Τρίτη 18 Αυγούστου 2020

Μισό λεπτό, γιατί αυτή η καταγγελία, δημιουργεί ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΝΟΙΕΣ... “η θερμική αυτή ακτινοβολια που σας έχουν δώσει εντολή να στοχεύεται στο μέτωπο κάθε άλλο παρά αθώα είναι ειδικά όταν ο στόχος είναι η ΕΠΙΦΥΣΗ!”

Μισό λεπτό, γιατί αυτή η καταγγελία, δημιουργεί ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΝΟΙΕΣ... “η θερμική αυτή ακτινοβολια που σας έχουν δώσει εντολή να στοχεύεται στο μέτωπο κάθε άλλο παρά αθώα είναι ειδικά όταν ο στόχος είναι η ΕΠΙΦΥΣΗ!”: 1,926 Προβολές      Πάντως κι εσείς εδώ μέσα με τις μάσκες φιμωμένοι θα έχετε προβλήματα υγείας μελλοντικά, κι εγώ στο χώρο της υγείας είμαι και γνωρίζω απλά δεν σας το ανέφερα!!   Εκείνη: (ξαφνικά σταματάει το ”θέατρο” & γίνεται άλλος άνθρωπος) , κουνάει το κεφάλι της και μου λέει: έτσι είναι , εγώ έχω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούνται οι φίλοι της σελίδας αυτής να μη χρησιμοποιούν Βωμολοχίες στα σχόλιά τους