Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022

 Ο Δημήτρης Δασκαλάκης, ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας

Ο Δημήτρης Δασκαλάκης, ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας

8 Μαρτίου, 2022  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
Μοίρασέ το

 

Δημήτρης Δασκαλάκης: “Η εργαλειοποίηση της πανδημίας του κορωνοϊού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας.

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχει εκπονήσει και ήδη υλοποιεί ερήμην του ελληνικού λαού (που πάντως παρακολουθεί αδιάφορα και παθητικά κάθε εξέλιξη που επηρεάζει την ζωή του) ένα στρατηγικό σχέδιο για τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό του συνόλου της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας δημιουργώντας την «Ψηφιακή Ελλάδα».

Οι επιχειρήσεις, οι οικονομικές συναλλαγές, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, η δημόσια διοίκηση, η ενέργεια και οι μεταφορές, η εργασία και οι κοινωνικές υποθέσεις, η ναυτιλιακή δραστηριότητα, ο κλάδος της αγροτικής ανάπτυξης και των τροφίμων, ο τομέας του τουρισμού, ακόμη και η παιδεία, ο αθλητισμός και ο πολιτισμός καθώς και η δικαιοσύνη θα υποστούν τον ακραίο, ριζικό και αθέμιτο ψηφιακό μετασχηματισμό που οραματίζεται ο κ. Πιερρακάκης, ενάντια στην ελεύθερη βούληση των πολιτών, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων θα βρεθεί αντιμέτωπη με πρωτοφανείς και κολοσσιαίες μεταβολές που αφορούν την προσωπική, κοινωνική, οικονομική και επαγγελματική δραστηριότητά τους.”

 

Δεν προλαβαίνουμε να δεχόμαστε πολυμέτωπη επίθεση όχι μόνον από την κυβερνηση των ανδρείκελων νεοταξιτών που μας κυβερνάει, αλλά και από όλο το σύστημα της Νέας Τάξης Πραγμάτων που μας οδηγεί στον απόλυτο μετανθρωπισμό.

Αναρωτιέμαι πόσοι θα αντισταθούν σ’ αυτή τη λαίλαπα που όμοιά της δεν έχει ζήσει ούτε η Ελλάδα, ούτε ολόκληρη η ανθρωπότητα…

Η φυγή από τις πόλεις και τα χωριά, και η αναζήτηση απομακρυσμένων περιοχών, όπου θα δημιουργηθούν μικρές κοινωνικές ομάδες, αυτάρκεις και άνευ χρημάτων, είναι η μόνη λύση… και η άμεση…

 

Καλλιόπη Σουφλή

 

 

 

Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών

 

Τον Δεκέμβριο του 2020 εκδόθηκε με ευθύνη και μέριμνα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης η Βίβλος του Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-2025 στην οποία περιγράφονται οι στόχοι, οι κατευθυντήριες αρχές και η γενικότερη φιλοσοφία της κυβέρνησης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας.

Στο συγκεκριμένο κείμενο διαπιστώνεται η ανάγκη αξιοποίησης των διευρυμένων δυνατοτήτων της ψηφιακής τεχνολογίας, ώστε να καταστεί εφικτή η μετάβαση των κρίσιμων τομέων της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας σε ένα νέο περιβάλλον ψηφιακής οικονομίας και δημόσιας διοίκησης δίνοντας έμφαση στην μετατροπή των επιχειρήσεων σε ψηφιακές καθώς και στην καλλιέργεια και ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων για όλους τους πολίτες.

 

Στην Βίβλο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού καταγράφεται με απόλυτη σαφήνεια η πρόθεση της κυβέρνησης σύμφωνα με την οποία «ο ψηφιακός μετασχηματισμός της χώρας δεν αποτελεί μελλοντική συνθήκη είναι η άμεση ανάγκη και προτεραιότητά μας».

 

Τον Απρίλιο του 2021, μεσούσης της πανδημίας, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε το πρόγραμμα «Ψηφιακή Ευρώπη» με στόχο την υποστήριξη και ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού των ευρωπαϊκών κοινωνιών και οικονομιών.

Στις 4-2-2021 κατά την διάρκεια διαδικτυακής συζήτησης που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του συνεδρίου «Europe 2021» στην οποία συμμετείχε και ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε μεταξύ άλλων και τα εξής: «Χρησιμοποιήσαμε την πανδημία ως μια ευκαιρία να προσφέρουμε μια σειρά ψηφιακών υπηρεσιών στους πολίτες. Μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού αναμορφώνουμε τον ιστό του ελληνικού κράτους». (Ίδετε σχετικώς: https://www.google.gr/url?esrc=s&q=&rct=j&sa=U&url=https://www.naftemporiki.gr/story/1688827/kurmitsotakis-sto-diadiktuako-europe-2021-i-pandimia-den-anekopse-tis-metarruthmiseis&ved=2ahUKEwjPg-X33pb2AhVmSfEDHcTABBMQFnoECAkQAg&usg=AOvVaw2f3DC8b5ohNjDBHT57eTeW)

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως η οποία στο πλαίσιο διαδικτυακής εκδήλωσης που διοργανώθηκε στις 24-2-2021 από το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (Ι.Ο.Β.Ε.) δήλωσε χαρακτηριστικά τα εξής: «Η πανδημία, πέρα από τις αδιαμφισβήτητες δραματικές παγκόσμιες συνέπειες, τολμώ να πω ότι μας έδωσε και μία ευκαιρία. Να αναστοχαστούμε για τις προτεραιότητές μας, να τις επανακαθορίσουμε, να δημιουργήσουμε νέα εργαλεία και μεθόδους, να προσαρμοστούμε -εν μία νυκτί κυριολεκτικά στον τομέα της εκπαίδευσης- σε ένα νέο μοντέλο, να μετατοπίσουμε το παράδειγμά μας, να κάνουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό πράξη». (Ίδετε σχετικώς: https://www.google.gr/url?esrc=s&q=&rct=j&sa=U&url=https://www.pentapostagma.gr/politiki/kybernisi/6992336_kerameos-ston-iobe-ayti-einai-i-stratigiki-mas-gia-tis-prokliseis&ved=2ahUKEwi81dfZ_Jj2AhVkSPEDHZFfBb8QFnoECAgQAg&usg=AOvVaw1qZpQQrAe1LzDdoFgd2jhs)

Επομένως η πανδημία του κορωνοϊού δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αποκλειστικά με όρους προστασίας της δημόσιας υγείας αλλά πρέπει να κατανοηθεί μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο μιας συντονισμένης προσπάθειας της αντίχριστης υπερεθνικής ελίτ που αποσκοπεί στην εκ βάθρων ανατροπή της παραδοσιακής δομής και λειτουργίας της κοινωνικής και οικονομικής δραστηριότητας των πολιτών και στην μονομερή επιβολή ενός δεσμευτικού μοντέλου ψηφιακής διακυβέρνησης που θα συρρικνώσει την κοινωνική αλληλοεπίδραση και θα υπαγάγει κάθε ανθρώπινη συμπεριφορά στην απόλυτο ψηφιακό έλεγχο του Κράτους.

 

Συνεπώς η άρχουσα πολιτική και οικονομική ελίτ προκαλεί εσκεμμένα στους πολίτες την ψευδή εντύπωση ότι διαχειρίζεται την πανδημία του κορωνοϊού ως υγειονομική κρίση που απειλεί την δημόσια υγεία, ενώ στην πραγματικότητα την αξιοποιεί ως πρόφαση και ως «ευκαιρία» δηλ. την εργαλειοποιεί για την υλοποίηση του προϋφισταμένου της στόχου που συνίσταται στον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας.

 

Στην Βίβλο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-2025, που αποτελεί ένα πραγματικά ογκωδέστατο κείμενο 346 σελίδων, περιγράφονται αναλυτικά και με κάθε λεπτομέρεια οι βασικές κατευθύνσεις, οι αρχές και οι στόχοι για τον πλήρη και απόλυτο ψηφιακό μετασχηματισμό όλων των τομέων της  οικονομικής και κοινωνικής ζωής των πολιτών.

 

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχει εκπονήσει και ήδη υλοποιεί ερήμην του ελληνικού λαού (που πάντως παρακολουθεί αδιάφορα και παθητικά κάθε εξέλιξη που επηρεάζει την ζωή του) ένα στρατηγικό σχέδιο για τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό του συνόλου της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας δημιουργώντας την «Ψηφιακή Ελλάδα».

 

Οι επιχειρήσεις, οι οικονομικές συναλλαγές, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, η δημόσια διοίκηση, η ενέργεια και οι μεταφορές, η εργασία και οι κοινωνικές υποθέσεις, η ναυτιλιακή δραστηριότητα, ο κλάδος της αγροτικής ανάπτυξης και των τροφίμων, ο τομέας του τουρισμού, ακόμη και η παιδεία, ο αθλητισμός και ο πολιτισμός καθώς και η δικαιοσύνη θα υποστούν τον ακραίο, ριζικό και αθέμιτο ψηφιακό μετασχηματισμό που οραματίζεται ο κ. Πιερρακάκης, ενάντια στην ελεύθερη βούληση των πολιτών, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων θα βρεθεί αντιμέτωπη με πρωτοφανείς και κολοσσιαίες μεταβολές που αφορούν την προσωπική, κοινωνική, οικονομική και επαγγελματική δραστηριότητά τους.

 

Η στρατηγική για την «ψηφιακή δικαιοσύνη» σύμφωνα με τους οραματισμούς του κ. Πιερρακάκη περιλαμβάνει την αξιοποίηση προηγμένων τεχνολογιών, όπως ενδεικτικά η δημιουργία «JUSTICE –CLOUD», μέχρι να ενσωματωθεί στο Κυβερνητικό νέφος Δημόσιου Τομέα, η ομογενοποίηση διαδικασιών και η δημιουργία της «Artificial Intelligence for Justice» -Τεχνητή Νοημοσύνη για την Δικαιοσύνη-  δηλαδή κατάρτιση αρχείων και προετοιμασίας αποφάσεων από chatbot.

 

(Τα chatbots είναι διαδικτυακά ρομπότ, δηλ. προγράμματα σε υπολογιστές ή κινητές συσκευές που μιμούνται την ομιλία και τη συνομιλία με ανθρώπους, χρησιμοποιούν τεχνικές επεξεργασίες ομιλίας, δέντρα αποφάσεων και τεχνητή νοημοσύνη και μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήματα καθώς και να εξυπηρετήσουν τον συνομιλητή τους, σύμφωνα με το σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκαν).

 

Μια απτή απόδειξη της εισόδου στην νέα ψηφιακή εποχή συνιστά η ψηφιοποίηση όλων των εγγράφων που αφορούν την κίνηση των οχημάτων (δίπλωμα οδήγησης, άδεια και τέλη κυκλοφορίας κ.λ.π.) ώστε ο οδηγός να τα έχει όλα συγκεντρωμένα στο κινητό του τηλέφωνο μέσω της ειδικής ψηφιακής εφαρμογής «Car Wallet».

 

Στην τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα η απειλή του κοινωνικού αποκλεισμού δεν θα αφορά τον άνεργο ή τον άστεγο ή αυτόν που έχει χαμηλό μορφωτικό επίπεδο αλλά τον πολίτη  που δεν θα συγχρονίζει τον βηματισμό του με τα επιτεύγματα της ψηφιακής τεχνολογίας.

