίβολα δεν θα είναι επαρκή για να μειώσουν σημαντικά τα ποσοστά μόλυνσης αυτόν τον χειμώνα – ιδίως όταν λαμβάνεται υπόψη ότι η ζήτηση ξεπερνά κατά πολύ την προσφορά. Έτσι, μια ομοιότητα της «κανονικής ζωής» δεν θα μπορεί να συνεχιστεί ακόμη και στις καλύτερες περιστάσεις μέχρι τα μέσα έως τα τέλη του 2021 το νωρίτερο.

4 Για να είναι αποτελεσματικά τα εμβόλια, η επιτυχής χρήση τους και η επαρκής πρόσληψη θα είναι καθοριστικής σημασίας. Ωστόσο, η ταχύτητα με την οποία αναπτύσσονται τα εμβόλια μπορεί να είναι δύσκολο να καταπολεμηθεί η πρόκληση για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης σε αυτά. Απαιτείται επίσης δίκαιη ανάπτυξη εμβολίων Covid-19 για να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα του εμβολίου. Εάν δεν είναι αρκετά ευρέως διανεμημένα σε μια χώρα που έχει πληγεί σοβαρά, τα εμβόλια καθίστανται αναποτελεσματικά για τον περιορισμό της παλίρροιας της πανδημίας. Επιπλέον, ο ιός δεν γνωρίζει σύνορα και, επομένως, είναι προς το συμφέρον κάθε χώρας να συνεργαστεί για την εξασφάλιση παγκόσμιας ισότητας στην πρόσβαση στα εμβόλια Covid-19. Η διστακτικότητα των εμβολίων και ο εθνικισμός εμβολίων έχουν την ικανότητα να εκτροχιάσουν την μέχρι στιγμής εκπληκτικά γρήγορη και επιτυχημένη προσπάθεια εμβολιασμού Covid-19,επιτρέποντας τη μετάλλαξη του ιού SARS-CoV-2 και συνεπώς αμβλύ το πιο αποτελεσματικό μέσο στον κόσμο κατά της πανδημίας μέχρι στιγμής.

5 Επομένως, απαιτείται διεθνής συνεργασία περισσότερο από ποτέ για να επιταχυνθεί η ανάπτυξη, κατασκευή και δίκαιη και δίκαιη διανομή εμβολίων Covid-19. Το πρόγραμμα κατανομής εμβολίων Covid-19, επίσης γνωστό ως COVAX, είναι η κορυφαία πρωτοβουλία για την παγκόσμια κατανομή εμβολίων. Υπό την ηγεσία της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας (ΠΟΥ), της Συμμαχίας Εμβολίων (Gavi) και του Συνασπισμού για Καινοτομίες Επιδημιακής Προετοιμασίας (CEPI), η πρωτοβουλία αντλεί χρηματοδότηση από τις υποψήφιες χώρες για την υποστήριξη της έρευνας, ανάπτυξης και κατασκευής ενός ευρέος φάσματος Covid -19 εμβόλια και διαπραγμάτευση των τιμών τους. Θα χρειαστεί επίσης επαρκής διαχείριση εμβολίων και εφοδιαστική αλυσίδα εφοδιασμού, που απαιτούν διεθνή συνεργασία και προετοιμασίες από τα κράτη μέλη, προκειμένου να χορηγηθούν τα εμβόλια κατά του ιού με ασφαλή και δίκαιο τρόπο. Από την άποψη αυτή,η Κοινοβουλευτική Συνέλευση εφιστά την προσοχή στην καθοδήγηση των χωρών σχετικά με την ετοιμότητα του προγράμματος, την εφαρμογή και τη λήψη αποφάσεων σε επίπεδο χώρας που έχει αναπτύξει η ΠΟΥ.

6 Τα κράτη μέλη πρέπει ήδη να προετοιμάσουν τις στρατηγικές ανοσοποίησης για να κατανείμουν τις δόσεις με ηθικό και δίκαιο τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της απόφασης σχετικά με το ποιες ομάδες πληθυσμού θα δώσουν προτεραιότητα στα αρχικά στάδια όταν η προσφορά είναι μικρή, και πώς να επεκτείνει τον εμβολιασμό ως διαθεσιμότητα ενός ή περισσότερων Covid- Βελτιώνει 19 εμβόλια. Οι βιοηθικοί και οι οικονομολόγοι συμφωνούν σε μεγάλο βαθμό ότι άτομα άνω των 65 ετών και άτομα κάτω των 65 ετών με υποκείμενες παθήσεις υγείας τα θέτουν σε υψηλότερο κίνδυνο σοβαρής ασθένειας και θανάτου, εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας (ειδικά εκείνοι που συνεργάζονται στενά με άτομα που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου ), και στα άτομα που εργάζονται σε βασικές υποδομές ζωτικής σημασίας θα πρέπει να έχουν προτεραιότητα πρόσβαση στον εμβολιασμό. Τα παιδιά, οι έγκυες γυναίκες και οι θηλάζουσες μητέρες, για τις οποίες δεν έχει εγκριθεί μέχρι τώρα κανένα εμβόλιο, δεν πρέπει να λησμονούνται.

7 Επιστήμονες έχουν κάνει αξιοσημείωτη δουλειά σε χρόνο ρεκόρ. Τώρα εναπόκειται στις κυβερνήσεις να ενεργήσουν. Η Συνέλευση υποστηρίζει το όραμα του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών ότι ένα εμβόλιο Covid-19 πρέπει να είναι παγκόσμιο δημόσιο αγαθό. Η ανοσοποίηση πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους, παντού. Συνεπώς, η Συνέλευση καλεί τα κράτη μέλη και την Ευρωπαϊκή Ένωση:

7.1 σχετικά με την ανάπτυξη εμβολίων Covid-19:

7.1.1 διασφαλίζει υψηλής ποιότητας δοκιμές που είναι ορθές και διεξάγονται με ηθικό τρόπο σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις της Σύμβασης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη βιοϊατρική (ETS No. 164, Σύμβαση του Οβιέδο) και το Πρόσθετο Πρωτόκολλό της σχετικά με τη Βιοϊατρική Έρευνα (CETS No. 195), και τα οποία περιλαμβάνουν σταδιακά παιδιά, έγκυες γυναίκες και θηλάζουσες μητέρες ·

7.1.2 διασφαλίζει ότι οι ρυθμιστικοί φορείς που είναι υπεύθυνοι για την αξιολόγηση και την έγκριση εμβολίων κατά του Covid-19 είναι ανεξάρτητοι και προστατευμένοι από την πολιτική πίεση ·

7.1.3 διασφαλίζει ότι τηρούνται τα σχετικά ελάχιστα πρότυπα ασφάλειας, αποτελεσματικότητας και ποιότητας των εμβολίων ·

7.1.4 εφαρμόζουν αποτελεσματικά συστήματα παρακολούθησης των εμβολίων και της ασφάλειάς τους μετά τη διάθεσή τους στον γενικό πληθυσμό, με σκοπό επίσης την παρακολούθηση των μακροπρόθεσμων επιπτώσεών τους ·

7.1.5 θέσπισε ανεξάρτητα προγράμματα αποζημίωσης εμβολίων για την εξασφάλιση αποζημίωσης για αδικαιολόγητες βλάβες και βλάβες που οφείλονται στον εμβολιασμό

7.1.6 δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην πιθανή ανταλλαγή πληροφοριών από στελέχη φαρμακευτικών προϊόντων ή φαρμακευτικές εταιρείες που εμπλουτίζονται αδικαιολόγητα με δημόσια έξοδα, εφαρμόζοντας τις συστάσεις που περιέχονται στο ψήφισμα 2071 (2015) για τη δημόσια υγεία και τα συμφέροντα της φαρμακευτικής βιομηχανίας: πώς να εγγυηθείτε υπεροχή των συμφερόντων της δημόσιας υγείας;

7.1.7 ξεπεράσει τα εμπόδια και τους περιορισμούς που απορρέουν από τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας και τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, προκειμένου να διασφαλιστεί η ευρεία παραγωγή και διανομή εμβολίων σε όλες τις χώρες και σε όλους τους πολίτες ·

7.2 σχετικά με τη χορήγηση εμβολίων Covid-19:

7.2.1 διασφαλίζει τον σεβασμό της αρχής της δίκαιης πρόσβασης στην υγειονομική περίθαλψη, όπως ορίζεται στο άρθρο 3 της Σύμβασης του Οβιέδο στα εθνικά σχέδια κατανομής εμβολίων, διασφαλίζοντας ότι τα εμβόλια Covid-19 είναι διαθέσιμα στον πληθυσμό ανεξαρτήτως φύλου, φυλής, θρησκείας, ή κοινωνικοοικονομική κατάσταση, ικανότητα πληρωμής, τοποθεσία και άλλοι παράγοντες που συχνά συμβάλλουν στις ανισότητες εντός του πληθυσμού ·

7.2.2 ανάπτυξη στρατηγικών για την ορθή διανομή εμβολίων Covid-19 εντός των κρατών μελών, λαμβάνοντας υπόψη ότι η προσφορά θα είναι αρχικά χαμηλή και θα προετοιμάζεται για τον τρόπο επέκτασης των προγραμμάτων εμβολιασμού όταν επεκτείνεται η προσφορά · ακολουθήστε τις συμβουλές ανεξάρτητων εθνικών, ευρωπαϊκών και διεθνών επιτροπών και θεσμών βιοηθικής, καθώς και της ΠΟΥ, για την ανάπτυξη αυτών των στρατηγικών ·

7.2.3 διασφαλίζει ότι τα άτομα εντός των ίδιων ομάδων προτεραιότητας αντιμετωπίζονται ισότιμα, με ιδιαίτερη προσοχή στα πιο ευάλωτα άτομα, όπως τα ηλικιωμένα άτομα, τα άτομα με υποκείμενες καταστάσεις και τους εργαζομένους στον τομέα της υγείας, ειδικά εκείνα που συνεργάζονται στενά με άτομα που βρίσκονται σε υψηλό κίνδυνο ομάδες, καθώς και άτομα που εργάζονται σε βασικές υποδομές και δημόσιες υπηρεσίες, ιδίως σε κοινωνικές υπηρεσίες, δημόσιες συγκοινωνίες, επιβολή νόμου και σχολεία, καθώς και σε άτομα που εργάζονται σε λιανική ·

7.2.4 προωθεί την ισότητα στην πρόσβαση στα εμβόλια Covid-19 μεταξύ χωρών με την υποστήριξη διεθνών προσπαθειών όπως η Πρόσβαση στο Covid-19 ToolsAccelerator (ACT Accelerator) και η Διευκόλυνση COVAX.

7.2.5 αποφύγετε να αποθηκεύσετε εμβόλια Covid-19 που υπονομεύουν την ικανότητα άλλων χωρών να προμηθεύονται εμβόλια για τους πληθυσμούς τους, να διασφαλίζουν ότι το απόθεμα δεν μεταφράζεται σε κλιμακούμενες τιμές εμβολίων από εκείνους που αποθηκεύουν σε εκείνους που δεν μπορούν, διεξάγουν έλεγχο και δέουσα επιμέλεια για να διασφαλίσουν ταχεία ανάπτυξη εμβολίων στο ελάχιστο κόστος με βάση την ανάγκη να μην ισχύουν στην αγορά ·

7.2.6 διασφαλίζει ότι κάθε χώρα είναι σε θέση να εμβολιάσει τους εργαζομένους στον τομέα της υγείας και τις ευάλωτες ομάδες τους προτού διατεθεί ο εμβολιασμός σε ομάδες χωρίς κίνδυνο και, ως εκ τούτου, εξετάστε το ενδεχόμενο να δώσετε δόσεις εμβολίου ή να αποδεχτείτε ότι πρέπει να δοθεί προτεραιότητα σε χώρες που δεν έχουν ακόμη να το πράξει, έχοντας κατά νου ότι μια δίκαιη και δίκαιη κατανομή δόσεων εμβολίου σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την καταπολέμηση της πανδημίας και τη μείωση των σχετικών κοινωνικοοικονομικών επιβαρύνσεων ·

7.2.7 διασφαλίζει ότι τα εμβόλια Covid-19 των οποίων η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα έχει τεκμηριωθεί είναι προσιτά σε όλους όσους τα απαιτούν στο μέλλον, προσφεύγοντας, όπου απαιτείται, σε υποχρεωτικές άδειες με αντάλλαγμα την καταβολή των δικαιωμάτων ·

7.3 σχετικά με την εξασφάλιση υψηλής πρόσληψης εμβολίου:

7.3.1 διασφαλίζει ότι οι πολίτες ενημερώνονται ότι ο εμβολιασμός ΔΕΝ είναι υποχρεωτικός και ότι κανείς δεν πιέζεται πολιτικά, κοινωνικά ή με άλλο τρόπο να εμβολιαστεί, εάν δεν το επιθυμεί.

7.3.2 διασφαλίζει ότι κανείς δεν υφίσταται διακρίσεις για το ότι δεν έχει εμβολιαστεί, λόγω πιθανών κινδύνων για την υγεία ή επειδή δεν θέλει να εμβολιαστεί.

7.3.3 λαμβάνει έγκαιρα αποτελεσματικά μέτρα για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης, της παραπληροφόρησης και της δισταξίας σχετικά με τα εμβόλια Covid-19 ·

7.3.4 διανέμει διαφανείς πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια και τις πιθανές παρενέργειες των εμβολίων, συνεργαζόμενοι με και ρυθμίζοντας τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για την πρόληψη της εξάπλωσης παραπληροφόρησης ·

7.3.5 επικοινωνούν με διαφάνεια το περιεχόμενο των συμβάσεων με τους παραγωγούς εμβολίων και τα καθιστούν δημόσια διαθέσιμα για κοινοβουλευτικό και δημόσιο έλεγχο ·

7.3.6 συνεργάζεται με μη κυβερνητικές οργανώσεις ή / και άλλες τοπικές προσπάθειες προσέγγισης περιθωριοποιημένων ομάδων ·

7.3.7 συνεργάζεται με τις τοπικές κοινότητες για την ανάπτυξη και εφαρμογή προσαρμοσμένων στρατηγικών για την υποστήριξη της πρόσληψης εμβολίων.

7.4 σχετικά με τον εμβολιασμό Covid-19 για παιδιά:

7.4.1 διασφαλίζει ισορροπίας μεταξύ της ταχείας ανάπτυξης του εμβολιασμού για τα παιδιά και της δέουσας αντιμετώπισης των ζητημάτων ασφάλειας και αποτελεσματικότητας και διασφάλιση της πλήρους ασφάλειας και αποτελεσματικότητας όλων των εμβολίων που διατίθενται στα παιδιά, με έμφαση στο συμφέρον του παιδιού, σύμφωνα με το Σύμβαση των Εθνών για τα δικαιώματα του παιδιού ·

7.4.2 διασφαλίζει δοκιμές υψηλής ποιότητας, με τη δέουσα προσοχή για τις σχετικές διασφαλίσεις, σύμφωνα με τα διεθνή νομικά πρότυπα και οδηγίες, συμπεριλαμβανομένης της δίκαιης κατανομής των οφελών και των κινδύνων στα παιδιά που μελετώνται ·

7.4.3 διασφαλίζει ότι οι επιθυμίες των παιδιών λαμβάνονται δεόντως υπόψη, ανάλογα με την ηλικία και την ωριμότητα τους · όταν δεν μπορεί να δοθεί η συγκατάθεση ενός παιδιού, βεβαιωθείτε ότι η συμφωνία παρέχεται σε άλλες μορφές και ότι βασίζεται σε αξιόπιστες και κατάλληλες ηλικίες πληροφορίες ·

7.4.4 υποστηρίζει τη UNICEF στις προσπάθειές της να παραδώσει εμβόλια από κατασκευαστές που έχουν συμφωνήσει με τη Διευκόλυνση COVAX σε όσους τα χρειάζονται περισσότερο.

7.5 όσον αφορά τη διασφάλιση της παρακολούθησης των μακροπρόθεσμων επιπτώσεων των εμβολίων COVID-19 και της ασφάλειάς τους:

7.5.1 διασφαλίζει διεθνούς συνεργασίας για την έγκαιρη ανίχνευση και αποσαφήνιση οποιωνδήποτε σημάτων ασφαλείας μέσω της παγκόσμιας ανταλλαγής δεδομένων σε πραγματικό χρόνο σχετικά με ανεπιθύμητα συμβάντα μετά την ανοσοποίηση (AEFIs) ·

7.5.2 χρησιμοποιεί πιστοποιητικά εμβολιασμού μόνο για τον καθορισμένο σκοπό παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας του εμβολίου, των πιθανών παρενεργειών και των ανεπιθύμητων ενεργειών.

7.5.3 εξαλείφει τυχόν κενά στην επικοινωνία μεταξύ τοπικών, περιφερειακών και διεθνών αρχών δημόσιας υγείας που χειρίζονται δεδομένα AEFI και να ξεπεράσει τις αδυναμίες στα υπάρχοντα δίκτυα δεδομένων υγείας ·

7.5.4 φέρνει τη φαρμακοεπαγρύπνηση πιο κοντά στα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης.

7.5.5 υποστηρίζει το αναδυόμενο πεδίο της έρευνας για τα αντιβιοτικά, η οποία μελετά τις μεμονωμένες παραλλαγές στις αποκρίσεις του εμβολίου με βάση τις διαφορές στην έμφυτη ανοσία, τα μικρόβια και την ανοσογενετική.

8 Αναφορικά με το ψήφισμα 2337 (2020) σχετικά με τις δημοκρατίες που αντιμετωπίζουν την πανδημία Covid-19, η Συνέλευση επιβεβαιώνει ότι, ως ακρογωνιαίος θεσμός της δημοκρατίας, τα κοινοβούλια πρέπει να συνεχίσουν να διαδραματίζουν τον τριπλό τους ρόλο εκπροσώπησης, νομοθεσίας και εποπτείας σε πανδημικές συνθήκες. Συνεπώς, η Συνέλευση καλεί τα κοινοβούλια να ασκήσουν αυτές τις εξουσίες, ανάλογα με την περίπτωση, επίσης όσον αφορά την ανάπτυξη, την κατανομή και τη διανομή εμβολίων Covid-19.

Η απόφαση του Συμβουλίου της Ευρώπης στα αγγλικά 

Covid-19 vaccines: ethical, legal and practical considerations

Resolution 2361 (2021)

Author(s): Parliamentary Assembly

Origin Assembly debate on 27 January 2021 (5th Sitting) (see Doc. 15212, report of the Committee on Social Affairs, Health and Sustainable Development, rapporteur: Ms Jennifer De Temmerman). Text adopted by the Assembly on 27 January 2021 (5th Sitting). ….

7.3.1 ensure that citizens are informed that the vaccination is NOT mandatory and that no one is politically, socially, or otherwise pressured to get themselves vaccinated, if they do not wish to do so themselves;

7.3.2 ensure that no one is discriminated against for not having been vaccinated, due to possible health risks or not wanting to be vaccinated;

1 The pandemic of Covid-19, an infectious disease caused by the novel coronavirus SARS-CoV-2, has caused much suffering in 2020. By December, more than 65 million cases had been recorded worldwide and more than 1.5 million lives had been lost. The disease burden of the pandemic itself, as well as the public health measures required to combat it, have devastated the global economy, laying bare pre-existing fault-lines and inequalities (including in access to health care), and causing unemployment, economic decline and poverty.

2 Rapid deployment worldwide of safe and efficient vaccines against Covid-19 will be essential in order to contain the pandemic, protect health-care systems, save lives and help restore global economies. Although non-pharmaceutical interventions such as physical distancing, the use of facemasks, frequent hand washing, as well as shutdowns and lockdowns, have helped slow down the spread of the virus, infection rates are now rising again across most of the globe. Many Council of Europe member States are experiencing a second wave which is worse than the first, while their populations are increasingly experiencing “pandemic fatigue” and are feeling demotivated about following recommended behaviours to protect themselves and others from the virus.

3 Even rapidly deployed, safe and effective vaccines, however, are not an immediate panacea. Following the festive season at the end of the year 2020 and the beginning of 2021, with its traditional indoor gatherings, infection rates will likely be very high in most member States. In addition, a correlation has just been scientifically established by French doctors between outdoor temperatures and the disease incidence rate on hospitalisations and deaths. The vaccines will no doubt not be sufficient to bring down infection rates significantly this winter – in particular when taking into account that demand far outstrips supply at this point. A semblance of “normal life” will thus not be able to resume even in the best of circumstances until mid to late 2021 at the earliest.

4 For the vaccines to be effective, their successful deployment and sufficient uptake will be crucial. However, the speed at which the vaccines are being developed may pose a difficult to combat challenge to building up trust in them. An equitable deployment of Covid-19 vaccines is also needed to ensure the efficacy of the vaccine. If not widely enough distributed in a severely hit area of a country, vaccines become ineffective at stemming the tide of the pandemic. Furthermore, the virus knows no borders and it is therefore in every country’s interest to co-operate on ensuring global equity in access to Covid-19 vaccines. Vaccine hesitancy and vaccine nationalism have the capacity to derail the so-far surprisingly fast and successful Covid-19 vaccine effort, by allowing the SARS-CoV-2 virus to mutate and thus blunt the world’s most effective instrument against the pandemic so far.

5 International co-operation is thus needed now more than ever in order to speed up the development, manufacturing and fair and equitable distribution of Covid-19 vaccines. The Covid-19 Vaccine Allocation Plan, also known as COVAX, is the leading initiative for global vaccine allocation. Co-led by the World Health Organization (WHO), the Vaccine Alliance (Gavi) and the Coalition for Epidemic Preparedness Innovations (CEPI), the initiative pulls funding from subscribing countries to support the research, development and manufacturing of a wide range of Covid-19 vaccines and negotiate their pricing. Adequate vaccine management and supply chain logistics, which require international co-operation and preparations by member States, will also be needed in order to deliver the vaccines against the virus in a safe and equitable way. In this regard, the Parliamentary Assembly draws attention to guidance for countries on programme preparedness, implementation and country-level decision-making developed by WHO.

6 Member States must already now prepare their immunisation strategies to allocate doses in an ethical and equitable way, including deciding on which population groups to prioritise in the initial stages when supply is short, and how to expand vaccination as availability of one or more Covid-19 vaccines improves. Bioethicists and economists largely agree that persons over 65 years old and persons under 65 with underlying health conditions putting them at a higher risk of severe illness and death, health-care workers (especially those who work closely with persons who are in high-risk groups), and people who work in essential critical infrastructure should be given priority vaccination access. Children, pregnant women and nursing mothers, for whom no vaccine has so far been authorised, should not be forgotten.

7 Scientists have done a remarkable job in record time. It is now for governments to act. The Assembly supports the vision of the Secretary General of the United Nations that a Covid-19 vaccine must be a global public good. Immunisation must be available to everyone, everywhere. The Assembly thus urges member States and the European Union to:

7.1 with respect to the development of Covid-19 vaccines:

7.1.1 ensure high quality trials that are sound and conducted in an ethical manner in accordance with the relevant provisions of the Convention on human rights and biomedicine (ETS No. 164, Oviedo Convention) and its Additional Protocol concerning Biomedical Research (CETS No. 195), and which progressively include children, pregnant women and nursing mothers;

7.1.2 ensure that regulatory bodies in charge of assessing and authorising vaccines against Covid-19 are independent and protected from political pressure;

7.1.3 ensure that relevant minimum standards of safety, efficacy and quality of vaccines are upheld;

7.1.4 implement effective systems for monitoring the vaccines and their safety following their roll-out to the general population, also with a view to monitoring their long-term effects;

7.1.5 put in place independent vaccine compensation programmes to ensure compensation for undue damage and harm resulting from vaccination;

7.1.6 pay special attention to possible insider trading by pharmaceutical executives, or pharmaceutical companies unduly enriching themselves at public expense, by implementing the recommendations contained in Resolution 2071 (2015) on Public health and the interests of the pharmaceutical industry: how to guarantee the primacy of public health interests?

7.1.7 overcome the barriers and restrictions arising from patents and intellectual property rights, in order to ensure the widespread production and distribution of vaccines in all countries and to all citizens;

7.2 with respect to the allocation of Covid-19 vaccines:

7.2.1 ensure respect for the principle of equitable access to health care as laid down in Article 3 of the Oviedo Convention in national vaccine allocation plans, guaranteeing that Covid-19 vaccines are available to the population regardless of gender, race, religion, legal or socio-economic status, ability to pay, location and other factors that often contribute to inequities within the population;

7.2.2 develop strategies for the equitable distribution of Covid-19 vaccines within member States, taking into account that the supply will initially be low, and prepare for how to expand vaccination programmes when the supply expands; follow the advice of independent national, European and international bioethics committees and institutions, as well as of WHO, in the development of these strategies;

7.2.3 ensure that persons within the same priority groups are treated equally, with special attention to the most vulnerable people such as older persons, those with underlying conditions and health care workers, especially those who work closely with persons who are in high-risk groups, as well as people who work in essential infrastructure and in public services, in particular in social services, public transport, law enforcement, and schools, as well as those who work in retail;

7.2.4 promote equity in access to Covid-19 vaccines between countries by supporting international efforts such as the Access to Covid-19 Tools Accelerator (ACT Accelerator) and its COVAX Facility;

7.2.5 refrain from stockpiling Covid-19 vaccines which undermines the ability of other countries to procure vaccines for their populations, ensure stockpiling does not translate to escalating prices for vaccines from those who stockpile to those who cannot, conduct auditing and due diligence to ensure rapid deployment of vaccines at minimum cost based on need not market power;

7.2.6 ensure that every country is able to vaccinate their health-care workers and vulnerable groups before vaccination is rolled out to non-risk groups, and thus consider donating vaccine doses or accept that priority be given to countries which have not yet been able to do so, bearing in mind that a fair and equitable global allocation of vaccine doses is the most efficient way of beating the pandemic and reducing the associated socio-economic burdens;

7.2.7 ensure that Covid-19 vaccines whose safety and effectiveness has been established are accessible to all who require them in the future, by having recourse, where necessary, to mandatory licences in return for the payment of royalties;

7.3 with respect to ensuring high vaccine uptake:

7.3.1 ensure that citizens are informed that the vaccination is NOT mandatory and that no one is politically, socially, or otherwise pressured to get themselves vaccinated, if they do not wish to do so themselves;

7.3.2 ensure that no one is discriminated against for not having been vaccinated, due to possible health risks or not wanting to be vaccinated;

7.3.3 take early effective measures to counter misinformation, disinformation and hesitancy regarding Covid-19 vaccines;

7.3.4 distribute transparent information on the safety and possible side effects of vaccines, working with and regulating social media platforms to prevent the spread of misinformation;

7.3.5 communicate transparently the contents of contracts with vaccine producers and make them publicly available for parliamentary and public scrutiny;

7.3.6 collaborate with non-governmental organisations and/or other local efforts to reach out to marginalised groups;

7.3.7 engage with local communities in developing and implementing tailored strategies to support vaccine uptake;

7.4 with respect to Covid-19 vaccination for children:

7.4.1 ensure balance between the rapid development of vaccination for children and duly addressing safety and efficacy concerns and ensuring complete safety and efficacy of all vaccines made available to children, with a focus on the best interest of the child, in accordance with the United Nations Convention on the Rights of the Child;

7.4.2 ensure high quality trials, with due care for relevant safeguards, in accordance with international legal standards and guidance, including a fair distribution of the benefits and risks in the children who are studied;

7.4.3 ensure that the wishes of children are duly taken into account, in accordance with their age and maturity; where a child’s consent cannot be given, ensure that agreement is provided in other forms and that it is based on reliable and age appropriate information;

7.4.4 support UNICEF in its efforts to deliver vaccines from manufacturers that have agreements with the COVAX Facility to those who need them most;

7.5 with respect to ensuring the monitoring of the long-term effects of the COVID-19 vaccines and their safety:

7.5.1 ensure international co-operation for timely detection and elucidation of any safety signals by means of real-time global data exchange on adverse events following immunisation (AEFIs);

7.5.2 use vaccination certificates only for their designated purpose of monitoring vaccine efficacy, potential side-effects and adverse events;

7.5.3 eliminate any gaps in communication between local, regional and international public health authorities handling AEFI data and overcome weaknesses in existing health data networks;

7.5.4 bring pharmacovigilance closer to health-care systems;

7.5.5 support the emerging field of adversomics research which studies inter-individual variations in vaccine responses based on differences in innate immunity, microbiomes and immunogenetics.

8 With reference to Resolution 2337 (2020) on Democracies facing the Covid-19 pandemic, the Assembly reaffirms that, as cornerstone institutions of democracy, parliaments must continue to play their triple role of representation, legislation and oversight in pandemic circumstances. The Assembly thus calls on parliaments to exercise these powers, as appropriate, also in respect of the development, allocation and distribution of Covid-19 vaccines.

 

zougla.gr

 

Πηγή


Ετικέτες: 

 Η «Γερμανική Προστασία» και η απελευθέρωση από αυτήν

Post by ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Ασφαλώς και υπάρχουν ζωντανές μνήμες από την πρώιμη μεταπολίτευση: από την μαζικοποίηση των κομμάτων μέχρι την αναγνώριση τους, με συνταγματικές διατάξεις, ως αρμών του δημοκρατικού πολιτεύματος και τον δικομματισμό με την εναλλαγή ΠΑ.ΣΟ.Κ. και Νέας Δημοκρατίας στην κυβέρνηση. Μόνο που από τότε έχει κυλίσει πολύ νερό στο αυλάκι.

Ζήσαμε πρώτα την ιδιωτικοποίηση της ενημέρωσης με την ονομασία «ελεύθερη ραδιοφωνία και τηλεόραση» και την, όλο και μεγαλύτερη, συγκέντρωση, νόμιμη και παράνομη, των Μ.Μ.Ε. στα χέρια ελάχιστων ισχυρών του χρήματος. Οι σχέσεις αυτών των τελευταίων με το πολιτικό προσωπικό, τις κυβερνήσεις και τους πρωθυπουργούς θυμίζουν ανατριχιαστικά την σχέση προμηθευτή ουσιών με τον χρήστη τους με συνηθισμένη κατάληξη τον χαμό του πελάτη.

Η ολέθρια αυτή κατάσταση δεν είναι εφιαλτική φαντασίωση, αλλά τρέχουσα πραγματικότητα: κατάργηση της ισηγορίας, μετατροπή των συλλογικών συμβάσεων «μέλους-κόμματος» σε ατομικές «συμπαίκτη-μέσου ενημέρωσης» και μετάλλαξη των κομμάτων από εγγυητές  δημοκρατικής ομαλότητας σε μηχανισμούς διανομής θέσεων.

Η οδυνηρότερη συνέπεια αυτού του εκφυλισμού όμως είναι η άρση νομιμοποίησης των «κομμάτων» μας και των «αρχηγών» τους. Η φαλκίδευση της αντιπροσώπευσης, με τους εντολοδόχους μας να δουλεύουν για τον εαυτό τους και άλλους, αλλά όχι για μας. Αυτό το βάσιμο δημόσιο αίσθημα πιστοποιείται αμάχητα με την διαρκή αύξηση της αποχής, ακόμα και από τις εθνικές εκλογές.

Η διαπλοκή στα χρόνια της εξάρτησης

Σαν να μην έφθαναν αυτά, ήρθε και η χρεοκοπία να κάνει την ετερόρρυθμη διαπλοκή και περιορισμένης ευθύνης: οι υποχρεώσεις προς τους ευρωπαίους πιστωτές μας αφυδάτωσαν ακόμα περισσότερο τις αρμοδιότητες των εκπροσώπων μας και τις ευθύνες τους απέναντι μας: οι κυβερνήσεις μας, εκτός από συμπαίκτες εγχώριων, είναι πια και τοποτηρητές ξένων συμφερόντων. Με τις μετέπειτα εξελίξεις στα ευρωπαϊκά πράγματα να εξωθούν τα πράγματα στο μη παρέκει.

Πρώτα ήταν οι όλο και πιο ετεροβαρείς όροι από μνημόνιο σε μνημόνιο, με σκοπό την, κατά προτεραιότητα, εξυπηρέτηση συμφερόντων των πιστωτών εις βάρος δικών μας. Μιλάμε για εγγυήσεις που έδωσαν οι κυβερνήσεις μας και «κουρεύουν» τις δυνατότητες ανάκαμψης μας. Μέχρι που ήρθε και η μετατροπή της «επιτήρησης της οικονομικής μας πολιτικής» σε «αστυνόμευση περιορισμών της οικονομικής μας κυριαρχίας» με την μεταβίβαση της εξουσίας αυτής από τους πιστωτές (τρόικα, θεσμοί) στην Γερμανία.

Πράγματι,η ομοσπονδιακή κυβέρνηση Merkel, εδώ και χρόνια,  συμπεριφέρεται ωσάν τα λεφτά του ευρωπαϊκού δανείου προς την Ελλάδα να τα έβαλε μόνον αυτή και προς την χώρα μας, όπως σε δανειολήπτη υπό εκβιασμό. Αυτό το άγραφο, αορίστου βάσεως και χρόνου και εντελώς ξένο προς τα ευρωπαϊκά θέσμια, μνημόνιο ενός άρθρου περιγράφει την πεμπτουσία της εξάρτησής μας.

Το κατεστημένο μας συνομολόγησε το πλαίσιο αυτό,  διεκδικώντας για τον εαυτό του ρόλο τοποτηρητή: «αφήνουμε την Γερμανία να κάνει τις δουλειές της στην Ελλάδα όπως νομίζει και αυτή μας αφήνει να βγάζουμε λεφτά και να κυβερνάμε». Ή, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, «πρώτα τα γερμανικά και μετά τα δικά μας, ατομικά συμφέροντα». Αυτή η άθλια συνθηκολόγηση, μετά το Manzikert του 2015, εξηγεί πως, ενώ όλο και κάτι χάνουμε χωρίς μάχη, οι κυβερνήσεις μας και τα Μ.Μ.Ε…. πανηγυρίζουν!

Οι δουλείες μας προς την «Γερμανική Προστασία»

Όρος 1ος: Για να εγκρίνουν το τρέχον ΕΣΠΑ, η Ολλανδία, η Αυστρία, η Δανία και η Σουηδία (χώρες πλουσιότερες από την Ελλάδα) αξίωσαν και απέσπασαν πρόσθετους πόρους από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η δική μας κυβέρνηση… τσιμουδιά. Σιωπή και απουσία λοιπόν, αν και για να είμαστε ειλικρινείς, για να βρούμε ελληνική κυβέρνηση να αξιώνει και να αποσπά από την Ευρωπαϊκή Ένωση περισσότερα λεφτά, πρέπει να πάμε πολύ πίσω στον χρόνο, στην μακρινή δεκαετία του ’80.

Όρος 2ος: Έχει δηλωθεί κατ’ επανάληψη από την πλευρά μας ότι διατηρούμε έναντι της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας βάσιμη, νόμιμη απαίτηση εξόφλησης του υποχρεωτικού κατοχικού δανείου, καθώς και αποζημιώσεων και επανορθώσεων για ζημιές και εγκλήματα εις βάρος του ελληνικού λαού. Οι κυβερνήσεις μας έχουν  διακόψει την διεκδίκηση αυτής της απαίτησής μας. Παραίτηση από ένδικα μέσα λοιπόν με βλάβη εθνικού μας συμφέροντος.  

Όρος 3ος: Από το πρόγραμμα «Ήλιος» του 2011 (αφορούσε εξαγωγές ενέργειας από Ελλάδα προς Γερμανία) και σταδιακά:

τον Ιούνιο του 2017 οκτώ γερμανικές εταιρίες δήλωσαν ενδιαφέρον για δουλειές στην Ελλάδα με βασικό σχήμα «το ελληνικό δημόσιο τη γη, το ΕΣΠΑ, το Ταμείο Ανάκαμψης και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα τα λεφτά, εμείς την τεχνογνωσία». Η δήλωση έγινε σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στην Θεσσαλονίκη, με πρωτοβουλία του Ομοσπονδιακού Υπουργείου Οικονομίας και Ενέργειας της Γερμανίας.
οι πόροι για την «δίκαιη μετάβαση» (επενδύσειςπαραγωγικής ανασυγκρότησης λιγνιτικών πεδίων) μηδενίστηκαν και μετατράπηκαν σε επιδοτήσεις αγοράς εισαγόμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και οικιακών φορτιστών τους.
η Δ.Ε.Η. (ελληνικό δημόσιο) προκηρύσσει πώληση του 49% του Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. και αποκλείει από τον διαγωνισμό εταιρίες κινεζικών συμφερόντων.  

Κοντολογίς, λεηλασία πλουτοπαραγωγικών πηγών που διαθέτουμε σε επάρκεια, από την Γερμανία που τις χρειάζεται απεγνωσμένα και δεν τις διαθέτει.

Σιωπή και απουσίαΠαραίτηση από ένδικα μέσαΛεηλασία πλουτοπαραγωγικών πηγών λοιπόν οι δουλείες μας προς την προστάτιδα δύναμη. Με την αξίωση να εξυπηρετούνται απαρεγκλίτως, να ερμηνεύονται διασταλτικά ως όλο και πιο επαχθείς για μας και να  διευρύνεται αυθαίρετα ο κατάλογος τους.

Και στα παλιά προτεκτοράτα -ένα, κατ’ εξοχήν βάρβαρο, καθεστώς- ο «Λόρδος Προστάτης» εκμεταλλεύονταν τις πλουτοπαραγωγικές πηγές τους. Ως αντιστάθμισμα όμως, είχε την ευθύνη της ασφάλειας τους (παρεμπιπτόντως και των δικών του συμφερόντων) απέναντι σε επιβουλές τρίτων. Θα περίμενε κάποιος λοιπόν από την Γερμανία να μας «προστατεύσει» από την Τουρκική Απειλή. Κάθε άλλο! «Μεσολαβεί για να τα βρούμε» με τον επιτιθέμενο, στην πραγματικότητα πιέζει να παραχωρήσουμε κάτι σε μια χώρα που μας επιτίθεται, επειδή διατηρεί η ίδια κοινά συμφέροντα μαζί της.

Τι χρειαζόμαστε (και πρέπει να βρούμε)

Ενώ λοιπόν οι δουλείες μας προς την «Γερμανική Προστασία» καλά κρατούν, όχι απλώς έχει μηδενιστεί κάθε υποχρέωσή της προς εμάς, αλλά γινόμαστε διαρκώς αποδέκτες πρόσθετων αξιώσεων της υπέρ της ίδιας αλλά και φίλων της. Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι με την πρόσδεση στο γερμανικό άρμα δεν θα δούμε άσπρη μέρα. Ακόμα και αν υπάρξει κυβερνητική αλλαγή -εξέλιξη καλοδεχούμενη σε κάθε περίπτωση- στην μεγάλη αυτή χώρα, ακόμα και αν μια αύρα θετικής αλλαγής πνεύσει στα ευρωπαϊκά πράγματα, δεν φτάνουν για να σταθούμε ξανά στα πόδια μας.

Χρειαζόμαστε μια προσπάθεια, πέρα και πάνω, από όσα έχουν ενσωματωθεί στο καθεστώς με το οποίο πρέπει να τελειώνουμε πριν μας τελειώσει. Μια αδρή διαχωριστική γραμμή με το κατεστημένο μας που λειτουργεί ως αρμός του καθεστώτος αυτού. Χρειαζόμαστε μια δική μας, υπολογίσιμη πολιτική δύναμη να ξεκαθαρίσει προς όλους ότι αυτά που συμβαίνουν σήμερα στην Ελλάδα δεν μας αρέσουν, θέλουμε να τα αλλάξουμε και ξέρουμε πως. Μόνο σε τέτοια βάση θα μπορέσει να ξεκινήσει η προσπάθεια αποδέσμευσης της δημόσιας περιουσίας μας, εξόφλησης του κατοχικού δανείου και είσπραξης αποζημιώσεων και επανορθώσεων και προστασίας των πλουτοπαραγωγικών μας πηγών από την λεηλασία. Μόνο έτσι θα ακουστούμε ξανά στην Ευρώπη ως φωνή εντιμότητας και διεξόδου.  

 


ΦΑΙΔΩΝ ΒΟΒΟΛΗ, ΕΧΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ.

3 Ιουλίου, 2021  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
- 15 προβολές ( Μέτρηση έως 19:15:39 )

 

“Μηνυσεις Βοβόλη, δεν ήξερες να κανεις απο Χριστουγεννα για fake news που διαδιδανε για ταχα δοκιμασμενα-ασφαλη εμβολια, αντιθετα με επίσημα έγγραφα FDA, Pfizer, ΕΟΔΥ ?
Με τα δικά τους δηλαδή…”


Ήμουν σίγουρη πως θα ξεσήκωνε αντιδράσεις η ανάρτησή μου για τον Φαίδωνα Βόβολη.

Αμείλικτα ερωτήματα τόσο γι αυτόν, όσο και για τον Νίκο Αντωνιάδη.

Τα παραθέτω ως έχουν και τα συμπεράσματα δικά σας.

Εξακολουθώ να πιστεύω πως ένας ΓΕΝΙΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ θα ανατρέψει αυτόν τον ζόφο της παράνοιας που κυβερνά από όλες τις θέσεις εξουσίας.

Διαφορετικά, ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Η ΚΟΛΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ.

 

Καλλιόπη Σουφλή

 

Υ.Γ. Δεν γνωρίζω ποιοί συμβουλάτορες συμβουλεύουν τον Φαίδωνα Βόβολη να φωτογραφίζεται για τις ανάγκες του πολιτικού του κόμματος, ως … ζεν πρεμιέ, αλλά … ΕΛΕΟΣ.

Δεν χρειαζόμαστε άλλους … ζεν πρεμιέ…


 

 

“Δηλαδή, τωρα πια Βοβόλη είναι αργά, όταν τους αφήσατε ανενόχλητους να προχωράνε το αφήγημα (με τα tests) κι ήδη να εμβολιάσουνε μεγάλη μερίδα του κόσμου (με ψευδή ενημέρωση), αποκτώντας το ΙΣΧΥΡΟ ΟΠΛΟ της τάχα ασφάλειας στην πράξη, με τα ψευδή στοιχεία λίγων παρενεργειών που εμφανίζουνε και τα οποία ουδέποτε αμφισβήτησες Βοβόλη.

Ακόμα κι οταν παραιτήθηκε ο καθηγητης, υπερμαχος του Εμβολίου, απο επιτροπη επαγρύνησης, καταγγέλοντας συγκάλυψη, εσύ έκανες το Κινέζο
http://www.press-gr.com/2021/04/astrazeneca_2.html?m=1&fbclid=IwAR0Aacf7X0Y2RSH8QAw_2Jw4MfjpP9TGwby4DhV6Gt7PfZr0UonTF5bVPRI

Αλλά τελικά ασχολήθηκες με μυοκαρδίτιδες, για να επιτεθείς σε όσους έβγαλαν το θέμα…

 

ΑΝΩΝΥΜΟΣ”


 

“Με κανες Καλλιόπη να κατσω να υπομεινω να ξανακουσω Βοβόλη….

Κουρελόχαρτο λέει έγινε το Συνταγμα, οταν το φιλαρακι του (Αντωνιαδης) λεει ότι ειναι συνταγματικοί τάχα οι υποχρεωτικοι εμβολιασμοι (με αυτά τα πειραματικά !!!), εαν δε καταρρρίψει το αφήγημα

Ο πρωτος που κουρελιαζει το Συνταγμα ειναι λοιπόν το φιλαράκι του

Κι αυτο που λέει, οτι δε θα χουνε τύχη οι αγωγές, είναι μήπως στρώσιμο χαλιού/’αλλοθι για το φιλαράκι του ?

Μηνυσεις Βοβόλη, δεν ήξερες να κανεις απο Χριστουγεννα για fake news που διαδιδανε για ταχα δοκιμασμενα-ασφαλη εμβολια, αντιθετα με επίσημα έγγραφα FDA, Pfizer, ΕΟΔΥ ?
Με τα δικά τους δηλαδή…

Με 100χιλ plus μηνύσεις, που τότε είχαμε αρκετές ελπίδες.

Μηνυσεις δε μπορουσες να κανεις απο φθινοπωρο για αυτα τα μούφα tests, για τα οποία υπάρχουνε δεδικασμενα σε άλλες Χωρες, και στις γνωματευσεις υπαρχει εκτενη αναφορα και στο επιστημονικο σκελος, δηλαδη πόσο αναξιόπιστα είναι για αυτή τη διάγνωση ?

Αλλα τα δεχτηκατε ως υποχρεωτικα, μαζι με το φιλαράκι σου…

Δεχτηκατε τους βασικους πυλώνες του αφηγήματος, ο Βοβόλης επιπλέον σιωπα για παρενέργειες, όμως λέτε στο κόσμο ότι θα καταρρίψετε το αφήγημα.

Εσυ ο ίδιος Βοβόλη ειρωνευόσουνα το κόσμο οταν έλεγε για επίδραση σε γονιδίωμα των εμβολίων.

Εν κατακλείδι, μετά από Βελόπουλους, Καρατζαφέρηδες, Πανούληδες (θυμάστε πως χτύπαγε τα έδρανα στη Βουλή ?), δε ξερω ποιοι ακόμη θα φάνε κι άλλο “αντιδραστικό” σανό.

Μήπως οι αντιδράσεις σε δρόμους που εξαγγέλει, τελικώς θα χρησιμοποιηθούνε εναντίον μας ?

Θέλει πολύ ψωμί και πολύ χρόνο συνέπειας, για να τον εμπιστευτούμε

 

ΑΝΩΝΥΜΟΣ “


 

“Καλλιόπη, καλύτερα μην τον προβάλλεις καθόλου αυτόν
Αλλος ενας “αντιδρωντας” που αποκοιμιζει κόσμο
θα μας πει λεει για εμβολια σε 5-7 χρονια….
σιωπα σε τοσα ντοκουμεντα συγκαλυψης παρενεργειων, όμως αμφισβητησε μυοκαρδιτιδες κι έγινε ρεζίλι και σ΄αυτό
Ο Γιατρός που τον βολευει να το παιζει δικηγορος και πολιτικος, ταχα εναντιον υποχρεωτικότητας, όταν κλείνει τα ματια στα Ιατρικα όπλα εναντίωσης”.

 

Πηγή σχολίων


Ετικέτες: