Γιατί οἱ μουσουλμάνοι εἶναι στό ἀπυρόβλητο τῶν διεθνῶν συνωμοτῶν ;
Γιατί οἱ συνήθεις ὕποπτοι ἀσχολοῦνται καί ἐνδιαφέρονται ἀποκλειστικῶς μέ τήν διαφθορά τῶν χριστιανικῶν κοινωνιῶν;
Εξαιρετική ανάλυση, αν ο αναγνώστης ξεπεράσει τις …”παρωπίδες του” και αντιληφθεί το βαθύτερο νόημα.
Όταν αντιληφθούμε ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, τον τεράστιο ρόλο μας στην διαμόρφωση της κοινωνίας, ίσως αντιληφθούμε πως οι… συνήθεις ύποπτοι, μας χρησιμοποίησαν για να διαλύσουν τις κοινωνίες. Μήπως να ξαναβρούμε τους ρόλους μας;
Καλλιόπη Σουφλή
Μιά καί ἔχουμε ἀσχοληθεῖ,αὐτές τίς ἡμέρες,μέ τό θέμα τῆς ἠθικῆς τῶν κοινωνιῶν,ἄς ᾿δοῦμε κάτι ἀκόμη πού αὐτή τήν φορά θά μᾶς δώσῃ ἀπαντήσεις στό γιατί οἱ συνήθεις ὕποπτοι ἀσχολοῦνται καί ἐνδιαφέρονται ἀποκλειστικῶς μέ τήν διαφθορά τῶν χριστιανικῶν κοινωνιῶν.
Ἄν θυμᾶστε ἡ ἀρχή γιά τά παρόντα θέματα,ἔγινε ἀπό τήν ἡμέρα πού ἔπεσε τό μπερντάκι στά ΛΟΑΤΚΙ,ἀπό τήν ἀστυνομία τοῦ Ἐρντογάν.
Ἐννοεῖται πώς σέ καμμία τῶν περιπτώσεων δέν ὑποστήριξα τόν τρελλαμένο σουλτάνο ὡς παράδειγμα πρός μίμησιν,ἀπόδειξις πώς στήν παλαιότερη ἀναφορά σχετικῶς μέ τήν ὑπερηφάνειά του γιά τήν τουρκική νεολαία,εἶχα ἀναρωτηθῆ τί θά ἔκανε ἐπ᾿αὐτοῦ ἡ Διεθνής κοινότητα καί ἡ Εὐρωπαίκή Ἐπιτροπή πού κόπτονται γιά τά ἀνθρώπινα δικαιώματα ( ΕΔΩ).
Ὅμως ἡ ἀναφορά μου σ᾿αὐτόν καί σέ σχέσιν μέ τόν νόμον Ὀρμπάν τῆς Οὐγγαρίας ἤ καί τοῦ Ποῦτιν στήν Ῥωσσία παλαιότερα, πού προσπαθοῦν ν᾿ἀντιμετωπίσουν τήν προώθησιν τῆς ὁμοφυλοφιλίας καί τῆς παιδεραστίας στίς χῶρες τους εἶναι δεῖγμα προασπίσεως τῆς ἠθικῆς τῶν κοινωνιῶν τους.
Ἔτσι,ὅταν ἔχουμε νά κάνουμε μέ μουσουλμάνους καί ἰσλάμ,ἐκεῖ πρέπει νά εἴμεθα πολύ προσεκτικοί.
Διότι ὅπως καί μέ τά παραδείγματα πού εἴχαμε τόσο κατά τήν διάρκεια τοῦ πολέμου στήν Συρία,ἀλλά καί τῆς δράσεως τῶν ἰσλαμιστῶν τρομοκρατῶν σέ χῶρες τῆς Ἀφρικῆς,κυρίως κατά τῶν Χριστιανῶν,γίναμε καί γινόμαστε θεατές τῆς βαρβαρότητος τοῦ ἰσλάμ καί πρός τό θέμα τῆς ὁμοφυλοφιλίας,πέραν τῶν ἄλλων ὅπως καί τό πλέον σοβαρό ἐξ αὐτῶν ἡ ἀντιμετώπισις τῆς γυναῖκας ἀπό τήν ἰσλαμική θρησκεία καί τήν ἐφαρμογή της στίς κοινωνίες τους.
Ἔτσι ὁ Ἐρντογάν,δέν ἐξαιρεῖται διόλου ἀπό αὐτό τό πάρα πολύ σοβαρό θέμα,διότι γιά τόν σπουδαῖον ῥόλον τῆς γυναίκας στήν κοινωνία καί γενικότερα στόν πολιτισμό,τά γράψαμε κι᾿ἐχθές.
Σέ μεγάλο βαθμό τό ἐπίπεδο κάθε πολιτισμοῦ καθορίζεται ἀπό τό ἐπίπεδο τῆς γυναικείας φύσης.
Ὅταν ἕνα ἄνδρας ἀγαπᾷ μία γυναῖκα πρέπει νά γίνῃ ἀντάξιός της.
Ὅσο ἀνώτερη ἡ ἀρετή της,ὅσο πιό εὐγενής ὁ χαρακτῆρας της,ὅσο πιό ἀφοσιωμένη εἶναι στήν ἀλήθεια,τήν δικαιοσύνη καί τήν καλοσύνη,τόσο περισσότερο ὁ ἄνδρας φιλοδοξεῖ νά φανῇ ἀντάξιός της.Ἡ ἱστορία τοῦ πολιτισμοῦ θά μποροῦσε πραγματικά νά γραφῇ ἀπό τήν σκοπιά τοῦ ἐπιπέδου τῶν γυναικῶν της.
Ἔγραφε ὁ ἀμερικανός ἐπίσκοπος Fulton J. Sheen,ἀναφερόμενος στήν συμβολή τῆς γυναῖκας στόν πολιτισμό.
Ἀναρωτιέται κανείς,μέ ὅλα αὐτά πού μαθαίνουμε πώς διαπράττονται σέ βάρος τῆς γυναίκας ἀπό τό ἰσλάμ,γιατί ἡ διεθνής κοινότης μένει ἀπαθής; Ἤ γιατί ἡ ἀντίδρασίς της εἶναι τόσο ἀσθενής;
Ἄς δοῦμε κάτι σχετικό μέ τήν γυναῖκα καί τήν ἀντιμετώπισίν της στήν μουσουλμανική κοινωνία,πού ἀφορᾷ τήν γείτονα χώρα τοῦ Ἐρντογάν,μιά καί ἀσχοληθήκαμε μαζύ του :
Στην Τουρκία όπου η ενδοοικογενειακή βία και οι γυναικοκτονίες παραμένουν τεράστιο πρόβλημα, άλλο ένα περιστατικό έρχεται να προστεθεί στο μακρύ κατάλογο, το οποίο μάλιστα καταγράφηκε από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης.
Δράστης ένας 34χρονος που επιτέθηκε στην πρώην σύζυγό του, κατά τη διάρκεια μίας συνάντησής τους σε καφετέρια στην πόλη Σόμα της επαρχίας Μανίσα στη δυτική Τουρκία.
φωτό |
Στη διάρκεια τη συζήτησης, ο δράστης σηκώθηκε από τη θέση του και επιτέθηκε κατά της πρώην συζύγου του, με την οποία χώρισε πριν από τρεις μήνες, κρατώντας ένα σπασμένο ποτήρι στο χέρι.
Η επίθεση έγινε δίπλα στο τεσσάρων μηνών παιδί τους. Όταν υπάλληλος και άλλοι πελάτες της καφετέριας έσπευσαν να ακινητοποιήσουν τον δράστη, αυτός τους επιτέθηκε για να τραπεί στη συνέχεια σε φυγή.
Στο σημείο έσπευσαν αμέσως αστυνομική δύναμη και ασθενοφόρο. Ο δράστης συνελήφθη λίγη ώρα αργότερα.
Στην Τουρκία εκτιμάται πως από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2020, δολοφονήθηκαν από τους συζύγους τους 312 γυναίκες. Ωστόσο ο πραγματικός αριθμός είναι άγνωστος καθότι η Τουρκία δεν δημοσιοποιεί επίσημα στοιχεία.
Το γεγονός ότι οι άνδρες που βιαιοπραγούν εναντίον των γυναικών τους μένουν ατιμώρητοι, μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες, ειδικά μετά την απόφαση της κυβέρνησης Ερντογάν να αποσυρθεί η χώρα από τη Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την πρόληψη και την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών και της ενδοοικογενειακής βίας που υπογράφηκε στην Κωνσταντινούπολη το 2011. (ἀπό ἐδῶ,ὅπου ὑπάρχει καί τό ἀνάλογον βίντεο/ντοκουμέντο)
φωτό |
Πράγματι,τόν περασμένο Μάρτιο ἡ Τουρκία ἀπεχώρησε ἀπό τήν Σύμβασιν τῆς Κωνσταντινουπόλεως (2011),πού σχετιζόταν μέ τήν πρόληψιν καί τήν καταπολέμησιν τῆς βίας κατά τῶν γυναικῶν καί τῆς ἐνδοοικογενειακῆς βίας (ἐδῶ) μέ τόν Ὕπατο ἐκπρόσωποςν τῆς Ε.Ε. νά κρούῃ τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου γιά τό μήνυμα πού στέλνει αὐτή ἡ ἀποχώρησις στόν μουσουλμανικό κόσμο.
Ὅμως τόσο ὁ κ. Μπορέλ,ὅπως καί ἄλλοι ἡγέτες μαζύ μέ τόν δικό μας,συνεχίζουν νά ἔχουν ἀγκαλιά τήν τουρκία καί μάλιστα,θά ἔλεγα χαϊδέυοντάς τον…
Ἡ οὐσία τώρα πιά εἶναι; Εἶναι πώς ὁ Ἐρντογάν καί ἡ τουρκία πού θέλουν νά τό παίζουν καί προστάτες τῶν ἰσλαμικῶν χωρῶν ( μέ τά ὅποια ἀποτελέσματα παρακολουθοῦμε τά τελευταῖα χρόνια ἀπό τήν Μέση Ἀνατολή μέχρι τήν Ἀφρικανική ἥπειρον καί τούς μουσουλμάνους τῶν Βαλκανίων), ὑποτιμοῦν στόν χείριστο βαθμό τήν θέσιν τῆς γυναίκας στήν κοινωνία κάτι πού ἔρχεται σ᾿α’ντίθεσιν μέ τήν «ἠθική» τους πού προσβάλεται ἀπό τήν ὁμοφυλοφιλία καί τά ΛΟΑΤΚΙ ἄτομα γενικότερα.
Ἄν μέσα σέ δέκα μῆνες,τόν προηγούμενο χρόνο,στήν τουρκία δολοφονήθηκαν τοὐλάχιστον 312 γυναῖκες καί ἀναλογιζόμενοι τόν φόβο κάτω ἀπό τόν ὁποῖο ζεῖ ὅλος ὁ γυναικεῖος πληθυσμός τῶν μουσουλμανικῶν χωρῶν,μπορεῖ ὁ καθένας ν᾿ἀντιληφθῇ τό εἶδος τῶν κοινωνιῶν πού διαμορφώνεται.
Καί ἐπίσης μπορεῖ νά καταλάβῃ γιατί ἡ ἀξία αὐτοῦ τοῦ κόσμου εἶναι τόσο ὑποβαθμισμένη στά μάτια τῶν σιωνιστῶν.
Εἶναι αὐτό πού συχνά γράφω : αὐτούς τούς ἔχουν γιά τό πιό εὔκολο λεπίδι.
Καί ξέρετε γιατί; Διότι,πρωτίστως τούς βάζουν καί ἐξολοθρεύονται μεταξύ τους !
Καί αὐτό γίνεται διότι ὁ …πολιτισμός τους βασίζεται κυρίως, γιά νά μήν πῶ ἀποκλειστικῶς, στήν ἀνδρική κυριαρχία.
Καί ὅπου ὑπάρχει ἀπόλυτος ἀνδρική κυριαρχία,ἄρα καί τά ἀνδρικά χαρακτηριστικά καί ἐκφράσεις πρωτοστατοῦν,τό πιθανότερο εἶναι οἱ πολεμικές διαμάχες νά εἶναι στήν πρώτη γραμμή καί γιά ἀσήμαντον ἀφορμήν…
Ἄς ξαναδιαβάσουμε τό ἀπόφθεγμα τοῦ Σέϊν :
Σέ μεγάλο βαθμό τό ἐπίπεδο κάθε πολιτισμοῦ καθορίζεται ἀπό τό ἐπίπεδο τῆς γυναικείας φύσης.Ὅταν ἕνα ἄνδρας ἀγαπᾷ μία γυναῖκα πρέπει νά γίνῃ ἀντάξιός της. Ὅσο ἀνώτερη ἡ ἀρετή της,ὅσο πιό εὐγενής ὁ χαρακτῆρας της,ὅσο πιό ἀφοσιωμένη εἶναι στήν ἀλήθεια,τήν δικαιοσύνη καί τήν καλοσύνη,τόσο περισσότερο ὁ ἄνδρας φιλοδοξεῖ νά φανῇ ἀντάξιός της.Ἡ ἱστορία τοῦ πολιτισμοῦ θά μποροῦσε πραγματικά νά γραφῇ ἀπό τήν σκοπιά τοῦ ἐπιπέδου τῶν γυναικῶν της.
Συνεπῶς τί χρειάζονται οἱ ὑγιεῖς κοινωνίες;
Πρῶτον ἡ γυναῖκα νά καταλάβῃ τόν πραγματικό της ῥόλον ἀφοῦ ἀναλόγως διαπαιδαγωγηθῇ καί δεύτερον ἀλληλοσεβασμό ἀπό τούς ἐκπροσώπους τῶν δύο φύλων.
Τόσο ἁπλά εἶναι τά πράγματα.
Καί ὅσο πιό ἁπλά εἶναι τόσο πιό περίπλοκα τά κάνουν οἱ διεθνεῖς συνωμότες πού ἀποσκοποῦν στήν καταστροφή τοῦ Ἀνθρώπου…
Καί φυσικά δέν παραλείπουμε ἕναν ἀκόμη σοβαρό λόγον :
Τήν χρησιμοποίησιν τῶν μουσουλμανικῶν λαῶν γιά τήν καταστροφή τῆς Λευκῆς Φυλῆς.
Αὑτό κι᾿ἄν εἶναι πρωταρχικός στόχος τῶν σατανάδων !
φωτό |
Τέλος,δέν μποροῦμε ν᾿ἀφήσουμε τό θέμα χωρίς νά συμπεριλάβουμε τήν ἀξία τῆς γυναίκας στήν Ἀρχαία Ἑλλάδα.
Ἀπό τήν Προϊστορία,τούς Ἱστορικούς χρόνους,τήν Ἀρχαία Ἑλλάδα βλέπουμε τήν γυναῖκα προβαλλόμενη ἴσως σέ παρόμοιο ἐπίπεδο μ᾿ἐκεῖνο τοῦ ἀνδρός.
Ὅμως ἕνας χῶρος πού εἶχε ἰδιαίτερη ἀξία,ὁ θρησκευτικός,ἡ γυναῖκα μᾶλλον ἦταν κυρίαρχος.
Διαβάζουμε :
« Η θρησκευτική ζωή στην αρχαία Ελλάδα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της πόλης. Κάθε μετάβαση στη ζωή, από τη γέννηση ως το θάνατο, σημαδεύεται από ένα είδος τελετουργίας.
Αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, καλύτερα γιατί η παρουσία της γυναίκας στον πολιτισμό, τις τελετουργίες, τις εορτές συνδέεται άμεσα με τα πολιτικά δρώμενα και αναπληρώνει την απουσία της από την πολιτική σκηνή.
Από την άλλη, αν αναλογιστούμε ὀτι οι πολίτες της αρχαίας Αθήνας ευθυγραμμίζουν συχνά τις πολιτικές τους επιλογές με το θέλημα των θεών και αποδίδουν τις επιτυχίες τους στην εύνοια των θεών και πως την εύνοια αυτή διασφαλίζουν οι γυναίκες εξευμενίζοντας τους θεούς, εκτιμούμε πως θα μπορούσαμε εν τέλει να υποστηρίξουμε ότι ήταν οι γυναίκες που είχαν επωμισθεί σε μεγάλο βαθμό την ευθύνη για την εύνοια αυτή των θεών και κατά συνέπεια τη χάραξη της πολιτικής.
Οι γυναίκες που κατείχαν την ιεροσύνη συνέδεσαν την κοινότητά τους με κάτι πίσω και πέρα από αυτές, τους θεούς, καθώς επίσης με τους προγόνους και τα πατρογονικά έθιμα,μέσω των οποίων τιμούνταν οι θεοί.
Ήταν αυτές που ύφαναν το πλέγμα εκείνο που συνείχε την κοινότητα και που τη συνέδεε με το παρελθόν της και πάνω από όλα με τους θεούς που εγγυόνταν την ευημερία της. Σε ένα αφαιρετικό επίπεδο η γυναίκα και ιδιαίτερα η ιέρεια-γυναίκα εξασφάλιζε, όπως σημειώνεται στη βιβλιογραφία, «τη συνοχή της κοινωνίας»
«Μελανίππη Δεσμῶτις»,Εὐριπίδου
αἱ δ᾽ εἴσ᾽ ἀμείνους ἀρσένων. δείξω δ᾽ ἐγώ.
νέμουσι δ᾽ οἴκους καὶ τὰ ναυστολούμενα
ἔσω δόμων σώιζουσιν, οὐδ᾽ ἐρημίαι
γυναικὸς οἶκος εὐπινὴς οὐδ᾽ ὄλβιος.
τὰ δ᾽ ἐν θεοῖς αὖ· πρῶτα γὰρ κρίνω τάδε·
μέρος μέγιστον ἔχομεν·( ἐν Φοίβου τε γὰρ
χρησμοῖς προφητεύουσι Λοξίου φρένα
γυναῖκες, ἀμφὶ δ᾽ ἁγνὰ Δωδώνης βάθρα
φηγῶι παρ᾽ ἱερᾶι θῆλυ τὰς Διὸς φρένας
γένος πορεύει τοῖς θέλουσιν Ἑλλάδος.)
ἃ δ᾽ εἴς τε Μοίρας τάς τ᾽ ἀνωνύμους θεὰς
ἱερὰ τελεῖται, ταῦτ᾽ ἐν ἀνδράσιν μὲν οὐχ
ὅσια καθέστηκ᾽, ἐν γυναιξὶ δ᾽ αὔξεται
ἅπαντα. ταύτηι τἀν θεοῖς ἔχει δίκης
θήλεια. πῶς οὖν χρὴ γυναικεῖον γένος
(Απόδοση Πολύ ελεύθερα:
Διοικούν δηλαδή τα σπίτια και διαχειρίζονται τα αγαθά που μπαίνουν μέσα στο σπίτι.
Ένα σπίτι από το οποίο απουσιάζει η γυναίκα δεν είναι ούτε τακτοποιημένο ούτε και ευτυχισμένο…..
Εκεί όμως όπου εμείς οι γυναίκες (α πρόσωπο) παίζουμε ένα ξεχωριστό ρόλο είναι τα θέματα της λατρείας των θεών (και εγώ προκρίνω τα θέματα αυτά και τα θεωρώ τα σημαντικότερα από όλα)….
Όσον αφορά μάλιστα τη λατρεία που τελείται στα ιερά των γυναικείων θεοτήτων αυτή αποτελεί προνόμιο αποκλειστικά των γυναικών, ενώ η συμμετοχή των ανδρών δεν επιτρέπεται από το θείο νόμο).
(ἀπό ἐδῶ,ὅπου τὀ θέμα : Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ τῆς καθηγήτριας Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν στό τμημα Θεολογίας τοῦ ΑΠΘ,Άννα Κόλτσιου-Νικήτα
Ἡ Πελασγική
Ετικέτες: ΓΥΝΑΙΚΑ, ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΜΟΣ, ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΣ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