Κατά την γνώμη του γράφοντος σε πολύ λίγα χρόνια από σήμερα, το φαινόμενο του κοινωνικού αποκλεισμού δεν θα συνδέεται με το μορφωτικό ή το οικονομικό υπόβαθρο των ανθρώπων αλλά θα εντοπίζεται κυρίως σε εκείνους τους πολίτες που θα αρνηθούν την άνευ όρων παράδοσή τους στις επιταγές της ψηφιακής τεχνολογίας, διεκδικώντας να διατηρήσουν τα παραδοσιακά μέσα ταυτοποίησης και άσκησης της επαγγελματικής ή επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.

Όσοι πολίτες δεν υιοθετήσουν τις σύγχρονες ψηφιακές εφαρμογές «διευκόλυνσης» που επιβάλλει αυταρχικά το κράτος ενάντια στην ελεύθερη βούλησή τους, θα λοιδορούνται ως αρνητές της «ψηφιακής επανάστασης» και μοιραία θα οδηγούνται σε κοινωνικό και οικονομικό αποκλεισμό.

 Θα είναι οι «ψηφιακοί άστεγοι» του 21ου αιώνα.

Στους φερόμενους ως «αρνητές των εμβολίων» θα προστεθούν και οι αρνητές της «ψηφιακής επανάστασης» και μοιραία η κοινωνία των πολιτών θα διολισθήσει προς ένα ψηφιακό απαρτχαϊντ αποκλείοντας και καταπνίγοντας κάθε έκφραση και φωνή διαφορετικότητας που αμφισβητεί και αντιβαίνει στο εκάστοτε κυρίαρχο αφήγημα της εξουσίας.

Επομένως η «ρετσινιά» του κοινωνικού αποκλεισμού θα αποσυνδεθεί από την μορφωτική, οικονομική και επαγγελματική κατάσταση του ανθρώπου και θα διαπερνά όλες τις βαθμίδες της κοινωνικής διαστρωμάτωσης και θα στιγματίζει τους πολίτες (ακόμη και εκείνους με υψηλό μορφωτικό και οικονομικό επίπεδο) οι οποίοι όμως δεν θα συναινούν να υποβάλλονται στον διαρκή ψηφιακό έλεγχο και επιτήρηση του κράτους, αρνούμενοι να καταχωρίζουν τα προσωπικά τους στοιχεία σε μια ψηφιακή βάση δεδομένων.

Σήμερα οι ανεμβολίαστοι πολίτες υπηρετούν δυστυχώς και αυτοί έστω και ανεπίγνωστα τον σχεδιασμό της αντίχριστης ελίτ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας, αφού αποδέχονται να υποβάλλονται διαρκώς σε προληπτικούς διαγνωστικούς ελέγχους νόσησης με την συνακόλουθη υποχρέωση της καταχώρισης των προσωπικών τους στοιχείων σε μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων, γνωρίζοντας ότι αυτά υπόκεινται σε διαρκή επεξεργασία και έλεγχο.

Συνεπώς οι εμβολιασμένοι πολίτες προσκομίζοντας το ψηφιακό πιστοποιητικό εμβολιασμού, διατηρούν μια ψευδαίσθηση επίπλαστης κανονικότητας (η οποία θα τελεί υπό την διαρκή αίρεση της επόμενης εμβολιαστικής αναβάθμισης) και αντιστοίχως οι ανεμβολίαστοι πολίτες (εξαιρουμένων των υγειονομικών) προσκομίζοντας κατά περίπτωση, είτε το ψηφιακό πιστοποιητικό νόσησης είτε το αρνητικό πιστοποιητικό διαγνωστικού ελέγχου νόσησης, αποφεύγουν προσώρας τον επαπειλούμενο οικονομικό και κοινωνικό αποκλεισμό, αμφότεροι όμως (εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι) συναινούν και αποδέχονται (είτε από φόβο είτε από εξαναγκασμό) τον ψηφιακό έλεγχο, την παρακολούθηση και την επιτήρησή τους.

 

Σύσσωμη η κοινωνία, τα νήπια, οι μαθητές, οι φοιτητές, οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και τέλος οι συνταξιούχοι, υπό το πρόσχημα της προστασίας της δημόσιας υγείας, κατέληξαν να αποδέχονται παθητικά ως «conditio sine qua non» ήτοι ως θεμελιώδη όρο για την συμμετοχή τους σε κάθε οικονομική, κοινωνική και επαγγελματική δραστηριότητα, την προηγούμενη καταχώριση των προσωπικών στοιχείων ταυτότητάς τους σε μια ψηφιακή βάση δεδομένων, ενώ φαίνεται να μην ανησυχούν για την ασφάλεια, τον έλεγχο και την συνεχή επεξεργασία των καταχωρισθέντων στοιχείων που αφορούν την κατάσταση της υγείας τους.

 

Στον θαυμαστό ανάποδο κόσμο και κατά την δεκαετία που διανύουμε κοινωνικά αποκλεισμένος δεν θα χαρακτηρίζεται πλέον ο άστεγος αλλά ο δικηγόρος. Οικονομικές αποτυχίες, χαμηλό μορφωτικό και εκπαιδευτικό επίπεδο, ήπια παραβατική συμπεριφορά δεν θα συνιστούν ικανούς λόγους για την περιέλευση ενός ανθρώπου σε κατάσταση κοινωνικής περιθωριοποίησης.

 

Από την άλλη πλευρά όσοι αποφασίσουν (ελεύθεροι επαγγελματίες, επιχειρήσεις και απλοί πολίτες) να αντισταθούν συνειδητά στην αλόγιστη και ολοκληρωτική εφαρμογή και χρήση των νέων μορφών ψηφιακής τεχνολογίας (όπως είναι οι ψηφιακές πλατφόρμες, οι φορητές συσκευές, το υπολογιστικό νέφος -cloud computing-, τα big data -μαζικά δεδομένα-, η τεχνητή νοημοσύνη, το διαδίκτυο των πραγμάτων) που παράγουν ένα είδος «ψηφιακής κουλτούρας» και επιβάλλουν χωρίς την συναίνεση των πολιτών ένα νέο τρόπο ψηφιακής ζωής, θα αντιμετωπίζονται ως «ψηφιακοί μετανάστες» που καλούνται να προσαρμοστούν στην νέα ψηφιακή πραγματικότητα.

 

Επομένως το φάσμα της κοινωνικής και οικονομικής περιθωριοποίησης δεν θα απειλεί  πλέον τον άστεγο που θα έχει αποδεχθεί την καταχώρισή του στο ψηφιακό μητρώο αστέγων και θα απολαμβάνει το κοινωνικό του επίδομα κάνοντας χρήση της ψηφιακής του ταυτότητας αλλά τον δικηγόρο που θα στερείται της μοναδικής ψηφιακής υπογραφής και ταυτότητας, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί νομοτελειακά σε οικονομικό και κοινωνικό μαρασμό.

 

Κάθε άστεγος πολίτης κάνοντας χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών θα απολαμβάνει ένα minimum κοινωνικής αποδοχής και ένταξης, ενώ ο δικηγόρος που δεν θα συναινέσει στην διείσδυση της ψηφιακής τεχνολογίας στην επαγγελματική του ζωή και δράση θα περιέλθει σύντομα σε κατάσταση οικονομικής και κοινωνικής απομόνωσης.

 

Οι πολίτες που θα αποφασίσουν να μην δηλώνουν το ψηφιακό τους αποτύπωμα σε κάθε εκδήλωση της κοινωνικής, οικονομικής και προσωπικής τους ζωής θα αποτελέσουν τους σύγχρονους παρίες του ψηφιακού ολοκληρωτικού κράτους, το οποίο θα αξιοποιεί  την κοινωνική τους περιθωριοποίηση, ως αποτρεπτικό παράγοντα, για καθένα που θα διανοηθεί να αποδράσει από το ψηφιακό κελί του.  

 

Θα είναι οι «ψεκασμένοι» της ψηφιακής εποχής οι οποίοι θα μιλούν για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για τις ατομικές ελευθερίες στην εποχή της εκούσιας ψηφιακής σκλαβιάς.

 

Πρέπει ωστόσο να τονιστεί με έμφαση και οι πολίτες καλούνται να στοχαστούν και να αναλογιστούν σοβαρά την πιθανότητα στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας που επαγγέλλεται με τόση θέρμη ο κ. Πιερρακάκης, να ελλοχεύει ένας αδυσώπητος και απάνθρωπος παγκόσμιος   ψ η φ ι α κ ό ς                 ο λ ο κ λ η ρ ω τ ι σ μ ό ς  που θα αστυνομεύει και θα καταπνίγει την ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης.

 

Στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας που ήδη υλοποιείται με την υποχρεωτική ένταξη των σύγχρονων μορφών ψηφιακής τεχνολογίας σε κάθε τομέα της κοινωνικοοικονομικής ζωής και διαφημίζεται ως το «συγκριτικό πλεονέκτημα» για την επίτευξη οικονομικής ανάπτυξης και κοινωνικής ευημερίας, στην πραγματικότητα υποκρύπτεται η αφανής επιδίωξη της αντίχριστης υπερεθνικής ελίτ για την μετατροπή ολόκληρου του κόσμου σε ένα αόρατο παγκόσμιο ψηφιακό στρατόπεδο συγκέντρωσης, όπου οι πολίτες θα παρακολουθούνται, θα ελέγχονται και θα επιτηρούνται με την εφαρμογή και την χρήση των συστημάτων υψηλής ψηφιακής τεχνολογίας.

 

Άραγε η απόπειρα του ψηφιακού μετασχηματισμού θα κατορθώσει να μετασχηματίσει και το μυαλό των ανθρώπων, σε τέτοιο σημείο που θα αποδεχθούν την επικράτηση της τεχνητής νοημοσύνης ως «ανατρεπτικής τεχνολογίας» που συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγικότητας, ώστε να προωθηθεί εν συνεχεία ως νομοτελειακή εξέλιξη η συνεργασία και συνύπαρξη ανθρώπων και μηχανών, όπως φιλοδοξούν οι σατανικοί εμπνευστές της Μεγάλης Επανεκκίνησης;

 

 

 

 


Ετικέτες: 
Επιστολή-καταπέλτης ανεμβολίαστου για το πρόστιμο των 100 ευρώ

Επιστολή-καταπέλτης ανεμβολίαστου για το πρόστιμο των 100 ευρώ

8 Μαρτίου, 2022  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
Μοίρασέ το

 

 

Υπάρχει μόνον Η ΔΙΑΤΑΓΗ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ.
Σε λίγες μέρες, περιμένουμε την απόφαση του πλυντηρίου ξεπλύματος της διεφθαρμένης κυβέρνησης, δηλαδή το Συμβούλιο της Επικρατείας, με τους πισωγλέντηδες κοκκαϊνομανείς και παιδόφιλους δικαστές, να εκδόσει πόρισμα στην προσφυγή που έχει κατατεθεί κατά του ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ.
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΩ ΠΩΣ ΟΙ ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ, ΘΑ ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΓΗ…
Καλλιόπη Σουφλή

Την ίδια ώρα που η υπόλοιπη Ευρώπη ετοιμάζεται να πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων τα πιστοποιητικά εμβολιασμού, βάζοντας τέλος στις διακρίσεις ανεμβολίαστων και εμβολιασμένων πολιτών, η ελληνική κυβέρνηση μοιράζει πρόστιμα των 100 ευρώ στους ανεμβολίαστους πολίτες άνω των 60 ετών και διατυμπανίζει μέσω του Θάνου Πλεύρη πως τα μέτρα για τους ανεμβολίαστους θα διατηρηθούν με πολιτική απόφαση.

Δυστυχώς, ο κορωνοϊός μπορεί να υποχωρεί, όμως η διχαστική πολιτική της κυβέρνησης φαίνεται πως θα παραμείνει. Εδώ δημοσιεύουμε την επιστολή-καταπέλτη ενός ανεμβολίαστου πολίτη, ο οποίος παρέλαβε το πρόστιμο των 100 ευρώ. Όσα λέει οφείλουν, τουλάχιστον, να αποτελέσουν πηγή προβληματισμού.

Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή:

 

«Είμαι ένας από τις εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες άνω των 60 ετών που έλαβα, στις 23/2/2022, μια “Ειδοποίηση Βεβαίωσης Προστίμου της παρ. 4 του Αρθρου 24 του ν. 4865/2021″ για την καταβολή των 100 ΕΥΡΩ μηνιαίως.

Θα σας ήμουν ευγνώμων αν μου δίνατε τη δυνατότητα να εκφράσω δημόσια ορισμένα ερωτήματα, καθώς και την πικρία μου πάνω σ’ αυτό το ζήτημα.

Πρώτον, τι “αδίκημα” έχω διαπράξει για την επιβολή αυτού του προστίμου που μου επέβαλλε η παρούσα κυβέρνηση; Σύμφωνα με τη γνώμη έγκριτων νομικών στους οποίους απευθύνθηκα, αυτός ο νόμος είναι διάτρητος. Εάν πράγματι διέπραξα κάποιο αδίκημα, το πρόστιμο που μου επιβλήθηκε είναι γελοίο, διαφορετικά είναι αυθαίρετο. Γιατί 100 ΕΥΡΩ, με ποια κριτήρια καθορίστηκε το ποσό της τιμωρίας της “κολάσιμης” πράξης μου;

Δεύτερον, πού στηρίζεται ο “ηλικιακός ρατσισμός” αυτού του νόμου; Εφόσον το “αδίκημα” είναι απαράλλακτο, γιατί να τιμωρείται μόνο μία συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα;

Τρίτο, και σημαντικότερο, τα επιχειρήματα πάνω στα οποία στηρίζεται αυτή η νομοθετική πράξη δεν είναι μόνο σαθρά, αλλά και επικίνδυνα για τη δημοκρατία και τους θεσμούς αυτής της χώρας. Αυτή η ιστορία έχει να κάνει με μία συστηματική αμαύρωση της εικόνας όσων επέλεξαν να μην εμβολιαστούν, διασύροντάς τους, ως “ανεύθυνους” και κοινωνικά ανερμάτιστους.

Προφανώς, αυτές οι πρακτικές δεν είναι μόνο διάτρητες, αλλά συνιστούν επίσης κατάφωρη παραβίαση ατομικών δικαιωμάτων.

Σύμφωνα με τον Πολιτικό Φιλόσοφο, τον Isaak Berlin, στις Δυτικές Δημοκρατίες, στις οποίες υποτίθεται ότι ανήκουμε, ένα από τα βασικά δικαιώματα του πολίτη, είναι “το δικαίωμα να κάνει λάθος επιλογές”.

Μόνο σε ολοκληρωτικά καθεστώτα επιβάλλεται εκ των άνω τι είναι σωστό και τι λάθος.

Αυτές τις αρχές είχα υπόψη μου, όταν στα φοιτητικά μου χρόνια εντάχτηκα στις γραμμές του ΠΑΚ Αγγλίας κατά της χούντας. Με τις ενέργειές τους με κάνουν να αμφιβάλλω αν πράγματι άξιζε τον κόπο.

 

Πανος Τσακαλογιάννης,
επίτιμος καθηγητής Παν/μίου Πελοποννήσου»

Πηγή


Ετικέτες: 

 

 Είκοσι δυο χρόνια ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ!!! Η κυβέρνηση χρησιμοποιεί ως πρόσχημα το Ουκρανικό για να αποσύρει τα ρωσικά αντιαεροπορικά συστήματα από το Αιγαίο

Είκοσι δυο χρόνια ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ, ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ!!! Η κυβέρνηση χρησιμοποιεί ως πρόσχημα το Ουκρανικό για να αποσύρει τα ρωσικά αντιαεροπορικά συστήματα από το Αιγαίο

9 Μαρτίου, 2022  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
Μοίρασέ το

 

Κύριε πρωθυπουργέ, σκεφθήκατε τι ένοιωσαν όλα αυτά τα στελέχη, που υπηρετούν, που έχουν γίνει «ένα», όλα αυτά τα χρόνια, με αυτά τα οπλικά συστήματα, όταν άκουσαν ότι ο κυβερνήτης τους θεωρεί ότι αυτά τα οπλικά συστήματα δεν είναι κρίσιμα για την εθνική άμυνα, ενώ οι Διοικήσεις τους όλων των επιπέδων, ο Ανθυπολοχαγός τους, ο Λοχαγός τους, ο Αντισυνταγματάρχης τους ο Διοικητής τους, ο Διοικητής Σχηματισμού, τους υπενθυμίζουν και τους τονίζουν καθημερινά την αναγκαιότητα διαθεσιμότητας και την τεράστια αξία που έχουν, αυτά τα οπλικά συστήματα για την άμυνα του νησιού μας;

 

 

 

Εξήντα χρόνια διαλύουν την Ελλάδα, όλα αυτά τα οβραιϊκα πολιτικά καθάραματα, και ο λαός κοιμάται…

ΟΙ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;

ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΛΑΓΟΥΜΙΑ ΕΣΤΗΣΑΝ ΚΩΛΟ, ΓΙΑ ΜΙΑ … ΚΑΡΕΚΛΑ;

ΟΙ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΗΣ Α-δικαιοσύνης, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;

Στις ίδιες στοές και στα ίδια λαγούμια, πισωγλεντιάζονται…

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΨΥΧΗ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΠΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΑ…

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΓΕΡΘΕΙ.

 

Καλλιόπη Σουφλή

 

 

Υ.Γ. Από συνταγματάρχη και πάνω είναι ΟΛΟΙ ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΔΕΣ ΤΩΝ ΣΤΟΩΝ.

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Φαίνεται ότι ξεκίνησε η αποστρατιωτικοποίηση των νησιών του Αιγαίου, πριν καν δοκιμάσει τα κεμπάπια του Ερντογάν! 

Εμείς τα λέγαμε, τα φωνάζαμε από τον Σεπτέμβριο του 2020 ΕΔΩ …..”

Αν δεν το έχετε πάρει γραμμή ακόμη, η αποστρατιωτικοποίηση/αφοπλισμός είναι ήδη γεγονός. Προβλέπεται σημαντική μείωση δυνάμεων και μέσων, στο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε για την νέα δομή των Ε.Δ. Με προφανή σκοπό, στην επόμενη τροποποίηση να φύγουν και τα ρέστα.” 

Ο Μητσοτάκης  φλερτάρει με την εσχάτη προδοσία………Tα νησιά έχουν ήδη αποστρατικοποιηθεί.!!!! Ας βγούν οι ρόμπες οι στρατιωτικοί…να μας πούνε…η μάλλον να το αντικρούσουν , τα νησιά έχουν τις ΑΔΤΕ δηλαδή Ανώτερη Διοίκηση Ταγμάτων Εθνοφυλακής …ας μας πούνε οι ξεφτίλες πόσους στρατιώτες είχαν οι ΑΔΤΕ το έτος 2000 και πόσους στρατιώτες έχει τώρα;;;

Πόσα αυτοκινούμενα πυροβόλα υπήρχαν το 2000 και πόσα τώρα;;Πόσα άρματα υπήρχαν το 2000 και πόσα υπάρχουν τώρα;;;Και που πήγαν οι Ειδικές Δυνάμεις που ενέδρευαν μόνιμα σε αυτά τα νησιά ;;

Θα μας απαντήσει κανένας;;; Ειδικά αυτοί που λένε μεγάλα λόγια όπως πρώτα καίμε και μετά ρωτάμε;; ΕΠΙΣΗΜΑ να βγούνε και να δώσουνε απάντηση και νούμερα.

Εδώ που έχουμε φτάσει πρέπει να ενημερωθεί ο Ελληνικός λαός (λέμε τώρα) ότι εδώ και 20 χρόνια λίγο λίγο τα νησιά …ΑΦΟΠΛΙΖΟΝΤΑΙ.!!

Επί Τσίπρα τελευταία φορά δεν έφυγαν άρματα μάχης από τα νησιά;;;

Ας βγούνε και να πούνε δημόσια..ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ λείπανε από τα μεγάλα νησιά τα αυτοκινούμενα πυροβόλα Μ109…ΓΙΑΤΙ είχαν αποσυρθεί και είχαν πάει στην Αλεξανδρούπολη και ΠΟΤΕ ξαναεπιστρέψανε πίσω;;; Για ποιο λόγο είχε γίνει αυτό;;

Αυτό δεν είναι αφοπλισμός;;; Τι είναι τότε;;; Βόλτα τα πήγανε για να ξεσκάσουν;; Όποιος τολμά ας απαντήσει …

ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2000 μέχρι το 2020;;;; Διότι εδώ μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα μας…και εμείς το ανεχόμαστε και τους αφήνουμε.

 

Το Antinews ήδη από τον Ιανουάριο επισήμανε ότι ΗΠΑ και Γερμανία πιέζουν την Ελλάδα να αποσύρει τα ρωσικά αντιαεροπορικά συστήματα, TOR-M1 και OSA, τα οποία αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής αντιαεροπορικής άμυνας στο Αιγαίο έναντι της Τουρκίας. Πιέσεις που, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, έχουν εκδηλωθεί με ιδιαίτερη ένταση από το 2021.

Κι όλα αυτά, τη στιγμή που η Τουρκία εγείρει συνεχώς αξιώσεις, καταγγέλλει την Ελλάδα για στρατιωτικοποίηση των νησιών στο Αιγαίο, και, εμμέσως πλην σαφώς, σε πρώτη φάση ζητάει την απόσυρση των βαρέων όπλων (μεταξύ άλλων και των αντιαεροπορικών συστημάτων) από τα νησιά. Κοντολογίς, δηλαδή, να αφεθούν στα νησιά στο έλεος της τουρκικής αποβατικής στρατιάς.

Στο μεταξύ, εταιρείες μεγάλων Δυτικών χωρών καλοβλέπουν αυτή την απόσυρση, επειδή πιστεύουν ότι θα πουλήσουν τα δικά τους αντιαεροπορικά συστήματα. Μένει να φανεί εάν ενδεχόμενη απόσυρση θα αποτελέσει μια ακόμα ευκαιρία για νέο εξοπλιστικό πάρτι ή ένα βήμα για την… αποστρατιωτικοποίηση των νησιών.

Πάντως, η κυβέρνηση μέχρι πρότινος επικαλείτο την τουρκική επιθετικότητα ως -υπαρκτή, βέβαια- αιτία για τον εξοπλισμό της χώρας. Τώρα, επικαλείται τη Ρωσία και το Ουκρανικό για περαιτέρω εξοπλιστικό πάρτι. Κι’ αυτό, όταν το ταμείο είναι μείον και τους επόμενους μήνες αναμένεται να έχει στερέψει οριστικά.

Ωστόσο, οι κυβερνητικοί σχεδιασμοί για απόσυρση των ρωσικών οπλικών συστημάτων φαίνεται ότι προκαλούν προβληματισμό και αντιδράσεις. Ενδεικτική είναι η ανάρτηση που έκανε στο Facebook ο πρώην αρχηγός ΓΕΣ, Κωνσταντίνος Ζιαζιάς, με τίτλο «Πάνω από όλα και όλους το εθνικό συμφέρον».

Αναλυτικά, έγραψε: «Με έκπληξη και με ανησυχία, ακούσαμε τον πρωθυπουργό της χώρας μας να δηλώνει σε τηλεοπτικό σταθμό για τα ρωσικά οπλικά συστήματα που διαθέτει η χώρα μας και τις απαιτήσεις αυτών σε ανταλλακτικά στο προσεχές μέλλον, ότι «αποτελούν επιλογές άλλων δεκαετιών, περασμένων δεκαετιών» και «δεν είναι αμυντικά συστήματα τα οποία είναι κρίσιμα για την εθνική άμυνα».

Με όλο τον σεβασμό που πρέπει όλοι οι Έλληνες να έχουμε προς τους θεσμούς της χώρας μας , οι δηλώσεις αυτές δημόσια δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα και είναι επικίνδυνες για την εθνική άμυνα, αλλά και το ηθικό του στρατεύματος.

Τα οπλικά συστήματα, τα οποία δεν χρειάζεται σήμερα να ονοματίσουμε, για ευνόητους λόγους, πράγματι είναι περασμένων δεκαετιών, αλλά σας διαβεβαιώνω κύριε πρωθυπουργέ, όπως σίγουρα σας διαβεβαιώνει και η άξια στρατιωτική μας ηγεσία, ότι είναι υπερκρίσιμα, είναι απαραίτητα για την άμυνα της χώρας, έστω και αν είναι περασμένων δεκαετιών μέχρι να τα αντικαταστήσουμε με πιο σύγχρονα.

Από αυτά τα ρωσικά οπλικά συστήματα που είναι δεδομένο ότι είναι κρίσιμα για την εθνική άμυνα ορισμένα χορηγήθηκαν δωρεάν στην χώρα μας μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης, με τα προβλεπόμενα πυρομαχικά και με μεγάλο αριθμό ανταλλακτικών, και ορισμένα αγόρασε, προμηθεύτηκε η πατρίδα από το υστέρημα του λαού, που όμως και αυτό το υστέρημα και εδώ το πολιτικό σύστημα δε σεβάστηκε, όπως γνωρίζετε πολύ καλά.

Κύριε πρωθυπουργέ επί δεκαετίες τώρα το προσωπικό του Στρατού μας δίνει αγώνα για να διατηρήσει αυτά τα οπλικά συστήματα επιχειρησιακά. Δίνει αγώνα η Στρατιωτική Ηγεσία για προμήθεια ανταλλακτικών κυρίως από την Ρωσία, όσο και από άλλες χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, που διαθέτουν ακόμη και αυτές σε ενέργεια αυτά τα οπλικά συστήματα. Δίνει αγώνα το τεχνικό προσωπικό των εργοστασίων και των μονάδων μας, ακόμη και με «πατέντες», για να διατηρήσει αυτά τα οπλικά συστήματα επιχειρησιακά. Η απαίτηση προμήθειας ανταλλακτικών είναι πρωταρχική και άμεση.

Κύριε πρωθυπουργέ αυτά τα οπλικά συστήματα, η διαθεσιμότητα των οποίων είναι σε υψηλά επίπεδα, συμμετέχουν ενεργά και σημαντικά στην αμυντική θωράκιση της χώρας. Είναι αυτά που μας παρέχουν αντιαεροπορική προστασία στα μαχόμενη τμήματα, είναι αυτά που μας παρέχουν αντιαποβατική, αντιαβακική προστασία στα νησιά μας, είναι αυτά που μας συμπληρώνουν την αντιαρματική άμυνα των τοποθεσιών μας και γενικά είναι αυτά που συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στην δημιουργία κλίματος αποτροπής.

Είναι αυτά που, παρά «τα χρόνια τους», δημιουργούν φόβο και αβεβαιότητα στον γείτονα. Είναι αυτά που ζητούν, που πιέζουν οι Τούρκοι, μαζί με τους συμμάχους μας, να αποσυρθούν από τα νησιά μας και να εφαρμόσουν την αναθεωρητική πολιτική τους, χωρίς «ζόρια».

Κύριε πρωθυπουργέ, σκεφθήκατε τι ένοιωσαν όλα αυτά τα στελέχη, που υπηρετούν, που έχουν γίνει «ένα», όλα αυτά τα χρόνια, με αυτά τα οπλικά συστήματα, όταν άκουσαν ότι ο κυβερνήτης τους θεωρεί ότι αυτά τα οπλικά συστήματα δεν είναι κρίσιμα για την εθνική άμυνα, ενώ οι Διοικήσεις τους όλων των επιπέδων, ο Ανθυπολοχαγός τους, ο Λοχαγός τους, ο Αντισυνταγματάρχης τους ο Διοικητής τους, ο Διοικητής Σχηματισμού, τους υπενθυμίζουν και τους τονίζουν καθημερινά την αναγκαιότητα διαθεσιμότητας και την τεράστια αξία που έχουν, αυτά τα οπλικά συστήματα για την άμυνα του νησιού μας;

Σίγουρα ένιωσε απογοήτευση αλλά και θυμό. Θυμήθηκε το προσωπικό μας τι εργατοώρες εξάντλησε για να διατηρεί αυτά τα οπλικά συστήματα αξιόπιστα και επιχειρησιακά έτοιμα για εκτέλεση της αποστολής τους και εσείς τα απαξιώνετε και επομένως απαξιώνετε και το προσωπικό που τα υπηρετεί με τεράστιες δυσκολίες, αλλά μη φειδόμενο χρόνου και κόπου, ευτυχώς για τον στρατό μας τα διατηρούν σε επιχειρησιακή ετοιμότητα.

Ναι κύριε πρωθυπουργέ είναι περασμένων δεκαετιών και έπρεπε από δύο δεκαετίες τώρα να έχουν αντικατασταθεί με σύγχρονα αντίστοιχα οπλικά συστήματα, δυτικού βέβαια τύπου, αφού οφείλουμε να τηρούμε και τις υποχρεώσεις μας έναντι των συμμάχων μας. Όμως η κατάσταση της οικονομίας και οι δανειστές που εποπτεύουν την χώρα μας δεν το επέτρεψαν να εξοπλίσουμε έγκαιρα και αναλογικά τις Ένοπλες Δυνάμεις, όπως διαχρονικά το πολιτικό σύστημα έλεγε στις στρατιωτικές ηγεσίες .

Η προμήθεια ανταλλακτικών και η τοποθέτηση αυτών στην κλίμακα ανεφοδιασμού του Στρατού μας, για τα επόμενα τουλάχιστον πέντε χρόνια, είναι απολύτως απαραίτητα, για την ομαλή περιοδική συντήρηση, για την επισκευή τυχόν βλαβών και για την διαθεσιμότητα αυτών των οπλικών συστημάτων, που αποτελούν την σπονδυλική στήλη της εθνικής μας άμυνας, σε ορισμένες ευαίσθητες περιοχές της χώρας μας.

Πως όμως θα γίνει η προμήθεια αυτών των ανταλλακτικών όταν η χώρα μας έκλεισε και την τελευταία χαραμάδα επικοινωνίας με την προμηθεύτρια χώρα, στο όνομα της συμμαχικής αλληλεγγύης και όχι στο όνομα του εθνικού συμφέροντος και στο όνομα της εθνικής άμυνας;

Είναι πασιφανές ότι εξωτερική πολιτική ασκεί η εκάστοτε εκλεγμένη κυβέρνηση, που γνωρίζει όλα τα δεδομένα της διεθνούς σκηνής, όμως υπεράνω όλων είναι το εθνικό συμφέρον και εδώ εκτιμώ ότι οφείλαμε για εθνικούς λόγους να μην γίνουμε «βασιλικότεροι των βασιλέων», ναι να καταδικάσουμε την ρωσική εισβολή, ναι να επιβάλουμε τις κυρώσεις που πρότειναν οι συμμαχικοί οργανισμοί που συμμετέχουμε, όμως τα εθνικά μας συμφέροντα επέβαλαν να κρατήσουμε χαμηλούς τόνους αντιπαράθεσης με την Ρωσία, όπως έκανε η Κύπρος, όπως έπραξαν οι περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να δίνεται η δυνατότητα στην χώρα μας να συνδιαλέγεται και με την Ρωσία σε θέματα που αφορούν την προμήθεια ανταλλακτικών για τα κύρια οπλικά μας συστήματα.

Γενική πεποίθηση υπάρχει ότι η αντίδραση μας έναντι της Ρωσίας ήταν υπερβολική και δεν σταθμίστηκαν, δεν εκτιμήθηκαν βασικοί παράγοντες για να διαμορφωθεί η αντίδραση της Χώρας μας. Η λήψη απόφασης από τον «έναν», χωρίς την εκτίμηση και τις προτάσεις των ειδικών, ενέχει, πέραν του σχετικού ρίσκου, κίνδυνο να οδηγηθούμε σε λάθη, σε παραλείψεις με σοβαρότατες συνέπειες για την ασφάλεια της χώρας.

Μπορεί να είμαστε από την σωστή πλευρά της ιστορίας, και πράγματι είμαστε, αλλά οι ηγέτες μας είναι φανερό ότι δεν έχουν μελετήσει την ιστορία μας… Με την σωστή πλευρά του κόσμου και της ιστορίας ήμασταν το 1919, με την συμμετοχή μας στην ουκρανική εκστρατεία, αλλά αμέσως μετά βρεθήκαμε σε λάθος κόσμο… σε λάθος πλευρά, δεν «διαβάσαμε» σωστά τους παγκόσμιους συσχετισμούς και βρεθήκαμε στη «λάθος» πλευρά, χωρίς να έχουμε εκτιμήσει τις συνέπειες αυτής της εκστρατείας.

Τώρα, λοιπόν, που διαμορφώνονται ξανά οι μεγάλες αντιθέσεις και αντιπαραθέσεις στην περιοχή μας και στον πλανήτη, έχει τεράστια σημασία να «διαβάσουμε» σωστά τις επερχόμενες εξελίξεις και να τοποθετηθούμε στη νικηφόρα και στη δημοκρατική πλευρά της Ιστορίας. Αυτά που επιλέγουμε σήμερα θα μας ωφελήσουν ή θα θέσουν τροχοπέδη στις εθνικές μας επιδιώξεις μια δεκαετία αργότερα, στον καινούργιο κόσμο που θα προκύψει. Έχει τεράστια σημασία οι ταγοί μας να «διαβάζουν» σωστά τις επερχόμενες εξελίξεις.

Εδώ θα ήθελα να τονίσω ότι οι ηγέτες πρέπει πρώτα από όλα να αντιλαμβάνονται την γεωγραφική θέση της χώρας τους στον παγκόσμιο χάρτη, να αντιλαμβάνονται τον συσχετισμό ισχύος και την θέση της χώρας τους σε αυτόν και τα εθνικά τους συμφέροντα.

Η γεωγραφία οδηγεί εν πολλοίς και στην διαμόρφωση των εθνικών συμφερόντων καθώς και στην χάραξη τόσο της εξωτερικής, όσο και της εσωτερικής πολιτικής. Η πυξίδα της εξωτερικής πολιτικής, είναι η εξυπηρέτηση του εθνικού συμφέροντος και μόνο και όχι να γίνουμε αρεστοί σε φίλους και συμμάχους.

Στις διεθνείς σχέσεις δεν υπάρχει δικαιοσύνη ούτε έλεος για τον αδύνατο. Μας τα έχει πει ο Θουκυδίδης πριν από 2,5 αιώνες, και αυτό οφείλουν οι ταγοί τις χώρας να έχουν μελετήσει και να γνωρίζουν. Το Διεθνές Δίκαιο πλέον είναι το διεθνές δίκαιο συν στρατός, συν αεροπορία, συν ναυτικό …»

 

Πηγή


Ετικέτες: