Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

 

Πώς θα γίνει η αρπαγή της περιουσίας του Ελληνικού λαού. I ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ

January 21, 2021
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. - 21 Ιαν 2021 - 10:41

Loading...

Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση

Ο Άγγλος ιστορικός Edward Gibbon έγραψε: «Η διαφθορά είναι το πιο αλάνθαστο σύμπτωμα συνταγματικής ελευθερίας» και ο Frederic Bastiat, Γάλλος οικονομολόγος συμπληρώνει: «Δεν μπορεί να επιβληθεί σε μια κοινωνία μεγαλύτερο κακό από την χρησιμοποίηση του νόμου σαν μέσο αρπαγής».

Στις 23/4/2010 με τον νόμο 3842/ΦΕΚ  Α58 ψηφίζεται και θεσμοθετείται το e-Periousiologio – το ηλεκτρονικό περιουσιολόγιο. Δηλαδή, το φακέλωμα της κινητής και ακίνητης περιουσίας όλων των φορολογουμένων Ελλήνων πολιτών. Την ίδια εποχή μπήκαμε στην απάτη των μνημονίων. Το πρώτο μνημόνιο προβλέπει την υποθήκευση όλου του Δημοσίου και Ιδιωτικού πλούτου. Ήδη από το 1824 και το 1825 που πήραμε τα δύο δάνεια της εξάρτησης και της υποτέλειας από τον Οίκο Λόφναν, 800.000 λίρες από το 1824 και τους αδελφούς Ρικάρντο 2.000.000 λίρες το 1825, η Ελλάδα πέρασε από την σκλαβιά των Οθωμανών στην σκλαβιά των δανειστών. Για τους τόκους παραχωρήσαμε στους δανειστές την παραγωγή των Ελληνικών μονοπωλίων (αλάτι – σπίρτα) και για το κεφάλαιο υποθηκεύσαμε όλη την ελεύθερη Ελλάδα, δηλαδή την Ρούμελη, τον Μωριά και τα νησιά του Αργοσαρωνικού. Το 1827 με την Ναυμαχία του Ναβαρίνου η οποία έγινε υπό την εποπτεία των ναυάρχων Κόρδιγκτον, Δεριγκύ και Χέιδεν (και οι τρεις μασόνοι 33ου βαθμού) η Ελλάδα τυπικά απελευθερώθηκε. Στην ουσία άλλαξε αφέντη και πέρασε στην εποπτεία των δανειστών. Από τότε μέχρι σήμερα τα δάνεια που λαμβάνει το «Ελληνικό Κράτος» συνεχώς ανανεώνονται. Τα δάνεια είναι δουλεία. Στις 27/5/2016 με τον Νόμο 4389 ιδρύεται η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, ΑΑΔΕ, η οποία καθορίζει την φορολογική και οικονομική πολιτική της Ελλάδας χωρίς να την ελέγχει κανένας κρατικός φορέας. Στην εποπτεία της ΑΑΔΕ πέρασαν οι ΔΟΥ (εφορίες) και τα τελωνεία.

Δηλαδή οι Φορολογικοί πόροι Ιδιωτικοποιήθηκαν. Οι ΑΑΔΕ είναι ο εκπρόσωπος των δανειστών. Αντικατέστησε την Τρόικα. Στην ουσία είναι ένα παρακράτος υπεράνω του κράτους. Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο της ΑΑΔΕ για το 2021 πρέπει το e-Περιουσιολόγιο να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 31/12/2021 ασχέτως αν υπάρχει Κορονοϊός ή όχι.

Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού περιουσιολογίου θα είναι ένα τρομακτικό φορολογικό Πογκρόμ που θα εφαρμοσθεί εις βάρος των Ελλήνων πολιτών. Η ΑΑΔΕ έχει επιβάλει στην κυβέρνηση να νομοθετήσει την εφαρμογή του ηλεκτρονικού περιουσιολογίου. Το eΠεριουσιολόγιο βασίζεται στην αρχή «ότι δεν δηλώνεται θα κατάσχεται».

Η ΑΑΔΕ έχει αντικαταστήσει την Τρόικα και ελέγχεται απόλυτα από τους δανειστές. Έτσι η εφορία η οποία ανήκει στην ΑΑΔΕ και όχι στο Ελληνικό Δημόσιο αποκτά πλήρη γνώση των περιουσιακών στοιχείων των φυσικών προσώπων. Είναι «ο πανεπόπτης οφθαλμός» της εφορίας.

«Το σύστημα» θα έχει συγκεκριμένα κριτήρια, τα οποία θα κάνουν αποτίμηση της αξίας και του αριθμού των περιουσιακών στοιχείων των πολιτών. Θα υπάρχουν στο «σύστημα» τεχνικές ελέγχου που θα εντοπίζουν τις αποκλίσεις μεταξύ των περιουσιακών στοιχείων και των εσόδων των φορολογούμενων πολιτών. Γι’ αυτό ακριβώς σήμερα το κτηματολόγιο λειτουργεί βάσει των συμβολαίων των ακινήτων, όμως το περιουσιολόγιο που έρχεται θα είναι μια «δαμόκλειος σπάθη» για τα κεφάλαια των Ελλήνων φορολογουμένων.

Η ΑΑΔΕ θα ενεργοποιήσει μια εφαρμογή «περιουσιακών στοιχείων» των φορολογουμένων πολιτών οι οποίοι θα πρέπει να συμπληρώσουν όλα τα περιουσιακά στοιχεία που κατέχουν. Τα περιουσιακά στοιχεία αυτά είναι:

Ακίνητα πάσης φύσεως

Αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, σκάφη, αεροπλάνα, ελικόπτερα κ.λπ. (δεν ξέρω αν θα περιλαμβάνονται και τα ηλεκτρονικά πατίνια)

Καταθέσεις σε Ελληνικές Τράπεζες

Καταθέσεις πάσης φύσεως στο εξωτερικό (σε φορολογικούς παραδείσους, σε κράτη που προστατεύουν το απόρρητο καταθέσεων κ.λπ.)

Θυρίδες και το περιεχόμενο των θυρίδων

Κοσμήματα πάσης φύσεως (αγορασμένα, δώρα γάμου, δώρα, κληρονομιά από τους προγόνους μας κ.λπ.)

Πίνακες (ότι ισχύει για τα κοσμήματα)

Χρυσός σε οποιαδήποτε μορφή (πλάκες χρυσού, χρυσές λίρες κ.λπ.)

Μετοχές πάσης φύσεως

Ομόλογα πάσης φύσεως

Έντοκα γραμμάτια πάσης φύσεως

Μερίδια αμοιβαίων κεφαλαίων

Εταιρικά μερίδια

Συμμετοχή σε πάσης μορφής επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

Χρηματικά ποσά που φυλάσσονται στις κατοικίας των φορολογουμένων. Δηλαδή ότι έχουμε σε ρευστό χρήμα στα σπίτια μας.

Με την εφαρμογή του e-Περιουσιολογίου θα πάψουμε να είμαστε ιδιοκτήτες της περιουσίας μας (θα καταργηθεί η ιδιωτική περιουσία) αφού η ΑΑΔΕ θα μπορεί να μας φορολογεί κατ’ εκτίμηση ή κατά συνείδηση όπως προβλέπει ο άθλιος νόμος 4389 (η ΑΑΔΕ μπορεί να φορολογεί κατά συνείδηση).

Οι φορολογούμενοι που δεν θα δηλώσουν στοιχεία (έστω από λάθος) θα τιμωρούνται με πρόστιμο ισόποσο της αξίας του περιουσιακού στοιχείου που δεν δήλωσαν. Ποιος όμως θα ορίζει την αξία αυτών των στοιχείων, π.χ. των κοσμημάτων ή των πινάκων;

Μα φυσικά οι «ειδικοί» της ΑΑΔΕ. Οι «ειδικοί» έχουν ξεσκίσει τον Ελληνικό λαό, τόσο την εποχή των μνημονίων, όσο και την εποχή του Κορονοϊού.

Τώρα οι «ειδικοί» θα κλέψουν και την ιδιωτική περιουσία των Ελλήνων. Στην ουσία οι ειδικοί εκτελούν τις εντολές των δανειστών. Πώς θα γίνεται ο έλεγχος; Θα μπουκάρουν σε κάθε σπίτι όποτε θέλουν και θα ψάχνουν τα στρώματα, τα πατώματα, τα έπιπλα κ.λπ. για να βρουν κρυμμένα χρήματα, επειδή θα έχουν μια υπόνοια;

Γι’ αυτό τον λόγο με τον Νόμο 4622/2019 δημιουργήθηκε η Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ). Μια ανεξάρτητη αρχή χωρίς νομική προσωπικότητα η οποία θα μπορεί να ελέγχει κάθε Δημόσιο ή Ιδιωτικό φορέα βάσει μόνο μιας ανώνυμης καταγγελίας ή μιας υπόνοιας;

Αυτά τα νομικά εκτρώματα ψηφίζουν τις νύχτες οι Έλληνες βουλευτές.

Θα καταργηθεί δηλαδή το οικογενειακό άσυλο και η ατομική ιδιοκτησία; Οι τράπεζες και οι «εξωτερικοί χρήστες» του συστήματος όπως οι συμβολαιογράφοι, οι μηχανικοί, τα κτηματολόγια, τα υποθηκοφυλακεία, οι έμποροι κοσμημάτων κ.λπ. θα κοινοποιούν τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους;

Οι εσωτερικοί χρήστες, δηλαδή οι εφοριακοί, θα μπορούν να δίνουν τα στοιχεία των φορολογουμένων πολιτών σε «σκοτεινές εταιρείες» όπως η Palantir – θυγατρική της CIA – η οποία συνεργάζεται στο φακέλωμα των Ελλήνων πολιτών με το Ελληνικό κράτος.

Ποιος φορέας θα εκτιμά το σύνολο της περιουσίας όσο και τα επιμέρους στοιχεία που αποτελούν την περιουσία των φορολογουμένων;

Με τι κριτήρια και με τι εγγυήσεις διαφάνειας;

Δηλαδή, αν το κράτος λόγω κακοδιαχείρισης έχει ανάγκη φόρων, θα μπορεί να επιβάλει φόρο π.χ. ίσο με 30% της συνολικής περιουσίας των πολιτών; Το 10μηνο από τον Φεβρουάριο του 2020 έως τον Δεκέμβριο του 2020 το Ελληνικό κράτος δανείστηκε 51 δις ΕΥΡΩ (σύμφωνα με άρθρο της εφημερίδας ΕΣΤΙΑ του κ. Κώστα Κόλμερ) ενώ έχει έλλειμα στα φορολογικά έσοδα περίπου 12 δις ΕΥΡΩ. Έτσι το Δημόσιο Χρέος έχει φθάσει σε επίπεδα 210% του ΑΕΠ.

Θα μπορεί λοιπόν η ΑΑΔΕ να επιβάλει ένα φόρο ίσο με 12 δις στις περιουσίες των φορολογουμένων πολιτών; Γιατί έτσι ορίζουν οι δανειστές;

Δηλαδή, ένα παρακρατικό νομικό μόρφωμα όπως η ΑΑΔΕ θα μπορεί να κατάσχει κάθε περιουσιακό στοιχείο των Ελλήνων φορολογουμένων με τη βία; Δηλαδή, αν κάποιος φορολογούμενος έχει από κληρονομιά της γιαγιάς του ή από δώρο γάμου ορισμένα κοσμήματα, θα είναι τεκμήριο αυξημένου εισοδήματος και θα φορολογηθεί;

Με τι συντελεστή εισοδήματος;

Με αυτόν που θα επιβάλουν οι δανειστές και οι υπόδουλες κυβερνήσεις;

Οι στημένοι εκτιμητές των δανειστών θα παίρνουν προμήθεια ανάλογα με το ύψος του φόρου που θα επιβάλλεται ή ανάλογα με το ύψος της εκτίμησης των περιουσιακών στοιχείων των φορολογουμένων;

Αυτό γίνεται με τους «διαχειριστές» των κόκκινων δανείων, οι οποίοι παίρνουν προμήθεια ανάλογα με την εισπραξιμότητα που θα επιβάλλουν στους άμοιρους δανειολήπτες.

Οι διάφορες δουλικές στους δανειστές κυβερνήσεις θα τολμήσουν να ψηφίσουν τον αποκεφαλισμό του Ελληνικού λαού;

Είτε μέσω ενός θερμού επεισοδίου, όπως έγινε με την «στημένη κρίση» των Ιμίων, είτε μέσω μιας απάτης, όπως έγινε με την ληστεία του Χρηματιστηρίου ή της εφαρμογής νέων μνημονίων, είτε μέσω της απόλυτης βίας, όπως έγινε με τον Κορονοϊό που εξοντώθηκαν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα τολμήσει η Ελληνική Βουλή – που δημιούργησε την τερατόμορφη ΑΑΔΕ – να προσφέρει το κεφάλι του Ελληνικού λαού στους δανειστές;

Θα χρησιμοποιηθεί ο Κορονοϊός σαν εργαλείο αρπαγής της ιδιωτικής περιουσίας των Ελλήνων πολιτών μέσω του Ηλεκτρονικού Περιουσιολογίου;

Αν, δηλαδή, σαν πρόσχημα αναφερθεί ότι οι Έλληνες πρέπει να κάνουν θυσίες για να «αναστηλωθεί» η Ελληνική οικονομία και να προσφέρουν ένα κομμάτι της περιουσίας τους για τον «Ιερό αυτό σκοπό» θα ψηφίσουν την ληστεία της περιουσίας των Ελλήνων πολιτών.

Μήπως οι Έλληνες θα πρέπει να προσφέρουν την περιουσίας τους στους «κολλητούς ξένους επενδυτές» σαν ένδειξη ευγνωμοσύνης; Μήπως θα πρέπει ξανά να ανακεφαλαιοποιήσουν τις τράπεζες οι οποίες διαγράφουν τα δάνεια της Ελληνικής και ξένης αστικής τάξης, την ώρα που αρπάζουν τα σπίτια των φτωχών Ελλήνων δανειοληπτών;

Φυσικά, θα εμφανισθούν οι άθλιοι «ειδικοί» στα λαδωμένα με δημόσιο χρήμα ΜΜΕ για να πείσουν τον Ελληνικό λαό ότι θα πρέπει να δώσει την περιουσία που έχει χρυσοπληρώσει για την «σωτηρία του κράτους».

Τα ΜΜΕ θα αφιερώσουν διθυραμβικές εκπομπές στην «ανοικοδόμηση» της οικονομίας από τους καλούς ξένους «επενδυτές», οι οποίοι θα δανεισθούν από τις ανακεφαλαιοποιημένες χρεωκοπημένες τράπεζες για να μην δώσουν ούτε ένα δικό τους ΕΥΡΩ. Το e-Περιουσιολόγιο είναι το όπλο που θα πυροβολήσει τους Έλληνες φορολογουμένους και μετά θα τους ληστέψουν οι δανειστές.

Η ΑΑΔΕ και η ΕΑΔ πρέπει να καταργηθούν άμεσα και οι ΔΟΥ και τα τελωνεία να τεθούν κάτω από την εποπτεία του Υπουργείου Οικονομικών. Να διορισθεί ένας έντιμος Υπουργός Οικονομικών και όχι ένα πιόνι των δανειστών και να γίνει μια έντιμη οικονομική διαχείριση των φορολογικών εσόδων προς όφελος του Ελληνικού λαού.

Οι Έλληνες δικαστές πρέπει να πάρουν άμεσα θέση και να χαρακτηρίσουν το e-Περιουσιολόγιο σαν αντισυνταγματικό έκτρωμα και να ακυρώσουν κάθε νόμο που αναφέρεται στο φακέλωμα της περιουσίας των Ελλήνων και την κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας στην Ελλάδα.

Το e-Περιουσιολόγιο θα καταργήσει το οικογενειακό άσυλο αφού η κάθε παρακρατική ανεξάρτητη αρχή θα μπορεί να μπαίνει όποτε θέλει για έλεγχο στο κάθε σπίτι.

Η Ελληνική Αστυνομία που προέρχεται από τα σπλάχνα του λαού πρέπει να αρνηθεί κάθε συνεργασία με το παρακράτος της ΕΑΔ και της ΑΑΔΕ γιατί οι Έλληνες αστυνομικοί έχουν ορκισθεί πίστη στο σύνταγμα. Πώς λοιπόν θα δεχθούν να είναι κάτω από την εποπτεία των δανειστών και ενός παρακράτους ανεξάρτητων αρχών;

Ο πτωχευτικός κώδικας που χωρίς ντροπή ψήφισε η Ελληνική βουλή, το e-Περιουσιολόγιο και οι νόμοι που αρπάζουν (ληστεύουν) τα περιουσιακά στοιχεία των πιο αδύνατων στρωμάτων της Ελληνικής κοινωνίας (η Αστική Τάξη έχει μεταφέρει το σύνολο σχεδόν του πλούτου της σε φορολογικούς παραδείσους) δείχνουν την κατεύθυνση των επόμενων χρόνων. Γι’ αυτό δημιουργείται ένα αστυνομικό κράτος μέσω νόμων όπως η απαγόρευση των διαδηλώσεων, η απαγόρευση της ελεύθερης άποψης, τα «περίεργα» Lockdown, η χειραγώγηση του συνδικαλιστικού κινήματος, η διασπορά σκουπιδοειδήσεων και fake news από τα κανάλια, η αυξανόμενη αστυνομική βία, η ψήφιση νόμων κλοπής της ιδιωτικής περιουσίας των φορολογουμένων, η ενίσχυση των ομάδων καταστολής, η χειραγώγηση του δικαστικού σώματος, η εφαρμογή πειραμάτων ελέγχου του νου, η διαχείριση της συνείδησης με στόχο να έχουμε μια σκλαβοποιημένη και υποταγμένη κοινωνία. Δεν αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δεν μπορείτε να ταξιδέψετε μόνοι σας στα εξοχικά σας ή στις ιδιαίτερες πατρίδες σας;

Γιατί αυξάνονται τα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αεροπλάνων, πλοίων, υπεραστικών λεωφορείων. Γιατί αυξάνονται συνεχώς τα διόδια; Γιατί απαγορεύεται η μετακίνηση από νομό σε νομό; Και ένα σωρό άλλες απαγορεύσεις που σας κάνουν δύσκολη την μετακίνηση.

Γιατί απλώς οι Έλληνες πρέπει να αποξενωθούν από την ιδιωτική τους περιουσία, έτσι ώστε να την παραδώσουν χωρίς αντίσταση, αφού δεν θα μπορούν να πηγαίνουν στις εκτός πόλης ιδιοκτησίες τους.

Το e-Περιουσιολόγιο δεν πρέπει να περάσει αφού είναι ένα αντισυνταγματικό έκτρωμα που καταργεί στην ουσία την ιδιωτική περιουσία αφού θα την ελέγχει και θα την διαχειρίζεται η ΑΑΔΕ όπως νομίζει.

Το θέμα του e-Περιουσιολογίου και η χωρίς όρια φορολόγηση της ιδιωτικής περιουσίας των Ελλήνων φορολογουμένων είναι ένα ζήτημα πολύ πιο σοβαρό από οποιοδήποτε άλλο.


 

Η ΕΕ ....ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ!

January 22, 2021
Η ΕΕ ....ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ!

 Οι ηγέτες της ΕΕ απέρριψαν εμφατικά και χωρίς συζήτηση την πρόταση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για πιστοποιητικό εμβολιασμού στις μετακινήσεις εντός της ΕΕ, με το οποίο οι Ευρωπαίοι πολίτες θα υποχρεώνονταν να κάνουν τα εμβόλια.

Ο λόγος της συνοπτικής απόρριψης του αιτήματος και της ηχηρής ήττας του Έλληνα πρωθυπουργού από τους Ευρωπαίους ήταν, εκτός των σημαντικών ηθικών ερωτημάτων, ότι κανείς δεν ξέρει αν τα εμβόλια είναι αποτελεσματικά ή όχι.

Αντίθετοι στο πιστοποιητικό -υποχρέωσης- εμβολιασμού ήταν τόσο η Άνγκελα Μέρκελ όσο και ο Εμανουήλ Μακρόν, οι οποίοι δεν το συζήτησαν καν παρά τις επίμονες πιέσεις του Έλληνα πρωθυπουργού, ο οποίος έφτασε να γράψει μέχρι και άρθρο για το θέμα.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες ο πρωθυπουργός δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την καλά προετοιμασμένη ομιλία του καθώς οι υπόλοιποι ηγέτες τον «έκοψαν» στη μέση του λέγοντας του πως το θέμα δεν ήταν της παρούσης.

«Μόνο ιατρικό και όχι ταξιδιωτικό θα είναι το πιστοποιητικό εμβολιασμού».

Αυτό ανέφερε κοινοτικός αξιωματούχος ο οποίος ενημέρωσε τους δημοσιογράφους στις Βρυξέλλες. Προς το παρόν, σε τόσο πρώιμο στάδιο της διαδικασίας ανοσοποίησης, οι ηγέτες αποφάσισαν ότι τα πιστοποιητικά εμβολιασμού πρέπει να θεωρούνται αποκλειστικά ως ιατρικά έγγραφα και να μην χρησιμοποιούνται για ταξιδιωτικούς σκοπούς.

Παράλληλα, υιοθετήθηκε η πρόταση του Συμβουλίου της Ευρώπης για θέσπιση κοινού πλαισίου στη χρήση των rapid test και την αμοιβαία αναγνώριση των τεστ αυτών για τον κορωνοϊό σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Νωρίτερα η Καγκελάριος Μέρκελ σχολίασε σχετικά με τα πιστοποιητικά πως το θέμα δεν τίθεται για όσο διάστημα παραμένει άγνωστο αν όσοι έχουν εμβολιαστεί μεταδίδουν τον κορωνοϊό ή όχι.

Επίσης δεν είναι γνωστό αν τα εμβόλια που κυκλοφορούν θα εξακολουθούν να είναι αποτελεσματικά και στην περίπτωση των μεταλλαγμένων στελεχών του κορωνοϊού που θα εμφανιστούν στην πορεία. Ένας άλλος αστάθμητος παράγοντας είναι, σύμφωνα με την καγκελάριο, κατά πόσο οι εταιρείες που παράγουν τα εμβόλια θα είναι σε θέση να προμηθεύσουν τις απαιτούμενες ποσότητες εμβολίων.

Παρόλα αυτά ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε πως σκοπεύει να εφαρμόσει το πιστοποιητικό εμβολιασμού στην Ελλάδα για τις μετακινήσεις σε τρένα, αεροπλάνα και πλοία.

pronews.gr

 Ο Καθηγητής Κωνσταντίνος Βαθιώτης, ΞΕΓΥΜΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΗΜΙΓΥΜΝΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!

Ο Καθηγητής Κωνσταντίνος Βαθιώτης, ΞΕΓΥΜΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΗΜΙΓΥΜΝΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!

22 Ιανουαρίου, 2021  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
 80 Προβολές

 

O πολιτειακός ή θρησκευτικός “βασιλιάς” που ξε-γυμνώνεται μπροστά στον φακό και έτσι απο-γυμνώνεται θεσμικά προκαλεί ένα αθεράπευτο  ρ ή γ μ α  στην σχέση του με τους πολίτες και, αντιστοίχως, τους πιστούς

Ούτως εχόντων των πραγμάτων, όταν από δω και πέρα θα βλέπουμε τους “ημίγυμνους βασιλιάδες” να φωτογραφίζονται κατά την στιγμή του εμβολιασμού τους, εκτός από το αίσθημα της βαθιάς ντροπής που θα νιώθουμε γι’ αυτούς, θα ξέρουμε ποια λέξη αρμόζει στο στημένο τελετουργικό σκηνικό:

π ρ ο π α γ ά ν δ α!

Ο Καθηγητής Κωνσταντίνος Βαθιώτης, ΞΕΓΥΜΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΗΜΙΓΥΜΝΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!

Εξαιρετικό το ψυχογράφημα του Καθηγητή Κωνσταντίνου Βαθιώτη, για την προπαγάνδα που ασκούν ο πρωθυπουργός και οι ιεράρχες σε βάρος του Ελληνικού λαού.

Ενός λαού, που έχει απωλέσει ακόμα και την ικανότητά του να διακρίνει τον ψυχολογικό και πνευματικό πόλεμο που υφίσταται από όλους τους σαθρούς πυλώνες που στηρίζεται αυτό το χυδαίο και εχθρικό πολιτικό σύστημα.

Ενός λαού, που αδυνατεί να αντιληφθεί πως γίνεται res (πράγμα), αντικείμενο δηλαδή στα χέρια παρανοϊκών που έχουν για μια θέση εξουσίας, έχουν παραδοθεί στην παγκοσμιοποίηση και αφήνεται να οδηγηθεί ως πρόβατο επί σφαγή στην λαιμητόμο του εμβολίου. 

Θεωρείστε δεδομένο πως οι ηλικιωμένοι, σε μεγάλο ποσοστό θα παρασυρθούν κυρίως από τους ιεράρχες που “εμβολιάστηκαν” και θα υπογράψουν την θανατική τους καταδίκη.

Ας το έχουν αυτό υπόψη τους οι προπαγανδιστές, γιατί για όλους έρχεται η ώρα της ΚΡΙΣΗΣ.

Οι ζωές που θα χαθούν εξ αιτίας της προπαγάνδας τους, θα γίνουν οι επίγειοι εφιάλτες τους πριν ζήσουν οι ίδιοι τον εφιάλτη της ΚΟΛΑΣΗΣ.

 

Καλλιόπη Σουφλή

 
 Ξεγυμνώνοντας τον ημίγυμνο βασιλιά 
 
Αν θέλεις να φωτογραφίζεις μόνο αυτό που βλέπεις και έπειτα να περιγράφεις τα συναισθήματα που νιώθεις βλέποντας αυτό που φωτογράφισες, είσαι καταδικασμένος να αναπαράγεις τετριμμένες φράσεις.
 
Λόγου χάριν, μπορείς να εξανίστασαι μαζί με εκατομμύρια άλλων πολιτών για το θέαμα του π ρ ω θ υ π ο υ ρ γ ο ύ της χώρας σου ή, ακόμη χειρότερα, ενός μ η τ ρ ο π ο λ ί τ η, οι οποίοι ξεγυμνώνονται μπροστά στον φακό, για να διατρανώσουν το “μπόλιασμά” τους, και να αναφωνείς: “Τι γελοιότητα! Πόσο πιο χαμηλά θα πέσουν ακόμη;”.
 
Αυτή, όμως, είναι η α ψ ι θ υ μ ι κ ή και, ταυτοχρόνως, ε π ι φ α ν ε ι α κ ή  ανάγνωση μιας “σκέτης εικόνας”, που εκτός από την επιπολάζουσα τρίχα, άλλως: το δασύτριχο στέρνο, που συμβολίζει ξεχειλίζοντα  α ν δ ρ ι σ μ ό,  μπορεί να περιέχει και άφθονο ζουμί (που δεν το έχει μόνο μια “γριά κότα”). Αλλά το ζουμί προϋποθέτει ανασκαφή, ανάλυση, καχυποψία, ίσως και “συνωμοσιολογία” (sic).
 
Το ζουμί εν προκειμένω είναι αποθηκευμένο σε δύο ορόφους.
 
Το ζουμί του πρώτου ορόφου έχει την εξής κοινωνιολογική διάσταση:
 
Όταν καταδέχεται ένας π ρ ω θ υ π ο υ ρ γ ό ς ή ένας μ η τ ρ ο π ο λ ί τ η ς να ξεγυμνωθεί μπροστά στην κάμερα, άρα εν δυνάμει μπροστά σε εκατομμύρια βλέμματα, τότε προκαλείται το α ν ά σ τ ρ ο φ ο φαινόμενο από εκείνο που περιγράφει ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν στο παιδικό παραμύθι “Τα καινούργια ρούχα του Αυτοκράτορα”:
 
 
Σε αντίθεση με τον βασιλιά του παραμυθιού, ο οποίος  ν ο μ ί ζ ε ι  ότι φορά τα φανταχτερά ολοκαίνουργια ρούχα που τάχα είχαν υφάνει γι’ αυτόν δύο μεγαλοαπατεώνες, ενώ ήταν ολοφάνερα (ακόμη και στα μάτια ενός μικρού παιδιού) γ υ μ ν ό ς, οι σημερινοί βασιλιάδες του “θαυμαστού καινούργιου κόσμου” μας μένουν εν γνώσει τους ημίγυμνοι, α π ε κ δ υ ό μ ε ν ο ι πλήρως τον θεσμικό τους ρ ό λ ο σε μια στιγμή που υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να είναι αυστηρώς προσωπική αλλά εκείνοι επέλεξαν να την καταστήσουν δ η μ ό σ ι α, διαλαλώντας urbi et orbi το αντικείμενό της, δηλ. την τέλεση της επίμαχης ιατρικής πράξης η οποία υποτίθεται ότι θα σώσει την χώρα και ολόκληρο τον πλανήτη!
 
 
O πολιτειακός ή θρησκευτικός “βασιλιάς” που ξε-γυμνώνεται μπροστά στον φακό και έτσι απο-γυμνώνεται θεσμικά προκαλεί ένα αθεράπευτο  ρ ή γ μ α  στην σχέση του με τους πολίτες και, αντιστοίχως, τους πιστούς:
 
Με αυτόν τον τρόπο χάνεται η σ ο β α ρ ό τ η τ α με την οποία απαιτείται εκ των πραγμάτων να ανταποκριθεί ο εκάστοτε πρωθυπουργός ή μητροπολίτης στο ύψιστο-ιερό καθήκον του.
 
Συνακόλουθα, η ε π ί δ ε ι ξ η του δημόσιου εμβολιασμού που τελείται στο μπράτσο των “απογυμνωμένων βασιλιάδων” είναι αναμενόμενο να α π ω θ ή σ ε ι τους θεατές κατά τρόπον ώστε να αρνηθούν εν τέλει να παράσχουν την
σ υ ν α ί ν ε σ ή  τους στην επίμαχη
ε τ ε ρ ο δ ι α κ ι ν δ ύ ν ε υ σ η.
 
Αξιοποιώντας μια παρεμφερή επισήμανση του Γερμανού κοινωνιολόγου του Δικαίου Niklas Luhmann (Νομιμοποιηση μέσω διαδικασίας, μτφ.: Κ. Βαθιώτη, εκδ. Κριτική, Αθήνα 1999, σελ. 184-186), η “θεσμική απογύμνωση” και άρα η μη προσήκουσα εκπλήρωση του κοινωνικά ανατεθειμένου ρόλου έχει ως τίμημα να μη γίνεται αποδεκτή από τους θεατές ως πράξη αναγκαία.
 
Κάτι αντίστοιχο θα συνέβαινε αν τα διάδικα μέρη έβλεπαν να ανεβαίνουν στην έδρα για να τους δικάσουν δικαστές που φορούν τα μαγιό τους.
 
Η δ ι α τ ά ρ α ξ η της δικαστικής
τ ε λ ε τ ο υ ρ γ ί α ς  θα ωθούσε τους αποδέκτες της εκδοθείσας αποφάσεως να μην εκπληρώσουν ούτε εκείνοι το δικό τους τελετουργικό καθήκον.
 
Ειδικότερα θα ήσαν α π ρ ό θ υ μ ο ι να συναινέσουν στην όποια απόφαση εκδόθηκε και θα αρνούνταν να επιβεβαιώσουν «την ισχύ των κανόνων και το λειτούργημα εκείνων που έλαβαν την απόφαση».
 
Κοντολογίς, η εκδοθείσα απόφαση θα βιωνόταν ως μη δεσμευτική (Luhmann, ό.π., σελ. 184) και ο ηττημένος διάδικος θα είχε κάθε λόγο να νομιμοποιείται ως πνεύμα αντιλογίας (Luhmann, ό.π., σελ. 186).
 
Αν στο παιδικό παραμύθι του Άντερσεν πρωταγωνιστικό ρόλο από πλευράς Ποινικού Δικαίου έπαιξαν οι δύο τ σ α ρ λ α τ ά ν ο ι που κατάφεραν να εξαπατήσουν τον βασιλιά, στην ανάστροφη εκδοχή του παραμυθιού με τους ενσυνειδήτως “ξε/απο-γυμνωμένους βασιλιάδες” μπορεί (και, αν θέλουμε να αναζητήσουμε μιαν αρμονική αναλογία: πρέπει) να πρωταγωνιστούν πάλι κάποια πρόσωπα που τροφοδοτούν ποινικές σκέψεις σχετικές με την ευθύνη για το έγκλημα της α π ά τ η ς!
 
Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι στην κινηματογραφική εκδοχή του σαιξπηρικού “Άμλετ”, όπως σκηνοθετήθηκε το 1990 από τον Franco Zeffirelli, ο βασιλιάς Κλαύδιος, προτού ρίξει το δηλητήριο εντός της κούπας με το κρασί που προοριζόταν για τον κουρασμένο από την ξιφομαχία (ενάντια στον Λαέρτη) Άμλετ, πίνει στην υγειά του τελευταίου, υπονοώντας ότι το κρασί είναι ανεπίληπτου περιεχομένου.
 
Μετά από λίγο, όμως, η θανάσιμη παγίδα λοξοδρομεί, και αντί του Άμλετ από το δηλητηριασμένο κρασί πίνει η ανυποψίαστη βασίλισσα Γερτρούδη που εντέλει ξεψυχά.
 
Στο ζουμί του δεύτερου ορόφου υποκρύπτεται η εξής σκέψη:
Οι “βασιλιάδες” του “θαυμαστού καινούργιου κόσμου” μας καταδέχονται να ξεγυμνώνονται μπροστά στον φακό, προδίδοντας τον θεσμικό τους ρόλο, διότι πλέον παύουν να ενεργούν ως ρέκτες του πολιτικού ή του θρησκευτικού βίου και μεταμορφώνονται σε δ ι α φ η μ ι σ τ ι κ ο ύ ς παίκτες.
 
Όταν, όμως, το εμβόλιο παύει να είναι ένα ακραιφνώς ιατρικό μέσο πρόληψης και λαμβάνει χαρακτήρα διαφημιζόμενου  ε μ π ο ρ ι κ ο ύ  προϊόντος που τείνει να γίνει “της μόδας”, κανείς δεν μπορεί να πιστέψει στα σοβαρά ότι βρισκόμαστε σε πόλεμο με έναν φονικό “αόρατο εχθρό”.
 
Ωστόσο, η δύναμη της μ ό δ α ς είναι ίσως ισχυρότερη από την δύναμη του φ ό β ο υ.
 
Με τα λόγια του Aldous Haxley (Επιστροφή στον θαυμαστό καινούργιο κόσμο, μτφ.: Στ. Παϊπέτης, εκδ. Μέδουσα, Αθήνα 2014, σελ. 96):
«Το π υ ρ ο β ό λ ο όπλο παίζει τον ρόλο του, το ίδιο όμως και η υ π ο δ ε ρ μ ι κ ή σύριγγα» (στην σημερινή εποχή, μάλιστα, η σύριγγα έχει διπλή ανάγνωση: αφ’ ενός μεταφορική, αφ’ ετέρου κυριολεκτική!).
 
Επομένως, πρόκειται για μία τεχνική (όχι επιβολής αλλά) υ π ο β ο λ ή ς του μαζικού εμβολιασμού (για την δημιουργία “μαζικών υποβολών” μέσω της διαφήμισης και της μόδας (βλ. Γ. Καραφουλίδη, Υποβολή. Η υποβολή και ο ρόλος της στην κοινωνική ζωή των ανθρώπων, 5η έκδ., Αθήνα 2006, σελ. 57 επ., 80 επ.).
 
Όπου, λοιπόν, δεν πιάνει ο φόβος, οι (κατά το ομότιτλο θεατρικό έργο του Μολιέρου) “σοφολογιότατοι” διαχειριστές-διαφημιστές της “εκστρατείας εμβολιασμού” θεωρούν ότι θα πιάσει η μόδα!
 
Συνακόλουθα, όποιος δεν φοβάται τον κορωνοϊό και θεωρεί ότι είναι περιττό να εμβολιασθεί, δεν αποκλείεται να κάνει το εμβόλιο για άλλους λόγους, μ ι μ η τ ι κ ο ύ ς:
 
Επ’ ευκαιρία του τ ρ υ π ή μ α τ ο ς θα στοχεύσει στο
(ν)τ ρ ό π α ι ο των δεκάδων “likes” κάτω από την επιβεβαιωτική του ανδρισμού του φωτογραφία στην οποία θα απεικονίζονται τα δικά του “μούσκουλα” ή το “δασύτριχο στέρνο”.
 
Άκρως επίκαιρη η επισήμανση του Καραφουλίδη (ό.π., σελ. 127):
«Υπάρχουν τέλος περιπτώσεις, κατά τις οποίες η τάση προς τη μίμηση γίνεται με τόση ένταση, ώστε να προκαλεί πραγματικές ε π ι δ η μ ί ε ς, φυσικές, διανοητικές και ηθικές.
Πώς να εξηγήσει κανείς με άλλο τρόπο λ.χ. την
τ υ ρ α ν ν ι κ ή δύναμη της μ ό δ α ς σε όλα τα
α δ ύ ν α μ α  πνεύματα;».
 
Άρα στην λύση που βρήκαν οι σοφολογιότατοι διαχειριστές υποκρύπτεται κατά κάποιον τρόπο η ομοιοπαθητική μέθοδος, και δη διττώς:
 
α) Για την επιδημία χρειάζεται “επιδημία”: Απέναντι στην ε π ι δ η μ ί α αντιτάσσεται η ε π ι δ η μ ι κ ή μίμηση!
 
β) Για την υποβολή χρειάζεται “υποβολή”: Η μαζική μίμηση αποτελεί τεχνική υ π ο β ο λ ή ς που έχει ως αντικείμενο την υ π ο β ο λ ή σε εμβολιασμό!
 
Ούτως εχόντων των πραγμάτων, όταν από δω και πέρα θα βλέπουμε τους “ημίγυμνους βασιλιάδες” να φωτογραφίζονται κατά την στιγμή του εμβολιασμού τους, εκτός από το αίσθημα της βαθιάς ντροπής που θα νιώθουμε γι’ αυτούς, θα ξέρουμε ποια λέξη αρμόζει στο στημένο τελετουργικό σκηνικό:
π ρ ο π α γ ά ν δ α!
 
Και μάλιστα προπαγάνδα που πραγματοποιείται με συμπερασματικά σ υ ν α γ ό μ ε ν η δήλωση, αφού ο φωτογραφιζόμενος δεν χρειάζεται να συνοδεύσει την φωτογραφία με κάποια φράση, αλλά αρκεί να δημοσιεύσει την εικόνα του, η οποία “μ ι λ ά” από
μ ό ν η της, περνώντας το εξής μήνυμα:
 
«Θαυμάστε τον “ημίγυμνο βασιλιά” σας που εμβολιάζεται για το καλό της ατομικής και δημόσιας υγείας.
 
Κάντε και σεις το ίδιο!» (για τον ορισμό της προπαγάνδας ως τεχνικής διαδόσεως ιδεών με σκοπό τον ε π η ρ ε α σ μ ό της κ ο ι ν ή ς γνώμης βλ. Γεωργαλά, Η Προπαγάνδα. Μεθοδική και τεχνική της αγωγής των μαζών, Πάπυρος Πρεςς, Αθήνα 1973, σελ. 9).
 
O tempora, o mores!
 
ΥΓ: Ο ανάλγητος πρωθυπουργός αυτής της κατατυραννισμένης χώρας αναρτά συστηματικώς μέσω twitter φωτογραφίες ηλικιωμένων οι οποίοι υποβάλλονται σε εμβολιασμό.
 
Δυστυχώς και αυτή η πράξη του αποτελεί κλασική περίπτωση π ρ ο π α γ ά ν δ α ς συντελούμενης με συμπερασματικά συναγόμενο τρόπο.

 

Πηγή


Ετικέτες: