Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

 

Το «μαύρο» χρήμα των δισεκατομυριούχων... (πολιτικών, τηλεαστέρων και λοιπών ΛΑΜΟΓΙΩΝ).

4 Οκτωβρίου, 2021  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
Μοιράστε το

- 21 προβολές ( Μέτρηση έως 18:39:47 )

 

 

Σε πολλές χώρες η λειτουργία των offshore εταιρειών δεν είναι παράνομη, αλλά οι συναλλαγές αυτές των πλούσιων και ισχυρών ασφαλώς προκαλούν πολλά ερωτήματα περί του «νόμιμου και ηθικού».

Σύμφωνα με το διεθνές δημοσιογραφικό δίκτυο ICIJ τα Pandora Papers δείχνουν ότι είναι πολλοί οι ισχυροί που, αντί να καταπολεμούν το σύστημα των offshore εταιρειών, προσπαθούν και οι ίδιοι να επωφεληθούν από αυτό.

Το «μαύρο» χρήμα των δισεκατομυριούχων... (πολιτικών, τηλεαστέρων και λοιπών ΛΑΜΟΓΙΩΝ).
Να θυμίσω πως Ο ΑΡΧΙΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, ΕΧΕΙ OFFSHORE;;;

Να θυμίσω τον Τσίπρα και τα λαμόγια του (Παππάς και ΣΙΑ), που “πήγαν παραδείσιους νήσους” και Βενεζουέλες, με το λαμόγιο τον κύπριο δικηγόρο;;;
Τα ξεχνάμε αυτά;

Ή μήπως να θυμίσω κάτι “φωνακλάδες μπατριώτες ιστολόγους” που μιλούσαν κατά των offshore και αποκάλυψα πως είχαν offshore;;;


Στα σκάνδαλα  χωμένοι όλοι τους… κι  ο λαός τους ψηφίζει για να τον σώσουν από τους βόθρους, ή τους διαβάζει, τους ακούει και τους εμπιστεύεται…… Ποιούς;;; Τους βόθρους…
Καλλιόπη Σουφλή


Η δημοσιογραφική έρευνα για τα Pandora Papers αποκαλύπτει ότι 35 νυν και πρώην ηγέτες – μεταξύ αυτών ο πρώην πρωθυπουργός της Βρετανίας Τόνι Μπλερ, ο μονάρχης της Ιορδανίας Χουσείν και ο πρόεδρος της Κένυας Ουχούρου Κενιάτα – έχουν καταφύγει σε υπεράκτιες εταιρείες.

Την ίδια επιλογή έχουν κάνει 330 υψηλόβαθμοι κρατικοί αξιωματούχοι.

Δεσμούς με υπεράκτιες εταιρείες έχουν οι υπουργοί Οικονομικών της Ολλανδίας, της Βραζιλίας και του Πακιστάν, καθώς και πρώην υπουργοί Οικονομικών της Γαλλίας και της Μάλτας.

Το ίδιο ισχύει για τον πρώην επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) Ντομινίκ Στρος Καν.

Συνήθως στις εταιρείες αυτές διακινούνται μεγάλα ποσά, με αποτέλεσμα ο δικαιούχος να αποκρύπτει την πραγματική του περιουσιακή κατάσταση από τις φορολογικές αρχές της χώρας του.

Σε πολλές χώρες η λειτουργία των offshore εταιρειών δεν είναι παράνομη, αλλά οι συναλλαγές αυτές των πλούσιων και ισχυρών ασφαλώς προκαλούν πολλά ερωτήματα περί του «νόμιμου και ηθικού». 

Σύμφωνα με το διεθνές δημοσιογραφικό δίκτυο ICIJ τα Pandora Papers δείχνουν ότι είναι πολλοί οι ισχυροί που, αντί να καταπολεμούν το σύστημα των offshore εταιρειών, προσπαθούν και οι ίδιοι να επωφεληθούν από αυτό.

Αποκαλύψεις για την ευρωπαϊκή ελίτ

Για πολλές δεκαετίες ο πρώην πρωθυπουργός της Μ.Βρετανίας Τόνι Μπλερ εμφανιζόταν ως πολέμιος της φοροαποφυγής.

Τώρα τα Pandora Papers αποκαλύπτουν ότι ο ίδιος και η σύζυγός του είχαν αγοράσει μία υπεράκτια εταιρεία ακινήτων από την οικογένεια του Ζάγιεντ μπιν Ρασίντ αλ Ζαγιάνι, υπουργού Βιομηχανίας και Τουρισμού του Μπαχρέιν, με αποτέλεσμα να γίνουν ιδιοκτήτες ακινήτου αξίας 8,8 εκατομμυρίων δολαρίων (7,6 εκ. ευρώ), αποφεύγοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο να πληρώσουν φόρους συνολικού ύψους 400.000 δολαρίων.

Τόσο η οικογένεια Μπλερ όσο και η οικογένεια Ζαγιάνι λένε ότι ο ένας δεν γνώριζε την εμπλοκή του άλλου.

Η Τσέρι Μπλερ δηλώνει ότι ο σύζυγός της δεν είχε αναμειχθεί στη συναλλαγή αυτή.

Σήμερα η εταιρεία έχει κλείσει.

Ένα άλλο όνομα που αναφέρεται στα Pandora Papers είναι ο πρωθυπουργός της Τσεχίας Αντρέι Μπάμπις, ένας δισεκατομμυριούχος που εξελέγη το 2017 με την υπόσχεση να πατάξει τη διαφθορά.

Τα στοιχεία που διέρρευσαν αποδεικνύουν ότι το 2009 ο Μπάμπις διοχέτευσε 22 εκατομμύρια δολάρια σε δίκτυο εταιρειών, προκειμένου να αγοράσει μία έπαυλη κοντά στην Κυανή Ακτή, η οποία μεταξύ άλλων διαθέτει δύο πισίνες και ιδιωτικό κινηματογράφο.

Σύμφωνα με την τσεχική ιστοσελίδα Investigace.cz η ιδιοκτησία των εταιρειών αυτών δεν περιλαμβανόταν στη δήλωση περιουσιακών στοιχείων που είχε υποβάλει ο Αντρέι Μπάμπις.

Ο ίδιος δεν απάντησε σε σχετικό ερώτημα του δικτύου.

Μερίδιο σε εταιρεία με έδρα τις βρετανικές Παρθένες Νήσους κατείχε και ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολόντιμιρ Ζελένσκι.

Έναν μήνα πριν από τη νίκη του στις προεδρικές εκλογές του 2019 ο πρώην ηθοποιός που έγινε πολιτικός είχε πωλήσει το μερίδιό του στην εταιρεία Maltex στον Σεργκέι Σεφίρ, στενό φίλο και συνεργάτη του.

Σε υπεράκτιες γιοτ 300 εκατομμυρίων! 

Οι υπεράκτιες εταιρείες δεν είναι δημοφιλείς μόνο στην Ευρώπη.

Κάθε άλλο: Για παράδειγμα ο πρόεδρος της Κένυας Ουχούρου Κενιάτα, γόνος πολιτικής δυναστείας που εξελέγη με «σημαία» την καταπολέμηση της διαφθοράς, φέρεται ως ιδιοκτήτης – μαζί με τη μητέρα του – κρυφής εταιρείας στον Παναμά.

Στη διάρκεια της Αραβικής Άνοιξης, όταν οι Ιορδανοί έβγαιναν στους δρόμους για να διαδηλώσουν την αγανάκτησή τους για τη διαφθορά και την ανεργία – ο μονάρχης Αμπντάλα είχε αγοράσει μέσω offshore εταιρειών τρεις παραλιακές κατοικίες στο Μαλιμπού των ΗΠΑ.

Αλλά και η πριγκίπισσα Λάλλα Χάσνα του Μαρόκου βρέθηκε να κατέχει – μέσω δικτύου υπεράκτιων εταιρειών – εταιρεία που είχε αγοράσει ιδιωτική κατοικία αξίας 11 εκ, ευρώ στο Λονδίνο, κοντά στο Kensington Palace.

Ο εμίρης του Κατάρ, Χαμάντ Μπιν Καλίφα Αλ Θανί, αξιοποιεί offshore εταιρείες για να πραγματοποιεί επενδύσεις και να διαχειρίζεται τον πλούτο του.

Τα Panama Papers είχαν ήδη αποκαλύψει ότι και το υπερ-γιοτ του εμίρη, αξίας 300 εκατομμυρίων δολαρίων, ελέγχεται από offshore εταιρείες.

Σε υπεράκτιες εταιρείες καταφεύγουν και πολλοί αστέρες του θεάματος.

Ένα παράδειγμα είναι η δημοφιλής τραγουδίστρια Σακίρα.

Ο δικηγόρος της δηλώνει πάντως ότι όλοι οι λογαριασμοί της Σακίρα έχουν δηλωθεί και επιπλέον δεν της προσφέρουν κάποια προνομιακή φορολογική μεταχείριση.

Άλλο παράδειγμα είναι ο Ινδός πρώην άσος του κρίκετ Σαχίν Τεντουλκάρ.

Οι δικηγόροι του δεν απάντησαν σε παράκληση της DW για κάποιο σχόλιο. Πολλοί από τους ενδιαφερόμενους για offshore εταιρείες είναι βέβαια επιχειρηματίες και πολυεκατομμυριούχοι.

Όπως ο Τούρκος μεγαλοεργολάβος Ερμάν Ιλιτσάκ, που διατηρεί δεσμούς με δύο υπεράκτιες εταιρείες, οι οποίες όμως είχαν καταχωρηθεί στο όνομα της μητέρας του το 2014.

Μέχρι τη στιγμή της δημοσίευσης ο κ.Ιλιτσάκ δεν είχε προβεί σε κάποιο σχόλιο.

Ο όμιλος Ronesans, ιδιοκτησίας Ιλιτσάκ, είχε αναλάβει να κατασκευάσει μεταξύ άλλων το περίφημο προεδρικό ανάκτορο του Ταγίπ Ερντογάν, με 1.500 δωμάτια.

Το πρόβλημα με τις offshore εταιρείες

Με αρχικό κεφάλαιο λίγων εκατοντάδων δολαρίων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συστήσουν μία offshore εταιρεία, η ιδιοκτησία της οποίας παραμένει μυστική.

Εναλλακτικά, με ένα κεφάλαιο από 2.000 έως 25.000 δολάρια, μπορούν να δημιουργήσουν ένα ίδρυμα καταπιστευτικής διαχείρισης, το οποίο τους επιτρέπει να ελέγχουν τα χρήματά τους, χωρίς ωστόσο να θεωρούνται νομικά υπεύθυνοι για τις συναλλαγές τους.

Με λίγη «δημιουργική λογιστική» τα περιουσιακά στοιχεία προστατεύονται από πιστωτές, δικαστικούς κλητήρες, φοροελεγκτές ή πρώην συζύγους. Σε πολλές χώρες η ίδρυση offshore εταιρειών και η διενέργεια συναλλαγών μέσω φορολογικών παραδείσων είναι απολύτως νόμιμη. Ωστόσο, είναι μία πρακτική που προκαλεί έντονη κριτική.

Σύμφωνα με τον Γκάμπριελ Τσούκμαν, επίκουρο καθηγητή Οικονομικών στο πανεπιστήμιο του Μπέρκλεϊ, το 10% του παγκοσμίως παραγόμενου πλούτου βρίσκεται σήμερα «κρυμμένο» σε φορολογικούς παραδείσους. Το ακριβές ποσό παραμένει άγνωστο. Έρευνα του ΟΟΣΑ το 2020 κάνει λόγο για τουλάχιστον 11,3 τρισεκατομμύρια δολάρια.

Συνήθως η κοινή γνώμη συνδέει τους φορολογικούς παραδείσους με εξωτικούς προορισμούς στην Καραϊβική, αλλά τα Pandora Papers αποδεικνύουυν ότι το ίδιο σύστημα λειτουργεί με επιτυχία και αλλού, για παράδειγμα στη Σιγκαπούρη, στην Ολλανδία, στην Ιρλανδία, στο Χονγκ Κονγκ, ακόμη και σε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ.

Ο Λάξμι Κουμάρ, στέλεχος του ιδρύματος Global Financial Integrity με έδρα την Ουάσιγκτον, επισημαίνει ότι η απόκρυψη κεφαλαίων σε φορολογικούς παραδείσους έχει άμεσες συνέπειες για τις ζωές όλων μας.

«Επηρεάζει την πρόσβαση στο σύστημα υγείας, την πρόσβαση του παιδιού σου στην εκπαίδευση, τις δυνατότητές σου να αποκτήσεις στέγη», λέει χαρακτηριστικά.

Η μεθοδολογία της έρευνας

To δημοσιογραφικό δίκτυο International Consortium of Investigative Journalists έχει ερευνήσει συνολικά 11,9 εκατομμύρια εμπιστευτικά έγγραφα τα προηγούμενα δύο χρόνια. Τη δημοσιογραφική ομάδα αποτελούν 600 άτομα από 150 διαφορετικά μέσα ενημέρωσης ανά τον κόσμο. Τα έγγραφα που διέρρευσαν προέρχονται από 14 παρόχους υπηρεσιών για offshore εταιρείες.

Τα Pandora Papers έρχονται στο φως της δημοσιότητας μόλις πέντε χρόνια μετά τα Panama Papers, που αποκαλύφθηκαν το 2016, προκαλώντας αίσθηση σε όλον τον κόσμο, προκαλώντας ακόμη και την κατάρρευση κυβερνήσεων, για παράδειγμα στην Ισλανδία και στο Πακιστάν.

 

Με πληροφορίες από DW, ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Πηγή


Ετικέτες: OFF SHOREPANDORA PAPERSΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2021

 

ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ: ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ. ΝΑ ΛΕΥΤΕΡΩΘΟΥΜΕ με τον τρόπο που δίδαξαν ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ

«Εάν μεν κοινωνήσωμεν αληθεύομεν, εάν δε ιδιωτεύσωμεν ψευδόμεθα» (Ηράκλειτος)

Τα ευαγγέλια μας θυμίζουν τη μοναδική στιγμή, που ο Ιησούς πήρε το φραγγέλιο:

«Και εύρεν εν τω ιερώ τους πωλούντας βόας και πρόβατα και περιστεράς, και τους κερματιστάς καθήμενους. Και ποιήσας φραγγέλιον εκ σχοινίων πάντας εξέβαλεν εκ του ιερού... και των κολλυβιστών εξέχεε το κέρμα και τα τραπέζας ανέστρεψε...». (Ιωάννου, 2:15)

Προείδε τον εχθρό, αλλά κάποιοι προτεστάντες  "χριστιανοί" "μεταρρύθμισαν" την εκκλησία και τον άφησαν ελεύθερο να μας καταδυναστεύει.

Η ΖΩΗ ΘΕΛΕΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΠ-ΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΦΡΑΓΓΕΛΙΟ. 

«…Πράγματι, το πλήθος, αν και αποτελείται από άτομα που άν παρθούν μεμονωμένα δεν έχουν μεγάλη αξία, μπορούν, άμα μαζευτούν, ν’ αναδειχθούν ανώτερα από κείνα που έχουν αξία – κι αυτό, όχι κατά τρόπο ατομικό, αλλά σαν ολότητα» (Αριστοτέλης).

ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

ΟΤΑΝ ΘΕΛΗΣΟΥΜΕ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΤΟΥ ΚΟΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΖΩΩΝ, ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ. 

(Ακολουθεί συνοπτική ανάλυση, για το πώς μετατραπήκαμε σε υπερχρεωμένους και άγρια φορολογούμενους, τα οποία, αν δεν τα σταματήσουμε, οδηγούν μαθηματικά στην μετατροπή μας σε σκλάβους). 

ΟΤΑΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ,

ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ

 

Νίκος Μαυραγάνης “ΕΝΩΝΩ”: Οδηγεί την Ελληνική Κυβέρνηση στην επιτροπή αναφορών Ευρωκοινοβουλίου. Αυθαιρεσίες της Ελλάδας για υποχρεωτικότητα και διαχωρισμό των πολιτών.




Προσφυγή (1015/31.08.2021) στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, έστειλε ο πρόεδρος και πρώην Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Νίκος Μαυραγάνης αναφερόμενος στην ψήφιση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τη “ΜΗ υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού και την ΑΠΟΤΡΟΠΗ διακρίσεων των πολιτών με βάση τον εμβολιασμό, όπως και για την ΑΠΟΦΥΓΗ έμμεσων και άμεσων πιέσεων προς εμβολιασμό”.

Η Επιτροπή Αναφορών είναι το ΜΟΝΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΝΑ ΕΓΚΑΛΕΣΕΙ την ελληνική “δημοκρατία” – πολιτεία και να της επιβάλλει αλλαγή πορείας στις αποφάσεις που έχει πάρει και είναι αντίθετες με ότι η ίδια η κυβέρνηση συνυπέγραψε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Η προσφυγή έγινε αποδεκτή και ο πρόεδρος του ΕΝΩΝΩ έλαβε επίσημη ειδοποίηση για Καταχώρισή της ως Παραδεκτής και ΑΝΑΓΝΩΣΗ της από την Επιτροπή, που τώρα αναμένει μέσα στο επόμενο διάστημα να αποφανθεί περί αυτής.

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ  (Πρόεδρος της Επιτροπής Αναφορών

European Parliament  B-1047 BRUSSELS)

ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΛΙΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ

(Άρθρα 2024 και 227 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ), άρθρο 44 του Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης).

Του Υφυπουργού Υποδομών κ Μεταφορών (2016-2019) Νικολάου Μαυραγάνη του Ανδρέα, Πρόεδρου του Κόμματος ΕΝΩΝΩ (15-10-2020 Εισαγγελία Αρείου Πάγου). E-Mail  nikosmavraganis@yahoo.gr   τηλ 6932746815, κατοίκου Αγίου Γερασίμου 2 Ζωγράφου 15771 Ελλάδα.

Αξιότιμοι Κύροι,

Ως Πρόεδρος του κόμματος ΕΝΩΝΩ (Ίδρυση 20.10.2015 Εισαγγελία Αρείου Πάγου), που ήδη εμφανίζεται ανοδικά δημοσκοπικά,  ενώ παρακολουθείτε από 500.000 έως 600.000 συνανθρώπους μας σε μηνιαία βάση στις Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, επιτελώντας την κοινωνική, πολιτική και ηθική αποστολή ενός κομματικού φορέα ως παράγοντα συνδρομής στην εύρυθμη και δημοκρατική λειτουργία του πολιτεύματος εις όφελος των πολιτών, αλλά και ως πολίτης της ελληνικής δημοκρατίας, ΑΠΕΥΘΎΝΟΜΑΙ σε Εσάς, υποβάλλοντας την ακόλουθη Αναφορά:

Όπως εγκρατέστερον ημών γνωρίζετε, πέραν της Απόφασης της 26.01.2021 της Ευρωπαϊκής Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης, που περιέλαβε σαφείς συστάσεις για τη ΜΗ υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού και την ΑΠΟΤΡΟΠΗ διακρίσεων των πολιτών με βάση τον εμβολιασμό, όπως και για την ΑΠΟΦΥΓΗ έμμεσων και άμεσων πιέσεων προς εμβολιασμό,  εξεδόθη προσφάτως ο Κανονισμός 953/2021, όπου στο Προοίμιό του (σημείο 6) ορίζει, ότι «Οι περιορισμοί αυτοί (που επιβάλλονται από τα Κράτη- Μέλη στο Θεμελιώδες Δικαίωμα Ελεύθερης Κυκλοφορίας για λόγους δημόσιας υγείας) είναι Ανάγκη να εφαρμόζονται σύμφωνα με τις Γενικές Αρχές του Ενωσιακού Δικαίου, ιδίως τις Αρχές της Αναλογικότητας και Απαγόρευσης των Διακρίσεων. Συνεπώς οποιαδήποτε μέτρα λαμβάνονται θα πρέπει να είναι περιορισμένα ως προς το πεδίο εφαρμογής……και να ΜΗΝ υπερβαίνουν τα Απολύτως Αναγκαία για την προστασία της δημόσιας υγείας».

Ο ίδιος ως άνω Κανονισμός  επίσης στο Προοίμιό του (σημείο 36) ορίζει, ότι:

«Είναι Αναγκαίο να Αποτρέπονται Διακρίσεις, Άμεσες, ή Έμμεσες, σε βάρος προσώπων, που ΔΕΝ έχουν εμβολιασθεί…»

Στο σημείο 41 του Προοιμίου, δε, ορίζεται, ότι: «Η Καθολική…και Οικονομικά Προσιτή  πρόσβαση….σε Διαγνωστικούς Ελέγχους…έχει καθοριστική σημασία για την καταπολέμηση της πανδημίας κατά της Covid-19…».

Ακόμη στο σημείο 6 του άρθρου 2 σχετικά με τους Ορισμούς διευκρινίζεται, ότι: «(6) διαγνωστικός έλεγχος Αντισωμάτων….υποδεικνύει, ότι το πρόσωπο αυτό έχει εκτεθεί στο Sars-Cov-2 κι έχει αναπτύξει Αντισώματα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από το αν ήταν συμπτωματικό …».

Τέλος στο σημείο 5 του άρθρου 7 ορίζεται, ότι «….η Επιτροπή δημοσιεύει τον κατάλογο των διαγνωστικών ελέγχων Αντισωμάτων βάσει των οποίων μπορεί να εκδίδεται Πιστοποιητικό Ανάρρωσης…».

Υπό το Φως των διατάξεων του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ιδίως αυτών που αναφέρονται στις Θεμελιακές Αρχές του Σεβασμού στην Αξιοπρέπεια του Ανθρώπου, της Ελευθερίας της Εργασίας και της Κίνησης αυτού, της Αυτοδιάθεσης του σώματός του, καθώς και της Ισότητας,

Υπό το πρίσμα της Αρχής της Αναλογικότητας και της επιλογής του ΛΙΓΟΤΕΡΟ επαχθούς μέτρου για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού από την πολιτεία, καθώς και

Υπό τις παραδοχές του άνω Κανονισμού

ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

Ότι τα πιο κάτω ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΟΥΣΙΩΔΩΣ τις προαναφερθείσες Θεμελιώδεις Γενικές Αρχές και Διατάξεις του Ενωσιακού Δικαίου, που εφαρμόζεται εν προκειμένω με αυξημένη ισχύ στην Ελλάδα:

  1. Η απόφαση της ελληνικής πολιτείας να ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ τους Έλληνες εργαζομένους στην ΕΜΑΚ (ειδικό σώμα πυροσβεστικής) και στον Υγειονομικό τομέα σε δύο κατηγορίες με βάση τον εμβολιασμό τους, ΧΩΡΙΣ να δώσει τη διέξοδο του ηπιότερου αλλά  αποτελεσματικού μέτρου  του Διαγνωστικού Τεστ και ΧΩΡΙΣ να χορηγήσει τη δυνατότητα λήψης υπόψη Διαγνωστικών Ελέγχων Αντισωμάτων, οδηγώντας τους συνανθρώπους μας, που έως πρότινος χειροκροτούσαμε για την κοινωνική τους προσφορά, στην ΑΠΟΛΥΣΗ. Και τούτο, διότι το μέτρο της αναστολής εργασίας, όταν πραγματοποιείται ΧΩΡΙΣ ΟΥΔΕΜΙΑ καταβολή – έστω μέρος – του μισθού και όταν προξενεί πλήρη αποξένωση του εργαζομένου από το εργασιακό πεδίο, στο οποίο εξελίσσει  την προσωπικότητά του, τότε δημιουργεί την εδραία πεποίθηση στον εργαζόμενο ότι κατά μεγάλο  βαθμό ταυτίζεται με την απόλυση.
  2. Η επιβολή διαφόρων μέτρων Διοικητικού ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ (έμμεση πίεση), όταν για τον γενικό πληθυσμό απουσιάζει ο βασικός κανόνας της υποχρεωτικότητας. Διότι, όπως γνωρίζετε κάλλιον ημών, ο διοικητικός καταναγκασμός νομιμοποιείται ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ στοχεύει να επιτύχει ένα αποτέλεσμα, για το οποίο έχει θεσπισθεί Βασικός Υποχρεωτικός κανόνας δικαίου.  Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν τα μέτρα απαγόρευσης εισόδου σε δημόσιους χώρους διασκέδασης, εμπορίου κ.α, που η ελληνική πολιτεία αποφάσισε.
  3. Ο αποκλεισμός της δυνατότητας των Ασυμπτωματικών φορέων, που νόσησαν και απέκτησαν Αντισώματα, τα οποία Αναντίρρητα Πιστοποιούνται από εργαστηριακό έλεγχο, όπως λάβουν Πιστοποιητικό Ανάρρωσης, αφού απαιτείται να είχαν υποβληθεί σε διαγνωστικό έλεγχο αντιγόνου κατά τη νόσηση, που ΟΜΩΣ υπήρξε ΑΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ .
  4. Ο διαχωρισμός των συναθρώπων μας σε δύο κατηγορίες με βάση τον εμβολιασμό με την απόφαση της ελληνικής πολιτείας να επιβάλλει ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ των Μη εμβολιασμένων από τους ΔΩΡΕΑΝ Διαγνωστικούς Ελέγχους και την ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΗ επιβολή δαπάνης εν είδει Διοικητικού Καταναγκασμού σε αυτούς, επιβάλλοντας, όχι έναν, αλλά δύο τέστ ανά εβδομάδαμε κόστος 80-160 ευρώ ανά μήνα, προκειμένου αυτοί να κινούνται και να εργάζονται, ΧΩΡΙΣ να λαμβάνεται μέριμνα για τους έχοντες χαμηλά εισοδήματα !

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩ ΛΌΓΟΥΣ

Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος

ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

Να λάβει κάθε μέτρο που κρίνεται κατάλληλο για την αντιμετώπιση των πιο πάνω κρίσιμων ζητημάτων, που θίγουν καίρια τη Δημοκρατική Λειτουργία της Ελληνικής Δημοκρατίας, που για δύο συνεχείς χρονιές συγκαταλέχθηκε στις ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΕΣ Δημοκρατίες σύμφωνα με τον Ερευνητικό Κατάλογο του Economist.                                            

Αθήνα 30.08.2021

Διατελών με Σεβασμό και Τιμή

Νικόλαος Μαυραγάνης

Η απάντηση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

Κύριo Nikolaos Mavraganis
Agiou Gerasimou 2
15771 Zografou Attiki
GRÈCE


Βρυξέλλες,
Αξιότιμε κύριε,
Εξ ονόματος του Γενικού Γραμματέα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, επιβεβαιώνω με την παρούσα ότι έχουμε λάβει την αναφορά σας με ημερομηνία 31.08.2021.
Η αναφορά σας έχει καταχωρισθεί με τον αριθμό 1015/2021. Παρακαλείσθε να φυλάξετε το αριθμό αυτό και να τον αναφέρετε σε κάθε περαιτέρω αλληλογραφία επί του θέματος αυτού.
Έχουμε διαβιβάσει την αναφορά σας στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η οποία, αφού αποφασίσει, θα σας ενημερώσει εγγράφως σχετικά. Παρακαλείστε ωστόσο να λάβετε υπόψη σας ότι, λόγω του μεγάλου αριθμού των αναφορών που υποβάλλονται ετησίως στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η διαδικασία για την εξέταση μιας αναφοράς μπορεί να απαιτήσει κάποιο χρονικό διάστημα.
Οι αναφορές, μετά την καταχώρισή τους, καθίστανται κατά κανόνα δημόσια έγγραφα· για το λόγο αυτό σας υποβάλλεται στην οπίσθια όψη δήλωση ιδιωτικού απορρήτου του ΕΚ που αφορά την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων.
Εάν έχετε τυχόν ερωτήσεις σχετικά με την αναφορά σας, παρακαλώ μη διστάσετε να έρθετε σε επαφή με τη γραμματεία της Επιτροπής Αναφορών, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (peti-secretariat@europarl.europa.eu) είτε με συνήθη ταχυδρομική επιστολή (ταχυδρομική διεύθυνση: European Parliament, Committee on Petitions, Rue Wiertz 60, B-1047 Brussels, BELGIUM).


Με εξαιρετική εκτίμηση,

Προϊστάμενος Τμήματος

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ! Τρέχει στο παρασκήνιο και τους έχει...