Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

Ξεφτιλιστήκαμε - Παναγιώτης Χαρλαβάνης

 Εξαιρετικό άρθρο του δικηγόρου κ. Δημήτρη Δασκαλάκη, για την άλωση της εκκλησίας από τους υποταγμένους μητροπολίτες. Η Εκκλησία ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός και το εμβόλιο

Εξαιρετικό άρθρο του δικηγόρου κ. Δημήτρη Δασκαλάκη, για την άλωση της εκκλησίας από τους υποταγμένους μητροπολίτες. Η Εκκλησία ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός και το εμβόλιο

27 Ιανουαρίου, 2022  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
Προβολές:61
Μοίρασέ το

 

Δημήτρης Δασκαλάκης: “Κατά την σημερινή όμως εποχή που χαρακτηρίζεται από την μεγάλη αποστασία και το εκκοσμικευμένο φρόνημα, ως μεταδοτικός ιός έχει μολύνει σχεδόν ολοκληρωτικά τον κλήρο και τον λαό, οι αρχιερείς εμφανίζονται «ως μισθωτοί» που στερούνται του αρχαίου εκκλησιαστικού φρονήματος και ήθους, ανταλλάσσοντας αδιακρίτως φιλοφρονήσεις και δώρα με τους εκπροσώπους της πολιτικής και οικονομικής εξουσίας και θυσιάζοντας το ποίμνιό τους στην λατρεία του εμβολίου.

Η υποχρεωτική χρήση της μάσκας, τα αντισηπτικά, τα συνεχή και επαναλαμβανόμενα ράπιντ τεστ, οι ισχυρές συστάσεις για εμβολιασμό, έχουν μετατρέψει την εκκλησία, δηλ. τον Οίκο του Θεού, σε κοινόχρηστο χώρο δημόσιας υπηρεσίας.

Εξαιρετικό άρθρο του δικηγόρου κ. Δημήτρη Δασκαλάκη, για την άλωση της εκκλησίας από τους υποταγμένους μητροπολίτες. Η Εκκλησία ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός και το εμβόλιο

 

Άγιος Λουκάς ο Ιατρός (τα τελαυταία του λόγια): «Παιδιά μου πολύ σας παρακαλώ, ντυθείτε με την πανοπλία που δίνει ο Θεός, για να μπορέσετε να αντιμετωπίσετε τα τεχνάσματα του διαβόλου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο πονηρός είναι. Δεν έχουμε να παλέψουμε με ανθρώπους, αλλά με αρχές και εξουσίες, δηλαδή με τα πονηρά πνεύματα. Προσέξτε!

Τον διάβολο δεν τον συμφέρει να δεχθεί κανείς την ύπαρξή του, να σκέφτεται και να αισθάνεται ότι είναι κοντά στον άνθρωπο. Ένας κρυφός και άγνωστος εχθρός είναι πιο επικίνδυνος από έναν ορατό εχθρό. Ω πόσο μεγάλος και τρομερός είναι ο στρατός των δαιμόνων!”

Αναρωτιέμαι με θλίψη και οργή, διαβάζοντας αυτό το εξαιρετικό άρθρο του κ. Δημήτρη Δασκαλάκη, πόσο λίγοι είναι οι μητροπολίτες που στήριξαν τους συνανθρώπους μας και δεν παρεδόθησαν στην πολιτική εξουσία, με χρηματικά ανταλλάγματα μάλιστα για να κρατήσουν τις εκκλησιές μας κλειστές…

Εύχομαι οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ, να πληρώσουν πολύ ακριβά την ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥΣ.

 

Καλλιόπη Σουφλή

 

Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών

 

«Να πίνετε αγιασμό, όσο πιο συχνά μπορείτε. Αυτό είναι το καλύτερο και αποτελεσματικότερο φάρμακο. Μιλάω όχι μόνο ως ιερέας, αλλά ως ιατρός. Από την εμπειρία μου στον τομέα της Ιατρικής».

 

Άγιος Λουκάς ο Ιατρός, Αρχιεπίσκοπος Συμφερουπόλεως και Κριμαίας.

 

(Η ανωτέρω συμβουλή δεν προβάλλεται συχνά από τα εκκοσμικευμένα χείλη των επισκόπων οι οποίοι ακολουθούν πειθήνια τις υποδείξεις μιας στρατευμένης και ακριβοπληρωμένης επιστήμης που προωθεί την πολιτική του παγκόσμιου εμβολιασμού).

 

Θλιβόμαστε ιδιαίτερα και πικραινόμαστε από την στάση της Διοικούσας Εκκλησίας της Ελλάδας η οποία ασκεί αφόρητες πιέσεις, φανερές ή κρυφές, στα παιδιά της, δηλ. σε ιερωμένους αλλά και σε λαϊκούς προκειμένου να εμβολιαστούν με πειραματικά και εν δυνάμει υγειοβλαπτικά φαρμακευτικά προϊόντα, ενώ την ίδια στιγμή παραμένουν ακόμη άγνωστες οι μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες παρενέργειες και επιπτώσεις του εμβολιασμού στην ανθρώπινη υγεία.

 

Εκ της θέσεως αυτής, είμαστε ωστόσο υποχρεωμένοι να υπενθυμίσουμε στα μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου ότι ο αληθινός και γνήσιος ποιμένας  του Χριστού (και όχι εκείνος που εμφανίζεται στους καλοπροαίρετους και αφελείς, ως προβατόσχημος λύκος) σέβεται την ελεύθερη και αβίαστη επιλογή εκάστου ανθρώπου ενώ οφείλει να απέχει συνειδητά από κάθε πράξη ή λόγο που αποσκοπεί στην υποταγή της συνειδήσεως και στην εξουδετέρωση της ατομικής βούλησης του ανθρωπίνου προσώπου.

 

Στην δισχιλιετή εκκλησιαστική ιστορία και παράδοση υπάρχουν φωτεινά παραδείγματα ασυμβίβαστων Ορθόδοξων Ιεραρχών που ήλεγξαν με αποφασιστικότητα και σθένος αλλά και με κίνδυνο της ζωής τους, κάθε κρατική αυθαιρεσία, αδικία και ηθική παρεκτροπή των πολιτικών αρχόντων, αποτελώντας παραδείγματα απαράμιλλου εκκλησιαστικού ήθους και ορθόδοξης βιοτής για τον πιστό λαό.

Στο κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο (κεφ. ι΄, στίχοι 11-13), παρέχεται από την αψευδή γραφίδα του Ευαγγελιστού της Αγάπης ο ορισμός του καλού Ποιμένος όπου αναφέρονται χαρακτηριστικά τα εξής: «ο ποιμήν ο καλός την ψυχήν αυτού τίθησιν υπὲρ των προβάτων. Ο μισθωτός δε και ουκ ων ποιμήν, ου ουκ εισί τα πρόβατα ίδια, θεωρεί τον λύκον ερχόμενον και αφίησι τα πρόβατα και φεύγει και ο λύκος αρπάζει αυτά και σκορπίζει τα πρόβατα. Ο δε μισθωτός φεύγει, ότι μισθωτός εστί και ου μέλει αυτώ περί των προβάτων».

Κατά την σημερινή όμως εποχή που χαρακτηρίζεται από την μεγάλη αποστασία και το εκκοσμικευμένο φρόνημα, ως μεταδοτικός ιός έχει μολύνει σχεδόν ολοκληρωτικά τον κλήρο και τον λαό, οι αρχιερείς εμφανίζονται «ως μισθωτοί» που στερούνται του αρχαίου εκκλησιαστικού φρονήματος και ήθους, ανταλλάσσοντας αδιακρίτως φιλοφρονήσεις και δώρα με τους εκπροσώπους της πολιτικής και οικονομικής εξουσίας και θυσιάζοντας το ποίμνιό τους στην λατρεία του εμβολίου.

Υπάρχει ένας συγκεκριμένος αρχιερέας ο οποίος στην προσπάθειά του να εξουδετερώσει τις πνευματικές αντιστάσεις και αντιρρήσεις των πιστών ανθρώπων της Εκκλησίας εν σχέσει προς τον εμβολιασμό, επικαλείται διαρκώς και με πείσμονα προπαγανδιστική διάθεση τον Άγιο Λουκά τον Ιατρό (η Εκκλησία μας τιμά την αγία του μνήμη στις 11 Ιουνίου) και τον προβάλλει ως το τέλειο πρότυπο πίστης και επιστήμης, στο πρόσωπο του οποίου συνυπάρχουν αρμονικά η βαθιά πίστη στον Θεό και η προσήλωση στην επιστημονική έρευνα.

 

Ο συγκεκριμένος Μητροπολίτης επιλέγει σκόπιμα ορισμένα περιστατικά του βίου του Αγίου Λουκά τα οποία παρερμηνεύει προκειμένου να στηρίξει τον εμβολιαστικό φανατισμό του, αποσιωπώντας εσκεμμένα να αναφερθεί στην συνολική μαρτυρική παρουσία του Αγίου, ως διωκόμενου Ορθόδοξου Επισκόπου και παραλείποντας να εστιάσει στο γεγονός ότι οι ταλαιπωρίες και οι θλίψεις που δοκίμασε στην ζωή του οφείλονταν όχι ασφαλώς στην ιατρική του ιδιότητα αλλά στην ασυμβίβαστη χριστιανική του πίστη και στην αποφασιστικότητά του να υπερασπιστεί με κάθε τίμημα την χλευαζόμενη Ευαγγελική Αλήθεια.

Γιατί ολόκληρη η ζωή του Αγίου Λουκά του Ιατρού υπήρξε μια μαρτυρική πορεία πόνου, φυλακίσεων, διώξεων και εξορίας από ένα άθεο και αντίχριστο καθεστώς, το οποίο τιμούσε τον Άγιο ως ιατρό, ενώ την ίδια ώρα τον κατεδίωκε ως πιστό Χριστιανό, αφού του απαγόρευε να διδάσκει στο πανεπιστήμιο φορώντας το ράσο και επιστήθιο σταυρό, χωρίς όμως κατ΄ελάχιστον η ιατρική ιδιότητά του να επισκιάσει την ακλόνητη αγάπη που έτρεφε για τον Χριστό και χωρίς οι απειλές και οι απαγορεύσεις των αρχών να λυγίσουν το ομολογιακό φρόνημά του.

 

Όσοι αξιοποιούν προπαγανδιστικά τον βίο του Αγίου Λουκά αποκρύπτουν την μεγάλη αλήθεια ότι ο Άγιος επέλεξε να χειροτονηθεί επίσκοπος εν μέσω ενός πρωτοφανούς διωγμού που είχε εξαπολύσει το άθεο καθεστώς των μπολσεβίκων χωρίς ο ίδιος να συνυπολογίσει τις αντιδράσεις της αντίθεης εξουσίας (άραγε ποιος από τους σημερινούς μητροπολίτες θα αποτολμούσε να πράξει κάτι ανάλογο;) γιατί μέσα του βάρυνε η κλήση του Ευαγγελίου να γίνει «θεριστής του Χριστού» και καθ΄όλη την διάρκεια της επισκοπικής του διακονίας αρνήθηκε να υπακούσει στις παράνομες και παράλογες εντολές των αρχών που προσέκρουαν στην θρησκευτική του πίστη και συνείδηση.

Αυτοί που διαρκώς επικαλούνται τον Άγιο Λουκά προσκολλώνται με τυπική φαρισαϊκή διάθεση στις διδαχές του χωρίς να ενστερνίζονται το βαθύτερο νόημα του μαρτυρικού του βίου που συμπυκνώνεται στην ανιδιοτελή και θυσιαστική αγάπη του Αγίου για την Εκκλησία και τα λογικά πρόβατα του Χριστού.

Γιατί ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός δεν αγίασε για την προσφορά του στην Ιατρική Επιστήμη, που υπήρξε πράγματι τεράστια, αλλά γιατί στάθηκε ελεύθερος και ατρόμητος απέναντι σε κάθε απειλή και εκβιασμό της ανάλγητης και αντίθεης κρατικής εξουσίας και κατέδειξε πως μπορεί ένας άνθρωπος να παραμείνει ελεύθερος και δυνατός απέναντι σε οποιοδήποτε καθεστώς δουλείας, συμμόρφωσης και επιτήρησης.

 

Επομένως ερωτάται, ποιοι από τους σημερινούς μητροπολίτες που διαρκώς επικαλούνται και μνημονεύουν τον Άγιο Λουκά τον Ιατρό, έχουν ορθώσει το ανάστημά τους στο καθεστώς εμβολιαστικής δουλείας που επιβάλλεται στις μέρες μας;

Ο αληθινός όμως ποιμένας του Χριστού οφείλει να διαχωρίζει την θέση του και να μην συμμετέχει άμεσα ή έμμεσα στην άσκηση της κυβερνητικής πολιτικής αλλά πρέπει να μεριμνά για την πνευματική προκοπή του πιστού λαού, θέτοντας τον εαυτό στην διακονία του ποιμνίου και όχι του εμβολίου.

Μερικοί από τους σύγχρονους μητροπολίτες αλλότριοι προς το πνεύμα της θυσιαστικής αγάπης, έχουν μεταβληθεί σε διαπρύσιους κήρυκες του εμβολιασμού και αντί να ελέγχουν (όπως θα έπραττε ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός) την κρατική εξουσία που επιβάλλει την επιστημονική αιχμαλωσία και τον εξανδραποδισμό του Ανθρώπου στα άνομα και απάνθρωπα κελεύσματα των διαχειριστών της υγειονομικής κρίσης, εναγκαλίζονται και χαριεντίζονται μαζί της, αδιαφορώντας για το ποίμνιο που τους εμπιστεύθηκε ο Χριστός και απολαμβάνοντας την εφήμερη και μάταιη δόξα που τους προσφέρει η συναναστροφή με τους πολιτικούς άρχοντες.

 

Όμως η επιβλητική αγιογραφική απεικόνιση του Αγίου Λουκά στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα γενναίου και αδούλωτου φρονήματος αφού μας λέγει: «τη ελευθερία ουν, Χριστός ημάς ηλευθέρωσε, στήκετε, και μη πάλιν ζυγώ δουλείας ενέχεσθε» δηλ. μείνετε σταθεροί στην ελευθερία με την οποία μας ελευθέρωσε ο Χριστός και μην υποκύπτετε πάλι σε ζυγό δουλείας. (Αποστόλου Παύλου, Επιστολή Προς Γαλάτας, κεφ. Ε΄, στίχος 1).

Ορισμένοι πάλι μητροπολίτες διατυπώνουν την θέση ότι πρέπει να ακούμε την επίσημη εκκλησία και όχι τις μεμονωμένες φωνές.

 

Ο καθοριστικός όμως και κρίσιμος παράγοντας που θα ρυθμίσει την συμπεριφορά μας είναι αν η επίσημη εκκλησία ορθοτομεί τον λόγο της Αληθείας.

 

Αξίζει να επισημανθεί με έμφαση ότι η αλήθεια και η γνώση κατακτώνται μέσα από την πολυφωνία, την ελευθερία της έκφρασης, την επιστημονική διχογνωμία, την σύνθεση των διαφορετικών απόψεων και όχι με την αποφυγή του διαλόγου, τον χλευασμό, την ειρωνεία και απαξίωση της διαφορετικής γνώμης.

 

Η επίσημη εκκλησία σφάλλει δυστυχώς και πλανάται στο ζήτημα του εμβολιασμού των πιστών, όπως τούτο άλλωστε εύλογα συνάγεται από την επίμονη, ακατανόητη και συστηματική άρνησή της να διαλεχθεί δημόσια με όρους ισηγορίας και δικαιοσύνης με την πλευρά των διαφωνούντων για την ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα και την ανοσιακή προστασία των εμβολίων που προκαλούν σημαντικές πνευματικές, κοινωνικές και ιατρικές συνέπειες στην πορεία της ζωής ενός ανθρώπου και ως εκ τούτου υπό τις διαγραφόμενες συνθήκες, δεν στοιχειοθετείται σε καμία περίπτωση η υποχρέωση του πιστού λαού να ακολουθήσει τις συστάσεις και υποδείξεις της.

 

Ορισμένοι μητροπολίτες αξιώνουν παπικώ φρονήματι μία τυφλή,  απροϋπόθετη και αδιάκριτη συμμόρφωση και υποταγή των ανθρώπων στην επισκοπική τους αυθεντία, η οποία όμως δεν προσιδιάζει στο πιστό πλήρωμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας, αλλά περισσότερο σε οπαδούς πολιτικού κόμματος που ακολουθούν πειθήνια τον εκάστοτε αρχηγό, ενώ ο ενσυνείδητος Ορθόδοξος Χριστιανός οφείλει να αγωνίζεται με σθένος και αποφασιστικότητα για την περιφρούρηση της Ορθόδοξης Πίστης και την απαρασάλευτη τήρηση της Ιεράς Παράδοσης.

 

Το χρέος και η ευθύνη του πιστού λαού του Θεού για την υπεράσπιση της Ορθοδοξίας επισημαίνεται στην ιστορική εγκύκλιο του 1848 των Πατριαρχών της Ανατολής σύμφωνα με την οποία ορίζεται ότι : «Παρ΄ημίν ούτε Πατριάρχαι, ούτε Σύνοδοι εδυνήθησαν ποτέ εισαγαγείν νέα, διότι ο υπερασπιστής της Θρησκείας εστίν αυτό το σώμα της Εκκλησίας, ήτοι αυτός ο λαός, όστις εθέλει το θρήσκευμα αυτού αιωνίως αμετάβλητον και ομοειδές τω των Πατέρων αυτού».

 

Όπως είχε πει προσφυώς ο όσιος Παΐσιος ο Αγιορείτης: «Ἡ Εκκλησία δεν είναι καράβι του κάθε Επισκόπου, να κάνει ό,τι θέλει». (Ισάακ Ιερομονάχου, Βίος Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Άγιον Όρος 2009, Ιερόν Ησυχαστήριο «Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος», Μεταμόρφωση Χαλκιδικής, σελ. 731).

Επομένως το αποφασιστικό κριτήριο καθορισμού της συμπεριφοράς του πιστού λαού έναντι της διοικούσας εκκλησίας είναι αν ο λόγος της γλυκαίνει, δροσίζει, αναπαύει και πληροφορεί μυστικά τις καρδιές των ανθρώπων.

 

Η υποχρεωτική χρήση της μάσκας, τα αντισηπτικά, τα συνεχή και επαναλαμβανόμενα ράπιντ τεστ, οι ισχυρές συστάσεις για εμβολιασμό, έχουν μετατρέψει την εκκλησία, δηλ. τον Οίκο του Θεού, σε κοινόχρηστο χώρο δημόσιας υπηρεσίας.

 

Όποιος αναπαύεται από την σημερινή εμφάνιση των Ιερών Ναών ας συνεχίζει να πηγαίνει, όσοι όμως επιδιώκουν την επαναφορά της Εκκλησίας στο αρχαίο της κάλλος, γιατί πρέπει να διώκονται και να στιγματίζονται ως αρνητές και φονταμενταλιστές;

 

Στο πλαίσιο κάθε δημοκρατικής ευνομούμενης πολιτείας, η διατύπωση διαφορετικής γνώμης, θέσης ή άποψης είναι απολύτως θεμιτή και συμβατή με την συνταγματικά κατοχυρωμένη ελευθερία της έκφρασης.

 

Όταν διατυπώνεται μια πρόταση με εκκλησιαστική, θεολογική και ιατρική τεκμηρίωση, η οποία όμως δεν ευθυγραμμίζεται με την επίσημη θέση της Εκκλησίας της Ελλάδας, τότε σε αυτή την περίπτωση για την άρση του κοινωνικού αδιεξόδου, πρέπει να αναλαμβάνεται η πρωτοβουλία για την διεξαγωγή  ενός δημοσίου, ελεύθερου, ανοιχτού και δημοκρατικού διαλόγου με την αντιπαράθεση επιστημονικών στοιχείων και δεδομένων, ώστε να αποτραπεί η διαμόρφωση κλίματος πόλωσης και διχασμού μέσα στην κοινωνία.

 

Με θλίψη όμως παρατηρούμε ότι η διαφοροποιημένη (εν σχέσει προς το επίσημο υγειονομικό αφήγημα της κυβέρνησης) επιστημονική έκφραση γνώμης και άποψης για το κρίσιμο ζήτημα του εμβολιασμού, πυροδοτεί κοινωνικές εντάσεις, πάθη και φανατισμό, τούτο συνιστά μια πολύ ισχυρή ένδειξη διολίσθησης της κοινωνίας σε έναν μεσαιωνικό σκοταδισμό με ολοκληρωτικά χαρακτηριστικά που απειλεί να εξαφανίσει την ελευθερία της σκέψης, της έκφρασης και της επιστημονικής έρευνας.

 

Η μαρτυρία της προσωπικής συνείδησης, το εκκλησιαστικό ήθος και η αμετακίνητη ομολογιακή στάση του Αγίου Λουκά του Ιατρού που έζησε σε μια θυελλώδη και σκοτεινή περίοδο για τα ανθρώπινα δικαιώματα, κατά την οποία η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης, το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης ήταν έννοιες απαγορευμένες και υπό διωγμό, αποτελούν για την σημερινή δυστοπική εποχή του άκρατου εμβολιασμού και της ψηφιακής επιτήρησης, μία ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης, θάρρους και αγωνιστικού φρονήματος.

Σήμερα επαναλαμβάνεται από ένα υγειονομικό ολοκληρωτικό καθεστώς με επιστημονικά μελετημένο και οργανωμένο τρόπο, η ίδια ακριβώς προσπάθεια του απώτερου παρελθόντος που αποσκοπεί στην εξουδετέρωση της ελεύθερης βούλησης, στην απεμπόληση του αυτεξουσίου και στην υποταγή του ανθρώπου στην λατρεία όχι του κόμματος αλλά της επιστήμης.

 

Η μαρτυρία του Χριστού που έδωσε ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός μέσα σε ένα καθεστώς στρατευμένης αθεϊας να αποτελέσει για εμάς κίνητρο και στήριγμα ακλόνητο, ώστε να δώσουμε άφοβα την δική μας μαρτυρία συνειδήσεως μέσα στο σκοτάδι του κοινωνικού φόβου και της ψυχολογικής τρομοκρατίας που επιβάλλει το σύγχρονο καθεστώς υγειονομικής τυραννίας.

 

 

 


Ετικέτες: 

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022

 

Καθαιρετέος ο Ν. Ιωνίας Γαβριήλ. Αντιστρέφει το Ιερό Ευαγγέλιο και απαλλάσσει το κτηνώδες αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας!!

20 Ιανουαρίου, 2022 14  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
Προβολές:628
Μοίρασέ το

 

 

Ο συγκεκριμένος έχει μάλλον ειδική αποστολή την προώθηση του βδελύγματος της ομοφυλοφιλίας, κυρίως στους νέους, για την συσκότιση του Ορθόδοξου φρονήματος και κριτηρίου τους, έτσι ώστε στο μέλλον (;) να γίνουν πράξη τα συμφωνημένα με τη νέα τάξη ομοφυλοφιλικά σκουπίδια χωρίς πολλές-πολλές φασαρίες.

Οι οικουμενιστές δεν κατάφεραν να περάσουνε αυτό το βδέλυγμα στα τελικά κείμενα της ψευδοσυνόδου της Κρήτης αλλά τους βλέπουμε να εργάζονται ασταμάτητα, μεθοδικά και κυρίως αναίσχυντα για να πετύχουν τους στόχους τους.

Εμείς από την άλλη ενώ τους βλέπουμε δεν κάνουμε τίποτα!

Καθαιρετέος ο Ν. Ιωνίας Γαβριήλ. Αντιστρέφει το Ιερό Ευαγγέλιο και απαλλάσσει το κτηνώδες αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας!!

ΟΤΑΝ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ, Η … Κάτινα σαλαμάκι, προωθεί σε μικρά παιδιά την ομοφυλοφιλία, πόσοι αντέδρασαν;;;
ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ!
Όταν έφεραν ως διδακτέα ύλη στα σχολεία την προώθηση της ομοφυλοφιλίας, πόσοι “γονείς” αντέδρασαν;
ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ!
Όταν έγινε στο Κολιμπάρι η σύναξη των ένθερμων Οικουμενιστών μητροπολιτάδων, πόσοι αντέδρασαν;
ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ. Όταν βγήκαν στην δημοσιότητα κασσέτες με τον πεθαμένο χρόνια πρώην Μητροπολίτη Αττικής, που πηδιόταν, πόσοι αντέδρασαν;
ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ!
Όταν πληρώθηκαν από τον γιό της χαλδαίας οι μητροπόλεις για να κλείσουν τις εκκλησιές μας το Πάσχα του 2020, πόσοι αντέδρασαν;
ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΑΦΝΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ’ ΟΣΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ.
ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, ΕΠΟΝΤΑΙ.
ΚΑΙ ΓΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ.
ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΟΧΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΠΟ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
Καλλιόπη Σουφλή
Υ.Γ. Ξεχάσατε τα πρωτοσέλιδα των μητροπολιτικών διαστροφών;;;
Το φωτογραφικό υλικό που παραθέτω, θα σας τα θυμίσουν…

 

Σε Μητρόπολη Νέων Σοδόμων και Γομόρων φαίνεται ότι θέλει να μετατρέψει ο Γαβριήλ την Μητρόπολη Νέας Ιωνίας.

Ο συγκεκριμένος έχει μάλλον ειδική αποστολή την προώθηση του βδελύγματος της ομοφυλοφιλίας, κυρίως στους νέους, για την συσκότιση του Ορθόδοξου φρονήματος και κριτηρίου τους, έτσι ώστε στο μέλλον (;) να γίνουν πράξη τα συμφωνημένα με τη νέα τάξη ομοφυλοφιλικά σκουπίδια χωρίς πολλές-πολλές φασαρίες.

Οι οικουμενιστές δεν κατάφεραν να περάσουνε αυτό το βδέλυγμα στα τελικά κείμενα της ψευδοσυνόδου της Κρήτης αλλά τους βλέπουμε να εργάζονται ασταμάτητα, μεθοδικά και κυρίως αναίσχυντα για να πετύχουν τους στόχους τους.

Εμείς από την άλλη ενώ τους βλέπουμε δεν κάνουμε τίποτα!

Οι οικουμενιστές ως πρόδρομοι της πανθρησκείας και του Αντιχρίστου, χρησιμοποιώντας μια αρρωστημένη αγαπολογία καθώς και μία κατασκευασμένη, δήθεν αδήριτη, ανάγκη να κάνουν κάτι παραπάνω για μια νέα κατηγορία ανθρώπου που εφηύραν για αυτόν τον σκοπό, «τον σύγχρονο ταλαιπωρημένο άνθρωπο», εργάζονται ασταμάτητα εκ των έσω για να αντιστρέψουν το Ιερό Ευαγγέλιο.

Ο διάβολος μισεί αφάνταστα το άγιο θέλημα του Τριαδικού Θεού. Σε όλα τα θέματα θα πρέπει να πάψει να ακούγεται ο λόγος Του.

Ποίησε λοιπόν ο Θεός άνδρα και γυναίκα; Όχι, τα φύλα είναι «ρευστά» και δεν είναι μόνο δύο, λέει ο διάβολος!!

Έτσι λοιπόν ο Ν. Ιωνίας Γαβριήλ βγάζει τον Θεό σχιζοφρενή και το άγιο θέλημά Του προβληματικό για να δικαιολογήσει την ομοφυλοφιλία. Δηλαδή, ενώ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. [Γεν. 1,27] έβαλε και σε μερικούς ανθρώπους την έλξη προς το ίδιο φύλο για να αναιρέσει αυτό που εποίησε! Αυτό διδάσκει ο Ν. Ιωνίας στη νεολαία της Μητροπόλεώς του:

«Εκ των πραγμάτων ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς ανθρώπους να αισθάνονται την έλξη προς το ίδιο φύλο. Δεν μπορώ να το ξέρω γιατί. Δεν θα κατηγορήσω εγώ τον Θεό. Δεν είμαι άξιος καν να το σκεφτώ αυτό το πράγμα. Ο Θεός για να ξέρει κάτι ξέρει περισσότερο από όλους εμάς τους ανθρώπους.» [Ν. Ιωνίας Γαβριήλ]

Αργότερα πετά γενικολογώντας εδώ κι εκεί την λέξη αμαρτία χωρίς ποτέ να την συνδέσει άμεσα με την ομοφυλοφιλία, ενώ επιμένει ότι ο Θεός (ο αίρων την αμαρτία του κόσμου) δίνει σε κάποιους ανθρώπους την έλξη προς το ίδιο φύλο και ότι ο ίδιος δεν καταλαβαίνει το γιατί!! (Εμείς πάλι δεν καταλαβαίνουμε γιατί έγινε επίσκοπος!)

Δεν είναι άξιος λέει να σκεφθεί τίποτε για τον Θεό, να βγάλει συμπεράσματα, να τον κατηγορήσει κτλ, την ώρα που κάνει κάτι πολύ χειρότερο: ορίζει το Θέλημα του Θεού κατά τα κτιστά φαινόμενα και κατά το πως τα ερμηνεύει εκείνος, αφήνοντας απ’ έξω και το αυτεξούσιο. Πόσες αιρέσεις υπάρχουν εδώ μέσα; Βλέπει ομοφυλόφιλους γύρω του άρα είναι θέλημα Θεού η ομοφυλοφιλία! Με το ίδιο σκεπτικό να πούμε ότι είναι θέλημα Θεού και ο φόνος με τα τόσα εγκλήματα που γίνονται· είναι θέλημα Θεού και οι πόλεμοι με τους τόσους πολέμους που γίνονται· είναι θέλημα Θεού και τα διαζύγια, οι εκτρώσεις και πάει λέγοντας!

Ο μακαριστός π. Αθανάσιος Μυτιληναίος το εξηγεί πολύ ωραία λέγοντας ότι κάθε μελέτη στον μεταπτωτικό άνθρωπο δεν μπορεί να φέρει αληθινά πορίσματα. Ο Ν. Ιωνίας Γαβριήλ βλέπει με τα σωματικά του μάτια την συμπεριφορά ενός μεταπτωτικού ανθρώπου και προσδιορίζει ανάλογα το Θέλημα του Θεού!! Είναι τρομερό!!

Αντί να υποδείξει την αμαρτία για να βοηθήσει τον άνθρωπο να ανορθωθεί, αμνηστεύει την αμαρτία και καταδικάζει τον ομοφυλόφιλο σε μόνιμη πεπτωκυία κατάσταση. Όταν οι άνθρωποι αυτοί συνειδητοποιήσουν ότι το σαρκικό πάθος τους τους οδήγησε σε άγονο σκοτεινό μέρος, πώς θα επιστρέψουν στην αληθινή ζωή την στιγμή που οι δήθεν ποιμένες τους λένε ότι αυτό το πάθος που τους οδήγησε εκεί τους το έδωσε ο ίδιος ο Θεός;

Ο Θεός είναι η Οδός, η Αλήθεια η Ζωή. Ο Θεός δεν δίνει στον άνθρωπο πάθη που τον οδηγούν στον πνευματικό θάνατο. Όλη η διδασκαλία της Εκκλησίας είναι η απαλλαγή μας από τα πάθη για να αποκτήσουμε την εν Χριστώ ειρήνη και τούτος εδώ μας λέει τα αντίθετα. Μόνος του ο άνθρωπος πάει και πέφτει στις παγίδες που του στήνει ο διάβολος για να οδηγηθεί στον πνευματικό θάνατο. Και δυστυχώς σήμερα βλέπουμε ότι ο διάβολος χρησιμοποιεί και ρασοφόρους για να καταφέρει αυτόν τον σκοπό.

Είναι Θέλημα του Θεού να αισθάνονται οι άνθρωποι έλξη προς το ίδιο φύλο; Τότε γιατί ο Θεός κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμορα;

Τί είδους «θεός» είναι αυτός που έρχεται σε ρήξη με το ίδιο το Θέλημά Του;

Τους ανθρώπους δεν τους ντρέπεται ο Ν. Ιωνίας, δεν ντρέπεται και δεν φοβάται ούτε τον Κύριο;

Πως είναι δυνατόν να προμοτάρει την ομοφυλοφιλία με το Πρόσωπο του Ιησού Χριστού στο κανάλι της Μητροπόλεως;

Γράφει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης:

Ο Άγιος Πορφύριος έλεγε πως κληρονομούμε τα πάθη των προγόνων μας. Το ίδιο έλεγε και ο μακαριστός π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, επικαλούμενος Πατέρες της Εκκλησίας. Γιατί λοιπόν να μην τα θεραπεύσουμε μέσα στην Εκκλησία για να σπάσουμε την αλυσίδα;

Αρνείται επιμόνως να πει ξεκάθαρα ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία· ότι η Εκκλησία δεν παρέχει καταφύγιο στις αμαρτίες αλλά τις θεραπεύει· ότι στην Εκκλησία δεν μπαίνεις με το θέλημά σου και το έτσι θέλω σου αλλά ταπεινά και συνήθως με το σπασμένο μούτρο σου, και ότι ένας ομοφυλόφιλος, όπως και κάποιος που έχει συνάψει προγαμιαίες σχέσεις, δεν μπορεί να γίνει ιερέας, ακόμη και αν έχει μετανοήσει. Δεν είπε τίποτε απ’ όλα αυτά για να μην θίξει το νούμερο 1 πρόζεκτ στην ατζέντα της νέας τάξης.

Είπε μάλιστα ότι η Εκκλησία δεν έχει πάρει θέση ακόμη και ότι ο ίδιος είναι διατεθειμένος να κάτσει να το συζητήσει το πράγμα!

Καφενείο την κάνανε την Εκκλησία αδέλφια, καφενείο! Κάθεται ο πλανεμένος στο βίντεο και δασκαλεύει τον νεαρό ότι στην Εκκλησία συζητάμε και ανταλλάσσουμε απόψεις! Ε;; Σχεδόν έτοιμο τον βλέπω τον νεαρό να ανέβει μια μέρα στο σβέρκο των παιδιών μας να τους λέει τα ίδια πράγματα.

Δεν έχει η Εκκλησία την μόνη αποκαλυφθείσα Αλήθεια, «χθὲς καὶ σήμερον ὁ αὐτὸς καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας», δεν έχει Κεφαλή τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό που αγαπά τον άνθρωπο, έχει τον Γαβριήλ που συζητά, αλλάζει, προσαρμόζει, κόβει, ράβει διότι αγαπά καλύτερα!

Ε ρε βρεγμένη σανίδα που σου χρειάζεται, θα ‘λεγε ο παππούς μου. Δεν ξέρει η Εκκλησία που βαδίζει και που πατεί δυο χιλιάδες χρόνια. Περίμενε τον κόλακα του αιρεσιάρχη πάπα να τοποθετηθεί στο θέμα της ομοφυλοφιλίας!

Το νου μας αδέλφια. Η «χιονάτη» δεν μας ήλθε για καλό. Οι «νάνοι» που χαχανίζουν γύρω της ετοιμάζονται να αμνηστεύσουν την ομοφυλοφιλία. Το επόμενο βήμα θα είναι να λογοκρίνουν οποιαδήποτε αναφορά στην Αγία Γραφή στο θέμα της ομοφυλοφιλίας.

Αφού βλέπει ομοφυλόφιλους ο Ν. Ιωνίας, γιατί δεν κάνει τον κόπο να κοιτάξει γύρω του να δει τί γίνεται; Γιατί δεν αναλύει λίγο τα διεστραμμένα μηνύματα με τα οποία οι νέοι σήμερα βομβαρδίζονται, ακόμη και μέσα στα σχολεία, Για να μην αναφέρω την τηλεόραση που και οι διαφημίσεις σήμερα προωθούν ανοιχτά και επιθετικά την ομοφυλοφιλία. Δείτε για παράδειγμα τη νέα διαφήμιση του σαμπουάν Pantene για να εμπεδώσετε μια κι έξω ότι έχουμε κανονικό πόλεμο. Μου την έστειλαν προχθές και δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ναι. Ο διάβολος σήμερα διεξάγει ανοιχτά πόλεμο εναντίον του Νόμου του Θεού. Ξεκάθαρα πράγματα. Είναι πνευματικός ο πόλεμος, όπως είχε πει ο Άγιος Παΐσιος.

Αρκετά με τις ανόητες ερωτήσεις λοιπόν αν προβληματίζεται ο εν λόγω «επίσκοπος» με το γεγονός ότι στις χώρες που έχει αυξηθεί η ομοφυλοφιλική προπαγάνδα έχουν αυξηθεί ανάλογα και τα αιτήματα αλλαγής φύλου.

Αρκετά με το τί βλέπει να μας έρχεται και κάνει πως δεν βλέπει. Ξέρει πολύ καλά ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ τι συμβαίνει και ότι αυτό δεν έχει σχέση με τον Θεό αλλά με βρωμερά σχέδια δαιμονανθρώπων, τα οποία προωθεί και ο ίδιος από την θέση που βρίσκεται.

Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω την απαρχή αυτής της τρομερής προφητείας του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού:

Ακούσατε, αδελφοί μου Χριστιανοί. Θάρθη καιρός, που δεν θα παρατηρείται αυτή η αρμονία που είναι σήμερα μεταξύ λαού και κλήρου. Όταν θα πηγαίνει ο πάπας σε σπίτι λαϊκού, μόλις θα φεύγει θα θυμιάζουν με θυμίαμα. Αν θα καθήση σε στρώμα μετά την αναχώρησίν του θα το τινάζουν. Αν θα συναντούν οι άνθρωποι κληρικόν στον δρόμον, θα γυρίζουν πίσω και δεν θα εξακολουθούν τον δρόμο τους» ((Καλ ΒΗ)28.

Θα έχει, πιστεύω, σχέση με το βδελυρό αυτό αμάρτημα που προκάλεσε την καταστροφή των Σοδόμων και Γομόρων. Το ενθαρρυντικό είναι ότι θα υπάρχουν και τότε ορθοφρονούντες που θα κρατούν την Πίστη.

Για να καταπιούν οι πιστοί τούτον τον ογκόλιθο κάνει στην συνέχεια έναν ψευτο-διαχωρισμό ο «επίσκοπος». Μας κάνει μια πιρουέτα, για να θολώσει τα νερά τραβώντας αλλού την προσοχή μας! Δέχομαι, λέει, την σχέση αλλά ως εκεί, οικογένεια δεν μπορώ να την πω! (Πω, πωωωω, μεγάλη αντίσταση!)

Και δείτε τώρα πως τα θέτει όλα αυτά.

«Βάζουμε στερεότυπα υπό την έννοια της οικογένειας διότι όλοι βγήκαμε από μία οικογένεια και την οποία οικογένεια πρέπει να την προστατεύσουμε όσο περισσότερο γίνεται. …… Η οικογένεια είναι στατικό στοιχείο μιας κοινωνίας. Εάν πάψει η οικογένεια δεν μπορεί να υπάρξει αυτήν την στιγμή, κατά την άποψή μου, μέλλον στον κόσμο. Θα είναι κάτι διαφορετικό.

Γκρέμισε ένα γιγαντιαίο φράγμα και μας λέει ότι μία μικρή κόφτρα στο αυλάκι θα αποτρέψει την πλημμύρα. Άνοιξε την κερκόπορτα που αλλοιώνει, και παραμορφώνει και καταστρέφει το δομικό στοιχείο της οικογένειας που είναι ο άνδρας και η γυναίκα, και μετά μας λέει ότι τον νοιάζει η οικογένεια!

Στατικό στοιχείο μιας κοινωνίας ΔΕΝ είναι η οικογένεια είναι ο ΛΟΓΟΣ και το ΘΕΛΗΜΑ του Θεού που έπλασε άνδρα και γυναίκα ΓΙΑ ΝΑ φτιάξουν οικογένεια. Αυτό που έπλασε ο Θεός είναι στατικό, και μόνιμο, και ακίνητο, και όχι αυτό που ΘΑ φτιάξουν τα κτιστά δημιουργήματα του Θεού.

Η οικογένεια δεν είναι κάτι αυτοφυές για να πούμε ότι είναι στατικό στοιχείο της κοινωνίας.

Τα δομικά στοιχεία της οικογένειας ο άνδρας και η γυναίκα είναι «αυτοφυή», με την έννοια ότι γεννιώνται συνέχεια αγόρια και κορίτσια διότι αυτό θέλει ο Θεός.

Αυτό πάει ο «επίσκοπος» να αλλάξει, ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Όταν υποβαθμίζονται τα ήθη και διαβρώνονται τα δύο φύλα που είναι τα δομικά στοιχεία της οικογένειας, τότε αλλάζει μορφή και η οικογένεια συμβαδίζοντας με αυτά τα νέα ήθη.

Άρα, δεν είναι στατικό στοιχείο η οικογένεια αλλά μεταβλητό λόγω της πεπτωκυίας κατάστασης των ανθρώπων.

Η παραδοσιακή οικογένεια έχει εν πολλοίς αντικατασταθεί από την πυρηνική οικογένεια και η μονογονεϊκή ακολουθεί με αυξητικές τάσεις.

Το ίδιο θα συμβεί και τώρα εάν δεν αντιδράσουμε. Θα ονομάζονται «οικογένεια» τα ομόφυλα «ζευγάρια» που θα έχουν υιοθετήσει καταδικασμένα και παρατημένα από την κοινωνία παιδιά. Το βλέπει ότι εκεί το πάνε και κάνει πως δεν το βλέπει.

Η οικογένεια πρέπει να μείνει σταθερή όπως την γνωρίζαμε, με τον πατέρα και την μητέρα, αλλά για να γίνει αυτό τα δύο φύλα που έπλασε ο Θεός πρέπει να μείνουν άθικτα, κυρίαρχα, παντοτινά, απρόσβλητα, μοναδικά. Έτσι θα έχει ΜΕΛΛΟΝ η οικογένειαΑυτή είναι η αλήθεια που πάει να κρύψει ο «επίσκοπος», προφασιζόμενος ότι δήθεν νοιάζεται την ώρα που τοποθετεί την ομοφυλοφιλική βόμβα ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ της οικογένειας.

Έχει όμως και συνέχεια. Διαβάστε αδέλφια και φρίξτε:

Δεν μπορώ να δεχθώ ότι είναι οικογένεια η σχέση ενός ομοφυλόφιλου. Είναι μία σχέση. Το σέβομαι. Είναι μία σχέση η οποία πρέπει, εάν υπάρχει μέσα ο Χριστός, να λειτουργεί λίγο πιο πνευματικά. Να υπάρχει αξιοπρέπεια. Να υπάρχει η δυνατότητα όχι πολλών συντρόφων, αλλά όσο το δυνατόν να έχει έναν σύντροφο με τον οποίον να περνάει μαζί του τη ζωή του και να αισθάνεται ότι μαζί του μπορεί να έχει και μία πνευματική πορεία.

Δεν μπορεί να δεχθεί ότι είναι μία οικογένεια λέει, παρότι τους έδωσε όλες τις προϋποθέσεις για να γίνουν «κάτι» που θα λέγεται οικογένεια.

Πάμε τώρα παρακάτω. Λέει. Είναι σχέση και το σέβεται.

Αύριο θα πει ο άλλος, έχω σχέση με το γουρούνι μου. Τί θα πει ο «επίσκοπος; Σέβομαι την σχέση σου με το γουρούνι;

Σέβομαι το αυτεξούσιο που σου έδωσε ο Θεός;

Εδώ λέει, σέβομαι την σχέση που έχεις. Δεν λέει το αυτεξούσιο να είσαι και νεκρός αν θες, λέει την σχέση. Και βέβαια, αν σέβεται «την σχέση» των ομοφύλων, πού θα βάζει τις προγαμιαίες σχέσεις των ετεροφύλων;

Αυτούς θα τους κάνει άγιους! Απίστευτα πράγματα. Φανταστείτε τον Απόστολο Παύλο να έλεγε σε δύο ομοφυλόφιλους, σέβομαι την σχέση (τις σχέσεις μάλλον) που έχετε!

Και συνεχίζει και λέει το απίστευτο:

Είναι μία σχέση η οποία πρέπει, εάν υπάρχει μέσα ο Χριστός, να λειτουργεί λίγο πιο πνευματικά.

Αφού σέβεται ο ίδιος την σχέση αυτή, μετά βάζει και τον Χριστό να συγκατοικήσει μαζί της! Από αίρων την αμαρτίαν έγινε συγκάτοικος της αμαρτίας ο Κύριος! Και ποιας αμαρτίας! Άλλωστε, ο Χριστός την έβαλε εκεί εξαρχής, σύμφωνα με τον «επίσκοπο»!! Βλέπει μάλιστα ότι μπορεί να υπάρξει και μία κάποια πνευματικότητα στον πρωκτικό ή όποιον άλλον παρά φύσιν τρόπο ζωής αρκεί να μην είναι πολλοί οι σύντροφοι!!

Τί είναι αυτά που ακούμε αδέλφια και δεν έχουν σηκωθεί η πέτρες να μας πλακώσουν; Απορρίπτουν το δώρο του Θεού να βιώσουν την φυσική νόμιμη ένωση με το άλλο φύλο, αυτονομούνται εγωιστικά για να ικανοποιηθούν μέσα στο παρά φύσιν και ο Ν. Ιωνίας βλέπει και τον Χριστό μαζί τους!! Θα πήγαινε ο Γαβριήλ με το αυτοκίνητό του να οδηγήσει μέσα στην θάλασσα; Όχι. Γιατί ο κατασκευαστής έφτιαξε το αυτοκίνητο να κινείται στους δρόμους, όχι στην θάλασσα. Τι θα πάθαινε το αυτοκίνητο στην θάλασσα;

Το ίδιο και ο Κατασκευαστής ο δικός μας, μας έφτιαξε με τις δικές Του προδιαγραφές. Εάν εμείς βγούμε από αυτές διαλυόμαστε και βιώνουμε από δω τον πνευματικό και σωματικό θάνατο.

Ο «Χριστός» του Γαβριήλ που τα δέχεται αυτά είναι ψεύτικος, είναι είδωλο του ίδιου του Γαβριήλ. Τους θέλει όλους λέει στην Εκκλησία, αλλά κουβέντα για μετάνοια. Αυτός ο ψεύτικος Χριστός του Γαβριήλ ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ. Και δεν έχει βγει ούτε ένας επίσκοπος να τον βάλει στην θέση του που φυλακίζει τους ανθρώπους αυτούς μέσα στην αμετανοησία και στην αιώνια κόλαση.

Το παρακάτω απόσπασμα δείχνει την αυτολογοκρισία που έχουν αγκαλιάσει οι σημερινοί «επίσκοποι» για να είναι αρεστοί στο σύστημα. Αντί να διαδώσουν τον λόγο του Θεού, μηρυκάζουν ασταμάτητα δικαιωματισμούς, υποβαθμίζοντας τον ρόλο του ποιμένα με εκείνον του λομπίστα και του κάθε φαφλατά στο διαδίκτυο, στο καφενείο, στο βοθροκάναλο.

Ένα παιδί έχει δικαίωμα να έχει δύο γονείς. Όχι να έχει γονέα Α, γονέα Β. Έχει δικαίωμα να έχει πατέρα και μητέρα και να επιλέξει το παιδί το ίδιο αν θέλει στη ζωή του να γίνει ομοφυλόφιλος ή αν θέλει οτιδήποτε άλλο.

Όταν ένας σώφρον άνθρωπος ακούει ότι ένα παιδί έχει δικαίωμα να έχει δύο γονείς, μητέρα και πατέρα, το δικαιολογεί και το καταλαβαίνει, όχι επειδή προβάλλεται ως ένα ξερό «δικαίωμα» αλλά ΕΠΕΙΔΗ από πίσω υπάρχει ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥεπειδή έτσι είναι.

Για το Θέλημα του Θεού μίλησε ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος και έχασε την κεφαλή του. Αν ήταν σαν εσάς θα έλεγε, έχει δικαίωμα ο αυτοκράτορας να έχει όποια θέλει.

Επειδή όμως εσείς παύσατε εδώ και καιρό να μιλάτε για το Θέλημα του Θεού και για τα Δικαιώματα του Θεού, φτάσαμε στο σημείο να μας λένε σήμερα οι ομοφυλόφιλοι, «έχω δικαίωμα γιατί έτσι γουστάρω». Μας μείνανε οι παλιόφλουδες των ξερών «δικαιωμάτων» και αφανίστηκε το κριτήριο γιατί εσείς δεν θέλετε να είστε το άλας της γης.

ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΙΣΙΟ ΝΑ ΕΛΕΓΕ: «Έχει δικαίωμα … να επιλέξει το παιδί το ίδιο αν θέλει στη ζωή του να γίνει ομοφυλόφιλος ή αν θέλει οτιδήποτε άλλο.» (κτηνοβάτης πχ !) Ε ρε βρεγμένη σανίδα που σου χρειάζεται, θα ‘λεγε και η γιαγιά μου.

Και λέει σε άλλο σημείο:

«…δεν μπορώ επίσης να τον κρίνω, [τον ομοφυλόφιλο] γιατί ποιός είμαι εγώ για να κρίνω

Άνθρωπέ μου δεν ξέρω ποιος είσαι, πάντως ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ.

Να τον κρίνεις δεν σου είπε κανείς. Κρίση όμως ΟΦΕΙΛΕΙΣ να έχεις, και κρίση και διάκριση.

Οφείλεις να τηρείς το Ευαγγέλιο και Αυτό να διδάσκεις. Όχι τις δικές σου εξυπνάδες.

Αν δεν μπορείς να το κάνεις, ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ.


ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

-https://www.youtube.com/watch?v=Z5j6Q195UWs Ι.Μ. Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας

 

Πηγή


Ετικέτες: