Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021

 


Δημήτρης Δασκαλάκης: “Το Φθινόπωρο εκτός από τα πρωτοβρόχια θα φέρει και το καταστρεπτικό λοκντάουν;”

29 Ιουνίου, 2021 11  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
- 385 προβολές ( Μέτρηση έως 12:21:56 )

 

Δημήτρης Δασκαλάκης: “Η επιβολή ενός νέου λοκντάουν σε οποιαδήποτε ευλογοφανή αιτία και αν στηρίζεται, όσο έντεχνα και αν καλλιεργηθεί και διασπαρεί ο ιός του φόβου της νέας «φονικής μετάλλαξης» του κορωνοϊού, από τα αργυρώνητα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Επιρροής και Εξαπάτησης) δεν θα εξασφαλίσει την συμμετοχή των πολιτών, θα είναι αδιαμφισβήτητα καταστροφική για την κοινωνική συνοχή και θα προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη στην οικονομία καθώς θα επιφέρει θανάσιμο πλήγμα σε χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες.”


 

Ο έγκριτος δικηγόρος Δημήτρης Δασκαλάκης, δεν χρειάζεται συστάσεις.

Ήταν ίσως ο μοναδικός νομικός, που μέσα και από τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, έδωσε πολύτιμες συμβουλές προστασίας και υπεράσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε σχέση με την “πανδημία” του κορονοϊού. (όλες τις αναρτήσεις του, θα τις βρείτε στο παρόν ιστολόγιο με κλικ εδώ ή βάζοντας απλά το όνομά του στην Αναζήτηση).

Την άποψή του και την αγωνία του, καταθέτει και στην παρούσα ανάρτηση, για τα όσα έρχονται με ραγδαία ταχύτητα από τον Σεπτέμβριο και ίσως και νωρίτερα… μην ξεχνάτε πως έχουμε και την Γιορτή της Παναγιάς και θεωρείται βέβαιο πως ΘΑ ΜΑΣ ΜΑΝΤΡΩΣΟΥΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΟΡΤΑΣΤΕΙ. (κάποτε κάποιοι χλεύασαν το ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ, που είχα αναρτήσει στο παλιό μου ιστολόγιο, αλλά… δυστυχώς ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΟ Σ’ ΑΥΤΟ, ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ).

ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΘΥ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ…

 

Καλλιόπη Σουφλή

 

Υ.Γ. Σε ότι αφορά στις… “ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ  ΤΟΥ… “ΙΟΥ”…

 

Αλήθεια, σε κανέναν δεν έκανε εντύπωση, πως παρ’ όλο που τα αργυρώνητα ΜΜΕ και οι μαριονέτες – πολιτικοί – ιατροί ΝΤΗΛΕΡ ΦΑΡΜΑΚΟΜΑΦΙΩΝ, αν και μιλούσαν καιρό για τις διάφορες μεταλλάξεις του ιού, στάθηκαν στην… μετάλλαξη ΔΕΛΤΑ;;;

ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ “ΔΕΛΤΑ” ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ;;;

Ας μην ξελιόμαστε, ούτε να τρέφουμε ψευδαισθήσεις;

ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΩΝ, ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ – ΓΙΑΤΡΟΙ – ΜΜΕ και λοιπό υπηρετικό προσωπικό, όσο και ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.

ΟΙ ΠΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΤΖΟΡΤΖΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΛΙΤ, ΤΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ.

 


 

 

Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης, Δικηγόρος Αθηνών.

 

Η τεχνική διευθύντρια για τον κορωνοϊό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, Μαρία Φαν Κέρκχοφε δήλωσε ότι «Τα υπάρχοντα εμβόλια κατά του κορονοϊού είναι λιγότερο αποτελεσματικά κατά της μετάλλαξης Δέλτα, η οποία ανιχνεύθηκε για πρώτη φορά στην Ινδία, ωστόσο προφυλάσσουν ακόμα από τη σοβαρή ασθένεια και τον θάνατο».

Επίσης υπογράμμισε και τα εξής ενδιαφέροντα: «Ίσως υπάρξει στιγμή που θα έχουμε έναν σύμπλεγμα μεταλλάξεων που θα εμφανιστούν σε μία παραλλαγή και απέναντι στην οποία τα εμβόλιά μας ουσιαστικά θα χάσουν τη δραστικότητά τους και αυτό θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι θα το αποφύγουμε» (Βλέπετε σχετικώς: https://www.pentapostagma.gr/kosmos/7018905_poy-ligotero-apotelesmatika-ta-yparhonta-embolia-stin-metallaxi-delta)

Από τώρα, εν μέσω θέρους, οι πολιτικοϋγειονομικοί διαχειριστές της τρέχουσας κρίσης της δημόσιας υγείας μελετούν και μεθοδεύουν (την ώρα που οι πολίτες συζητούν αντιστοίχως για το καταλληλότερο τόπο των θερινών τους διακοπών) τον τρόπο εκδήλωσης του επομένου πανδημικού κύματος το οποίο θα συνίσταται  και θα περιλαμβάνει:

α) Την επικίνδυνη μετάλλαξη του κορωνοϊού η οποία όμως δεν θα αντιμετωπίζεται από τα υπάρχοντα (και πειραματικά να μην το ξεχνάμε) εμβόλια, ως το απαιτούμενο κρίσιμο αφήγημα για την νομιμοποίηση των νέων περιοριστικών μέτρων

 

β) Το φθινοπωρινό λοκντάουν μακράς διαρκείας (αν όχι και νωρίτερα για λόγους απόλυτου αιφνιδιασμού) και

 

γ) Το νέο πρωτοποριακό τύπο εμβολίου με το οποίο θα δελεαστεί το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου και κυρίως νεανικού πληθυσμού (αυτοκόλλητο τσιρότο;) για τον εκ νέου επαναλαμβανόμενο μαζικό εμβολιασμό της παγκόσμιας κοινότητας. (Η συνήθεια που έγινε λατρεία;).

Όσο οι άνθρωποι βρίσκονται σε κατάσταση θερινής ραστώνης, παθητικότητας και αδιαφορίας, οι σκοτεινές και αντίχριστες δυνάμεις εργάζονται εκ του παρασκηνίου πυρετωδώς για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση  του τετάρτου κύματος της κορωνοϊκής επίθεσης κατά της ανθρωπότητας, αδιαφορώντας για την καταστροφή που αυτό θα προκαλέσει στην κοινωνία και στην οικονομία.

Σύμφωνα με πρόσφατη επιστημονική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο εγνωσμένου κύρους ιατρικό περιοδικό Lancet, η δραστικότητα και αποτελεσματικότητα των κυκλοφορούντων εμβολίων εμφανίζεται μειωμένη έναντι της μετάλλαξης «Δέλτα» ενώ δεν εντοπίζεται ιδιαίτερο πρόβλημα στις μεταλλάξεις του κορωνοϊού, τύπου «Άλφα», «Βήτα» και «Γάμα».

Φαντάζει εφιαλτικό το σενάριο να είναι πιθανό να εμφανίζονται κάθε τόσο νέες  μεταλλάξεις του κορωνοϊού, μέχρι να φθάσουν στο σημείο της εξάντλησης των γραμμάτων του ελληνικού αλφαβήτου.

Σε αυτή την περίπτωση εγείρεται το εξής ερώτημα: Τι θα εξαντληθεί πρώτα «το ελληνικό αλφάβητο των μεταλλάξεων» ή η υπομονή των πολιτών;

Οι άνθρωποι μοιάζουν παραιτημένοι, παραζαλισμένοι και ανήμποροι να επιβάλλουν στην κυβέρνηση την άμεση αλλαγή της στρατηγικής διαχείρισης της πανδημίας διεκδικώντας δυναμικά και αποφασιστικά το αυτονόητο δικαίωμα του ελέγχου, της διαφάνειας και της επιστημονικής τεκμηρίωσης στην λήψη των αποφάσεων, που επηρεάζουν όμως την προσωπική ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων καθώς και την οικονομική δυνατότητα επιβίωσής τους.

Εμείς τονίζουμε ξεκάθαρα και προς κάθε κατεύθυνση ότι η ελληνική κοινωνία και οικονομία δεν αντέχουν άλλο lockdown.

Κάθε απόπειρα για την επιβολή οριζόντιων μέτρων εγκλεισμού συνιστά επικίνδυνη απερισκεψία και πράξη ωμού πολιτικού αυταρχισμού.

 

Η ενδεχόμενη προσπάθεια της Ελληνικής κυβέρνησης να οχυρωθεί πίσω από ανάλογες αποφάσεις των κυβερνήσεων άλλων ευρωπαϊκών χωρών ή θεσμικών φορέων της Ε.Ε ή του του Ο.Η.Ε. ουδόλως αναιρεί το αυτονόητο: Τα οριζόντια λοκντάουν συνιστούν ένα ξεπερασμένο μέτρο προστασίας της δημόσιας υγείας που έχει αποδεδειγμένα καταστροφικές συνέπειες στην υγεία του γενικού πληθυσμού, ενώ η παρατεταμένη στέρηση βασικών ατομικών και συλλογικών δικαιωμάτων θα φέρει τους πολίτες στα όρια της ψυχικής τους αντοχής απειλώντας άμεσα την κοινωνική σταθερότητα και συνοχή.

 

Όσο και αν προπαγανδιστεί κατάλληλα και τεχνηέντως η επικινδυνότητα της νέας μετάλλαξης, δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση να οδηγήσει ξανά σε οριζόντιο κλείσιμο της κοινωνίας που  θα προκαλέσει ανυπολόγιστες συνέπειες στην ήδη επιβαρυμένη πνευματική, ψυχική και σωματική υγεία των πολιτών και θα οδηγήσει δυστυχώς σημαντικά τμήματα της κοινωνίας στην παραίτηση, στην κατάθλιψη και στην εκδήλωση ενδοοικογενειακής επιθετικότητας.

 

Έφθασε πλέον η ώρα των στοχευμένων παρεμβάσεων με την αντιμετώπιση της πανδημίας στην κοινότητα, όπως με την λήψη προληπτικών μέτρων δημόσιας υγείας, την σοβαρή επιδημιολογική επιτήρηση αντί των τυχαίων δειγματοληψιών, την ένταξη των ιατρών του ιδιωτικού τομέα στην διαχείριση της πανδημίας σε επίπεδο Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, ώστε με την υιοθέτηση μέτρων «εστιασμένης προστασίας»να επιτραπεί στα άτομα που κινδυνεύουν λιγότερο από τη νόσο να ζήσουν τη ζωή τους φυσιολογικά και ταυτόχρονα με την παράλληλη διαμόρφωση ενός σχεδίου αποτελεσματικής υγειονομικής περίθαλψης να προστατευθούν οι πιο ευαίσθητες και ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού.

Η επιβολή ενός νέου λοκντάουν σε οποιαδήποτε ευλογοφανή αιτία και αν στηρίζεται, όσο έντεχνα και αν καλλιεργηθεί και διασπαρεί ο ιός του φόβου της νέας «φονικής μετάλλαξης» του κορωνοϊού, από τα αργυρώνητα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Επιρροής και Εξαπάτησης) δεν θα εξασφαλίσει την συμμετοχή των πολιτών, θα είναι αδιαμφισβήτητα καταστροφική για την κοινωνική συνοχή και θα προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη στην οικονομία καθώς θα επιφέρει θανάσιμο πλήγμα σε χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες.

Σε αυτήν την περίπτωση όλοι οι ελεύθερα σκεπτόμενοι πολίτες θα απευθύνουν στην κυβέρνηση και στην επιτροπή των λοιμωξιολόγων τα εξής αμείλικτα ερωτήματα, ως προς τα οποία πρέπει να δοθούν έγκυρες, τεκμηριωμένες και πειστικές απαντήσεις.

1) Γιατί οι πολίτες εμβολιάστηκαν με εμβόλια που δεν παρέχουν πλήρη και επαρκή προστασία έναντι των μεταλλάξεων του κορωνοϊού;

2) Γιατί οι διαχειριστές (πολιτικοί και υγειονομικοί) της τρέχουσας κρίσης της δημόσιας υγείας προέτρεπαν και ενθάρρυναν παντοιοτρόπως τους πολίτες να εμβολιαστούν με πειραματικά εμβόλια, αμφιβόλου αποτελεσματικότητας και ασφάλειας, χωρίς να έχουν προσμετρηθεί και μελετηθεί οι μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις τους στην ανθρώπινη υγεία, ενώ ήταν σαφές (ή έστω υπήρχαν σοβαρές ενδείξεις) ότι δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις μεταλλάξεις του ιού;

3) Γιατί δεν ενημέρωσαν με τρόπο σαφή και κατανοητό τους πολίτες για την ανάγκη επανάληψης του εμβολιασμού τους, στην περίπτωση της μετάλλαξης;

4) Κρίνεται πιθανό η επικίνδυνη μετάλλαξη του κορωνοϊού ή το σύμπλεγμα των μεταλλάξεων που θα εμφανιστεί σε μια παραλλαγή να έχει προκληθεί εξαιτίας του ταυτόχρονου μαζικού εμβολιασμού της ανθρωπότητας;

5) Γιατί αγνοήθηκαν οι επισημάνσεις διακεκριμένων επιστημόνων σύμφωνα με τις οποίες οι μαζικοί παγκόσμιοι εμβολιασμοί δύνανται να ασκήσουν τεράστια εξελικτική πίεση στον κορωνοϊό, ώστε να μεταλλαχθεί και να αναδείξει ένα νέο στέλεχος που θα ξεφεύγει από τα αντισώματα που παράγουν τα εμβόλια;

Αν η κυβέρνηση εξακολουθήσει να προκρίνει για την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης το οριζόντιο καθολικό lockdown που προσβάλλει βάναυσα την έννοια της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, αφού μεταχειρίζεται τους ανθρώπους εν είδει σταβλισμένων ζώων, στερώντας από τους πολίτες τα θεμελιώδη και συνταγματικώς κατοχυρωμένα ανθρώπινα δικαιώματα (όπως της ελεύθερης μετακίνησης, της ελεύθερης έκφρασης της θρησκευτικής λατρείας, της αξιοπρεπούς διαβίωσης, της εργασίας) θα επιβεβαιώσει πλήρως τους ισχυρισμούς που διατυπώσαμε όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα ότι η διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού δεν μπορεί να κατανοηθεί και αναλυθεί με όρους προστασίας της δημόσιας υγείας, αλλά η πανδημία χρησιμοποιείται από την παγκόσμια πολιτικοοικονομική ελίτ ως απαραίτητο και χρήσιμο εργαλείο για τον ακραίο, βίαιο και αθέμιτο ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας, στην οποία η ψηφιακή διδασκαλία, η τηλεργασία, η ηλεκτρονική διακυβέρνηση, η καθιέρωση των αχρήματων συναλλαγών, οι «ψηφιακές διαπροσωπικές σχέσεις» θα συνιστούν την θλιβερή, απόκοσμη και άκρως καταθλιπτική νέα κανονικότητα.

 

Το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε στην «Κυριακάτικη Δημοκρατία» της 27-6-2021, σελ. 06β/24.


 

 

 


Ετικέτες: 

Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

 


Ο Κωνσταντίνος Βαθιώτης, τινάζει στον αέρα το αφήγημα της “ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ” για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό των επαγγελματιών υγείας, και δηλώνει: “ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΩ. ΘΑ ΕΙΜΑΙ Η ΜΥΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΡΟΥΘΟΥΝΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΥΛΛΗΠΤΗ ΙΑΤΡΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.”

28 Ιουνίου, 2021  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
- 204 προβολές ( Μέτρηση έως 10:28:33 )
“Υποχρεωτικός εμβολιασμός των επαγγελματιών υγείας:
Έσχατη ή αποδοκιμαστέα λύση;”


Θα πρότεινα όσοι ανήκουν στους επαγγελματίες υγείας, να μελετήσουν προσεκτικά τα όσα γράφει ο Καθηγητής Ποινικού Δικαίου κ. Κωνσταντίνος Βαθιώτης, ή όσοι γνωρίζουν ιατρούς που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΝ, να διαδώσουν την παρούσα ανάρτησή του, ώστε ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ … ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΒΙΟ-ΑΝ-ΗΘΙΚΗΣ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ.

 

Καλλιόπη Σουφλή

 

Υ.Γ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ.

ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ.

Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ, ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.

“ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΩ ΤΗΝ ΣΤΡΕΒΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ “ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ”, ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΜΕΝΗ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΣΤΟΥ ΑΝΑΠΟΔΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΩ. ΘΑ ΕΙΜΑΙ Η ΜΥΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΡΟΥΘΟΥΝΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΥΛΛΗΠΤΗ ΙΑΤΡΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
Στις 14.6.2021 η Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής & Τεχνοηθικής (ΕΕΒΤ) εξέδωσε σύσταση «για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού σε ορισμένες επαγγελματικές ομάδες στον χώρο της εργασίας».
Το κεντρικό ερώτημα στο οποίο κλήθηκε να απαντήσει ήταν το εξής: «εφόσον η πανδημία συνεχίζει να απειλεί και να κοστίζει ανθρώπινες ζωές και εφόσον υπάρχουν εγκεκριμένα εμβόλια τα οποία είναι ασφαλή και αποτελεσματικά, είναι ηθικά αποδεκτό να ληφθούν μέτρα υποχρεωτικότητας για τον εμβολιασμό των εργαζομένων στις δομές υγείας;».
Ωστόσο, μόνο μία από τις τέσσερεις παραμέτρους αυτού του ερωτήματος είναι ορθή, αν και όχι απολύτως ακριβής:
Πράγματι, δεν χωρεί αμφιβολία ότι η μόλυνση με κορωνοϊό εξακολουθεί να έχει θανατηφόρο κατάληξη, ο κανόνας όμως είναι ότι αυτό ισχύει ιδίως για ασθενείς που είναι σε ηλικία άνω των 65 ετών ή πάσχουν από υποκείμενα νοσήματα.
Απεναντίας, η συντριπτική πλειονότητα όσων μολύνονται με κορωνοϊό αναρρώνει κατά κανόνα μετά την εμφάνιση ήπιων ή σοβαρών συμπτωμάτων.
Τα εξαιρετικά χαμηλά ποσοστά θνητότητας πιστοποιούν ότι το αφήγημα της φονικής πανδημίας είναι άκρως παραπλανητικό.
Οι υπόλοιπες τρεις παράμετροι, δηλ. ότι υπάρχουν εμβόλια α) εγκεκριμένα, β) ασφαλή και γ) αποτελεσματικά, δεν ανταποκρίνονται πλήρως στην πραγματικότητα για τους εξής λόγους:
Πρώτον, μέχρι προσφάτως κανένα εμβόλιο δεν είχε λάβει τελική έγκριση αλλά εξουσιοδότηση έκτακτης ανάγκης (Emergency Use Authorization).
Και, πάντως, η έγκριση ως τυπικό ζήτημα δεν μπορεί να καθαγιάζει ουσιαστικές πλημμέλειες, κατά τον λόγο που κι ένας οδηγός αυτοκινήτου με εγκεκριμένο δίπλωμα οδήγησης θα φέρει ευθύνη για ανθρωποκτονία εξ αμελείας ή εκ προθέσεως, αν παραβιάσει την ένδειξη του ερυθρού σηματοδότη και σκοτώσει νομίμως διερχόμενο πεζό.
Δεύτερον, στις εγκριτικές μελέτες παρατηρείται απουσία συμμετοχής επαρκούς αριθμού συγκεκριμένων πληθυσμιακών ομάδων, όπως ηλικιωμένων ή ασθενών υψηλού κινδύνου με αυτοάνοσα νοσήματα, κακοήθειες, διαβήτη, παχυσαρκία.
Τρίτον, οι παρενέργειες των εμβολίων, που παρασκευάσθηκαν υπό μεγάλη χρονική πίεση, εμφανίζονται ενόσω ακόμη βρίσκεται υπό εξέλιξη ο μαζικός εμβολιασμός, εξ αυτού δε του λόγου συστήνεται ή αποφασίζεται η αναστολή της χρήσης κάποιου εμβολίου ή ο περιορισμός της σε πολίτες που υπερβαίνουν ένα ηλικιακό όριο (π.χ. του AstraZeneca μόνο σε πολίτες άνω των 60 ετών).
Παρότι τέτοιες τροποποιητικές αποφάσεις συνιστούν έμμεση ομολογία της πειραματικής φύσης των εμβολίων, ουδείς προβληματίζεται τι θα απογίνουν όσοι εμβολιάσθηκαν ήδη με αυτά.
Φαίνεται ότι εδώ κυριαρχεί η τακτική του Πόντιου Πιλάτου: «ο γέγραφα, γέγραφα», δηλ. «όσοι εμβολιάσθηκαν, εμβολιάσθηκαν», και «αμαρτίαν ουδείς έχει»!
Φυσικά, από πλευράς Ποινικού Δικαίου ένα τέτοιο φαινόμενο είναι παντελώς απαράδεκτο:
Πώς είναι δυνατόν ένα φαρμακευτικό σκεύασμα που περιέχει μια εν δυνάμει θανατηφόρο ουσία να συνδέεται αιτιωδώς με τον επελθόντα θάνατο, αλλά το έγκλημα να μένει ορφανό;
Οι οργανωτές και οπαδοί του μαζικού εμβολιασμού συνηθίζουν να αναζητούν την απάντηση στο ερώτημα αυτό, επικαλούμενοι την στάθμιση κόστους-οφέλους, η οποία αποτέλεσε επιχείρημα και για την ΕΕΒΤ.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της, «ο κίνδυνος να αναπτύξει κάποιος σοβαρή νόσο COVID-19 στα μη εμβολιασμένα άτομα είναι μεγαλύτερος από τις πιθανές παρενέργειες που παρουσιάζουν τα εγκεκριμένα εμβόλια κατά της COVID-19».
Άρα, «τα πιθανά οφέλη υπερτερούν των τυχόν ανεπιθύμητων ενεργειών, τόσο σε επίπεδο ατόμου όσο και σε επίπεδο γενικού πληθυσμού».
Αρκεί, όμως, έστω ένα απλό προβάδισμα των ευμενών έναντι των δυσμενών συνεπειών του εμβολιασμού, για να κριθεί αυτός δικαιολογημένος;
Σε ό,τι αφορά ειδικότερα τους επαγγελματίες υγείας, η ΕΕΒΤ δέχθηκε ότι η αρχή της ατομικής αυτονομίας είναι λιγότερο ανελαστική γι’ αυτούς, επειδή δεσμεύθηκαν εκούσια να μην προσβάλλουν (με βλάβη ή διακινδύνευση) την υγεία ή την ζωή των ασθενών τους.
Μπορεί, όμως, να ισχύσει το ίδιο και ως προς έναν επαγγελματία υγείας που, προκειμένου να μην αποτελέσει κίνδυνο για τους άλλους, θα πρέπει να διακινδυνεύσει ακόμη και την ίδια του την ζωή, εμβολιαζόμενος με ένα πειραματικό εμβόλιο;
Είναι, άραγε, ορθό να θεωρήσουμε ότι, όταν ο επαγγελματίας υγείας επέλεγε το συγκεκριμένο επάγγελμα, συναποδεχόταν a priori την μετατροπή του σε πειραματόζωο και άρα απεμπολούσε εκ προοιμίου την αξία του ως ανθρώπου, εφόσον θα ξεσπούσε πανδημία, για την αναχαίτιση της οποίας θα επιχειρείτο παρασκευή εμβολίων υπό πιεστικές συνθήκες χωρίς τήρηση της συνήθους προβλεπόμενης διαδικασίας;
Ή μήπως, αντιμετωπίζοντας τον κορωνοϊό ως «αόρατο εχθρό» και την πανδημία ως (βιολογικό) «πόλεμο», θα ήταν χρήσιμο να ανατρέξουμε στο σκεπτικό μιας σημαντικής αποφάσεως βρετανικού δικαστηρίου που εξεδόθη στα τέλη του 19ου αιώνος με αφορμή την περίφημη «υπόθεση Mignonette»;
Εκεί διαβάζουμε ότι «ο πόλεμος κατακλύζεται από περιστατικά στα οποία είναι καθήκον ενός προσώπου να πεθάνει και όχι να ζήσει» (“War is full of instances in which it is a man’s duty not to live, but to die”)!
Εν τούτοις, η καθηγήτρια Δικαίου στο Northeastern University Wendy Parmet, σε άρθρο που είχε γράψει προ 16 ετών, το οποίο όμως δεν φαίνεται να ελήφθη υπόψη από την ΕΕΒΤ (Informed Consent and Public Health Informed Consent and Public Health: Are They Compatible When It Comes to Vaccines?, 8 J. Health Care L. & Pol’y 2005, σελ. 71 επ.), αναφερόμενη στα νέα εμβόλια που, υποθετικώς, θα πρέπει να παρασκευασθούν σε πλαίσιο εκτάκτου ανάγκης λόγω βιοτρομοκρατικής απειλής, σημειώνει ότι «οι αξιωματούχοι της δημόσιας υγείας θα έχουν στην διάθεσή τους λιγότερες πληροφορίες ως προς την αποτελεσματικότητα ή την ασφάλεια των εμβολίων συγκριτικά με ό,τι ίσχυε για τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς του παρελθόντος. Κατ’ αποτέλεσμα, επομένως, τα εμβόλια αυτά θα ομοιάζουν με πειραματικές επεμβάσεις, ακόμη κι αν έχουν εγκριθεί πλήρως από τις αρμόδιες αρχές».
Στο σημείο αυτό, η συγγραφέας (ό.π., σελ. 105) διατυπώνει την ακόλουθη θέση που έχει μεγάλη βαρύτητα για την σημερινή εποχή: «είναι δύσκολο να υποστηριχθεί ότι θα ήταν ποτέ θεμιτό να εξαναγκασθούν διά νόμου οι πολίτες να υποβληθούν σε τέτοιους εμβολιασμούς [ενν.: με πειραματικά εμβόλια].
Πράγματι, αν ο αυτοπροσδιορισμός και η ενήμερη συναίνεση πρέπει να διαδραματίζουν έναν κρίσιμο ρόλο, τότε αυτό ισχύει ειδικά για τις περιπτώσεις των αβέβαιων θεραπειών [“uncertain treatments”]».
Τέλος, για να τεκμηριώσει η ΕΕΒΤ την θέση της ότι ο υποχρεωτικός εμβολιασμός των επαγγελματικών υγείας είναι εναρμονισμένος με το Σύνταγμα, επικαλέσθηκε και το εξής επιχείρημα: Ο κατά προτεραιότητα εμβολιασμός τους αποτελεί «παράδειγμα προς μίμηση για τον γενικό πληθυσμό και ενισχύει την εμπιστοσύνη του κοινού στο Εθνικό Σύστημα Υγείας».
Αν, όμως, με αυτήν την φράση υπονοείται ότι ο γενικός πληθυσμός θα παρακινηθεί να ανταποκριθεί στο αίτημα του μαζικού εμβολιασμού εμπνεόμενος από το παράδειγμα των εμβολιαζόμενων επαγγελματιών υγείας, τότε αυτό σημαίνει ότι η τελευταία κατηγορία πολιτών υποβιβάζεται κατά τρόπον απαράδεκτο σε μέσο για την επίτευξη ενός (αμφίβολης μάλιστα αποτελεσματικότητας) ευρύτερου κοινωνικού σκοπού.
Από τους προεκτεθέντες συλλογισμούς προκύπτει ότι, στην παρούσα συγκυρία, ο υποχρεωτικός εμβολιασμός των επαγγελματικών υγείας με πειραματικά εμβόλια, ακόμη και ως «έσχατη λύση» στο πλαίσιο μιας «κλιμακούμενης πρωτοβουλίας» (σε αυτήν κατέληξε η ΕΕΒΤ), προσκρούει σε δυσθεώρητα εμπόδια και δεν συνάδει ούτε με το άρθρο 2 της Σύμβασης του Οβιέδο (Ν. 2619/1998), όπου κατοχυρώνεται το προβάδισμα του ανθρώπινου όντος έναντι του κοινωνικού συμφέροντος ή της επιστήμης.
Πάντως, η ρήση περί «εσχάτου λύσεως» γεννά την εξής απορία: Αν, όπως προπαγανδίζουν διαρκώς και αδιαλείπτως η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ, ισχύει όντως ότι η μόνη λύση για την αντιμετώπιση της πανδημίας είναι το εμβόλιο, τότε, εφόσον αυτή θέσπισε, ελαφρά τη καρδία, ως υποχρεωτικές τόσο την χρήση της μάσκας (δηλ. «το εμβόλιο πριν από το εμβόλιο» [sic]) όσο και την διενέργεια του αυτοδιαγνωστικού τεστ, θα ήταν –με βάση την πολιτική που ακολουθεί– αναμενόμενο να έχει προ πολλού ενεργοποιήσει το υποχρεωτικό πλαίσιο του εμβολιασμού είτε κατά τον Ν. 4675/2020 είτε κατά τον Ν. 4682/2020 (κατά περίεργο τρόπο, η ΕΕΒΤ ασχολήθηκε μόνο με τον πρώτο νόμο ως εάν ο δεύτερος είναι αόρατος).
Το ότι, λοιπόν, μέχρι πρότινος η κυβέρνηση προτιμούσε το μοντέλο του εθελοντικού εμβολιασμού και μόλις σήμερα ζητά την γνώμη της ΕΕΒΤ δεν σημαίνει, άραγε, έμμεση ομολογία ότι ο υποχρεωτικός εμβολιασμός με τα συγκεκριμένα εμβόλια άπτεται ενός πολύ ευαίσθητου ζητήματος της Βιοηθικής που ξυπνά μνήμες του ζοφερού ναζιστικού παρελθόντος και γι’ αυτό πρέπει εν τέλει να θεωρηθεί ηθικά και νομικά αποδοκιμαστέα λύση;
A propos, εκείνο το Ψήφισμα του Συμβουλίου της Ευρώπης (υπ’ αριθμ. 2361/2021, 27.1.2021), στο οποίο δηλωνόταν ότι «ο εμβολιασμός δεν είναι υποχρεωτικός» και «ότι κανείς δεν πρέπει να βρεθεί υπό καθεστώς πολιτικής, κοινωνικής ή άλλης φύσεως πίεσης για υποβολή του σε εμβολιασμό, εφόσον δεν τον επιθυμεί» πού και πώς ενταφιάσθηκε;
[Κυριακάτικη Δημοκρατία, 27.6.2021, σελ. 08β/24]

 

Πηγή


Ετικέτες: 

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

 


Δίωξη της Ορθοδοξίας μέσα στην Ελλάδα; Με απόντα τον Άρειο Πάγο; (ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ)

28 Ιουνίου, 2021  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
- 19 προβολές ( Μέτρηση έως 19:58:39 )
Η Δικαιοσύνη επεμβαίνει άμεσα μόνον όταν θίγονται σπανιότερα, Μουσουλμανικοί ή Ιουδαϊκοί στόχοι; Μήπως οι Χριστιανοί στη χώρα θεωρούνται πολίτες “δεύτερης κατηγορίας” εφ’ όσον ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου δεν έχει τα ίδια αντανακλαστικά όπως όταν θίγονται άλλα θρησκευτικά δόγματα, αλλοδαποί ή αριστεροί;


Θα τα γράψω ευθέως,  ακόμα κι αν οι δικαστικές βρώμικες εξουσίες, με σύρουν στα δικαστήριά τους.

ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΠΛΙΩΤΑ, ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΩΝ ΚΟΛΑΣΜΕΝΩΝ ΣΤΟΩΝ;

ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΠΛΙΩΤΑ, ΕΧΕΤΕ ΕΞΑΓΟΡΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΟΥΔΑΪΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΡΝΕΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ.

ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΠΛΙΩΤΑ, ΕΧΕΤΕ ΑΣΠΑΣΤΕΙ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ;

ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΠΛΙΩΤΑ, ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΡΝΕΣ, ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΡΟΦΩΝ ΣΑΣ;

ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΠΛΙΩΤΑ, ΕΙΣΤΕ ΓΝΗΣΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ;

ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΠΛΙΩΤΑ, ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΧΟΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΑΘΩΑ Ή ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΕ ΤΙΣ  ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΣΑΣ;

ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΠΛΙΩΤΑ, ΕΙΣΤΕ ΠΩΛΗΤΕΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΑΞΙΑΣ ΑΓΙΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΕΜΑΧΙΣΜΩΝ ΑΓΙΩΝ;

ΒΓΑΛΕ ΑΝ ΤΟΛΜΑΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ.

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΤΕ…

 

Καλλιόπη Σουφλή

 

Υ.Γ.1. ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ… ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ.

ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΖΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ.

ΕΥΧΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΑ, ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑ… ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ.

 

Υ.Γ.2. Είμαι απόλυτα βέβαιη πως δεν θα τολμήσεις να απαντήσεις στους αποστολείς αυτής της τρομακτικά αποκαλυπτικής επιστολής.

 

Υ.Γ.3. Είμαι απόλυτα βέβαιη, πως όταν βρεθώ κατηγορούμενη στις δικαστικές σας αίθουσες, όσο αθώα και να είμαι, ΜΕ ΜΙΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΕΔΡΑ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΤΕ.

Αλλά έχω την συνείδησή μου ήσυχη πως σας πολέμησα και θα συνεχίσω να σας πολεμάω για ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΛΑΟΥ.

 

Υ.Γ.4. Όταν έχετε την … ανάποδη λυχνία ως λογότυπό σας, είναι δυνατόν να υπερασπιστείτε τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ;

 

Υ.Γ.5. Η ΚΟΛΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΛΟΥΣ, ΜΕ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΕΣ ΤΙΣ ΠΥΛΕΣ.

ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΚΟΛΑΣΗ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ.

 

Υ.Γ.6. Το φωτογραφικό υλικό, είναι επιλογής μου.


 

των Μιχαήλ Α. Βιδάλη, Ph.D.  και Αντωνίου Ανδρεάτου, Ph.D., Μελών I.H.A.

 

Ανησυχητικές διαστάσεις προσλαμβάνει το φαινόμενο διαφόρων περιστατικών βίας κατά Ορθόδοξων στόχων μέσα στην Ελλάδα.

Η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία αποτελεί τον κυριότερο στόχο θρησκευτικής βίας και εκδήλωσης θρησκευτικού μίσους στη χώρα μας με 504 περιστατικά (βανδαλισμοί εικόνων και εκκλησιών, διαρρήξεις, κλοπές, ιεροσυλίες, νεκροσυλίες, ληστείες, τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών και άλλα) το 2019, έναντι 564 καταγεγραμμένων περιστατικών μέσα στο έτος 2018.


Δύο μέλη του ΙΗΑ, ο Μιχαήλ Α. Βιδάλης και ο Αντώνιος Σ. Ανδρεάτος, καθώς και η Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω Ζωή Π. Σπυροπούλου, απέστειλαν επιστολή προς τον αξιότιμο εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Β. Πλιώτα ζητώντας την παρέμβαση του με σχετική ενημέρωση εντός των προθεσμιών που καθορίζει ο νόμος.


Το πλήρες κείμενο της επιστολής που απεστάλη έχει ως εξής:

 

«Αξιότιμε κύριε Εισαγγελέα:

Με μεγάλη έκπληξη διαπιστώσαμε ότι το έτος 2018 στην Ελλάδα, έλαβαν χώρα 564 καταγεγραμμένα περιστατικά βίας κατά Ορθοδόξων στόχων

Ήτοι, το 95% του συνόλου των περιστατικών για το συγκεκριμένο έτος.

Ενημερωτικά, μόλις δύο (2) περιστατικά θρησκευτικής βίας καταγράφηκαν κατά Μουσουλμανικών στόχων και είκοσι (20) κατά Ιουδαϊκών στόχων.

Η λέξη-κλειδί είναι “καταγεγραμμένα”, καθώς η έκταση του συγκεκριμένου φαινομένου θρησκευτικού μίσους, εύλογα μας προϊδεάζει για περισσότερα περιστατικά τα οποία πιθανότατα δεν δηλώθηκαν επισήμως.



Ανατρέχοντας σε επίσημα στατιστικά στοιχεία άλλων ετών, διαπιστώνουμε ένα διαχρονικό modus operandi κατά των πιστών της Ελληνικής Ορθοδόξου Εκκλησίας. Ενδεικτικά, σύμφωνα με την Έκθεση περιστατικών εις βάρος χώρων θρησκευτικής σημασίας στην Ελλάδα για το έτος 2019, καταγράφηκαν 504 περιστατικά κατά Ορθοδόξων στόχων, πέντε (5) κατά Μουσουλμανικών στόχων και πέντε (5) κατά Ιουδαϊκών στόχων.

Το 96% του συνόλου αφορά την Ορθόδοξη εκκλησία.

Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι σταθερά ο κυριότερος αποδέκτης της θρησκευτικής βίας και εκδήλωσης θρησκευτικού μίσους στη χώρα μας.

Για να κατανοηθεί η έκταση και η δριμύτητα του προβλήματος, ας σημειωθεί ότι το θρησκευτικό μίσος εκδηλώθηκε με τις εξής πράξεις: Βανδαλισμούς, διαρρήξεις, κλοπές, ιεροσυλίες, νεκροσυλίες, ληστείες, τοποθετήσεις εκρηκτικών μηχανικών και λοιπές βεβηλώσεις.


Θυμίζουμε το πρόσφατο συμβάν (11/03/2021) θρησκευτικού μίσους στο κέντρο της Αθήνας, όταν κύριος επιβαίνων σε μηχανή μικρού κυβισμού, προπηλακίστηκε γιατί μετέφερε εικόνα της Παναγίας σε κάδρο, η δε εικόνα βεβηλώθηκε πολυποίκιλα από “αγέλη” αριστερών και αναρχικών υπό τις ιαχές «Η Ελλάδα να πεθάνει, να ζήσουμε εμείς. Στο διάολο η οικογένεια, στο διάολο και η Πατρίς».

Το συμβάν τεκμηριώθηκε επαρκώς σε βίντεο που εντοπίζεται στο Διαδίκτυο, όπου διακρίνονται ευκρινώς οι συμμετέχοντες με πρωταγωνίστρια γνωστή γυναίκα.

Συνακόλουθα, εύλογα προκύπτουν τα ακόλουθα ερωτήματα.

Οι συγκεκριμένες πράξεις δεν αποτελούν προσβολή και εξύβριση των Θείων συγκεκριμένου δόγματος, ήτοι, τεκμηριωμένη εκδήλωση θρησκευτικού μίσους;

Επενέβησαν αυτεπάγγελτα ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ή άλλη αρμόδια αρχή, ως όφειλαν; Τουλάχιστον αυτό δεν συνέβη, καθ’ όσον γνωρίζουμε.

Η Δικαιοσύνη επεμβαίνει άμεσα μόνον όταν θίγονται σπανιότερα, Μουσουλμανικοί ή Ιουδαϊκοί στόχοι;

Μήπως οι Χριστιανοί στη χώρα θεωρούνται πολίτες “δεύτερης κατηγορίας” εφ’ όσον ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου δεν έχει τα ίδια αντανακλαστικά όπως όταν θίγονται άλλα θρησκευτικά δόγματα, αλλοδαποί ή αριστεροί;

Όπως πέρυσι έτσι και φέτος, η «Ένωση Αθέων» προκλητικά προσκάλεσε τα μέλη της σε συνεστιάσεις κρεατοφαγίας. Μάλιστα φέτος λόγω της «πανδημίας Covid-19» έλαβε χώρα μέσω τηλεδιάσκεψης.

Η πρόσκληση της Οργάνωσης είναι η ακόλουθη:

«Πλησιάζουν οι ανοιξιάτικες διακοπές και ο SARS COV-2 παραμένει μέρος της ζωής μας.

Σε αντίθεση με την εκκλησία που τον αντιμετωπίζει με ξόρκια και προσευχές ή με τους πιστούς που κατεβάζουν τις μάσκες προστασίας για να μεταλάβουν κόντρα σε κάθε λογική, προσαρμοζόμαστε στην πραγματικότητα και τηρούμε τα μέτρα ασφαλείας.

Σας προσκαλούμε λοιπόν για δεύτερη φορά σε Φανερό Τηλε-Δείπνο, μια ανοιχτή τηλεδιάσκεψη όπου θα ξαναβρεθούμε με παλιούς φίλους, θα γνωρίσουμε νέους και θα μιλήσουμε για την Ένωση Αθέων και τις δραστηριότητές της.

Ελάτε να γιορτάσουμε τον αναμενόμενο θρίαμβο της ζωής και της ανθρώπινης επιστήμης, που μας έχει ήδη δώσει εμβόλια χάρη στα οποία ελπίζουμε σύντομα να βρεθούμε ξανά και από κοντά.

Την Παρασκευή 30-04-2021 (γνωστή και με το ψευδώνυμο «Μεγάλη») στις 20:00 στοhttps://us02web.zoom.us/j/83006433330…

Φέτος η εκδήλωση περιλαμβάνει Διαγωνισμό Φανερού Εδέσματος με δύο κατηγορίες:

– Πιάτα με βάση κρέας/ψάρι/πουλερικά,

– Χορτοφαγικά πιάτα».

(Οι υπογραμμίσεις είναι των συντακτών της επιστολής).

 

Κάθε άνθρωπος έχει στο νομικό πολιτισμό μας το δικαίωμα να είναι άθεος ή ένθεος, όχι όμως να προσβάλλει, λοιδορεί και προκαλεί την αντίθετη άποψη και δη με τέτοιο παρανόμως φασιστικό modus-operandi.

Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί λοιδορούνται και προσβάλλονται χυδαία από την Ένωση Αθέων («ξόρκια», «Ψευδώνυμο Μεγάλη» Παρασκευή, «Φανερό Τηλε-Δείπνο», κ.ο.κ.), διότι απλά γνωρίζουν ότι δεν θα διωχθούν από την Ελληνική Δικαιοσύνη. 

Είναι ευνόητο ότι δεν θα αποτολμούσαν κάτι ανάλογο με την Μουσουλμανική νηστεία κατά την εορτή του Ραμαντάν.

Δεν θα ενεργήσετε επιτέλους προκειμένου να τηρηθεί το Σύνταγμα και η νομιμότητα;

Σας προσφέραμε όλα τα σχετικά στοιχεία, συνακόλουθα, πως προτίθεστε να αντιδράσετε;

Ισχύει ο νέος αντιρατσιστικός νόμος 4285/2014 ή μήπως και αυτός εφαρμόζεται επιλεκτικά; («Τιμωρείται όποιος δημόσια, προφορικά ή διά του Τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, παροτρύνει, προκαλεί ή διεγείρει, σε βιαιοπραγίες ή μίσος κατά προσώπων ή ομάδες προσώπων που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, τον γενετήσιο προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλων».)

Η μη επέμβαση της Δικαιοσύνης, δεν τεκμηριώνει το ατιμώρητο τέτοιων έκνομων πράξεων μίσους, γεγονός που θα συμβάλλει στη διαιώνιση της συγκεκριμένης θρησκευτικής βίας ή μίσους, και στη γενεσιουργία επιθετικότερων παραβατικών συμπεριφορών, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας ανθρώπινης ζωής;

Δεν πρέπει να διερευνηθεί ενδελεχώς το φαινόμενο που λαμβάνει επιδημικές διαστάσεις και από την αντιτρομοκρατική υπηρεσία, για ευνόητους λόγους;

Οδεύουμε προς τη «Λιβανοποίηση» της χώρας μας;

Δεν καταστρατηγείται το Σύνταγμα που υποθετικά εγγυάται τη θρησκευτική ελευθερία (Άρθρο 13) και δη σε μία χώρα όπου επικρατούσα θρησκεία είναι η Χριστιανική (Άρθρο 3);

Γιατί κωφεύει η Δικαιοσύνη στη συστηματική και με δόλο καταστρατήγηση του Συντάγματος τα τελευταία έτη που τεκμηριώνεται και από επιφανείς νομικούς (Συνταγματολόγος Γεώργιος Κασιμάτης, παραιτηθείς Καθηγητής Νομικής ΔΠΘ Κωνσταντίνος Βαθιώτης,  Ειρηνοδίκης Αργυρώ Τέγουτζικ [σσ: η τελευταία σπεύδει να ξεκαθαρίσει ότι εκφράζει προσωπική άποψη], κ.ά.);

Ποιοι είναι τελικά υπόλογοι και νομικά έκθετοι;


Το συγκεκριμένο status quo θεωρείται αποδεκτό για μία Δυτική “δημοκρατία”;

Ή μήπως η «προοδευτικότητα» των κυβερνήσεων των τελευταίων ετών, που διαχρονικά αγνοεί τους πολίτες ή είναι σε δυσαρμονία με το λαϊκό αίσθημα, προϋποθέτει την αποδυνάμωση ή υποταγή του κυρίαρχου θρησκευτικού συναισθήματος χάριν των ολίγων άθεων, αναρχικών ή ακαδημαϊκών διεθνιστών;

Αυτό τεκμαίρεται και από το γεγονός ότι η Κυβέρνηση στοχοποίησε και λοιδόρησε ιδιαίτερα τους Ορθοδόξους Χριστιανούς κατά την αποκαλούμενη πανδημία, κλείνοντας τους ιερούς ναούς επί μήνες, και στοχοποιώντας ποικιλοτρόπως ιερείς και πιστούς, όταν κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, οι άνθρωποι ήταν μάγουλο με μάγουλο στο μετρό, στριμωγμένοι σε super market, στη λαϊκή αγορά, κ.ο.κ.

Ειρωνικά, δεν προβλέφθηκε κωδικός sms για εκκλησιασμό και απαγορεύτηκαν οι επισκέψεις στα κοιμητήρια που είναι αχανείς εκτάσεις σε εξωτερικούς χώρους.

Όπως εύστοχα παρατηρεί και τεκμηριώνει ο Καθηγητής Ιωάννης Μάζης σε διάλεξη του, η Νέα Τάξη Πραγμάτων επιθυμεί να υποτάξει τον Χριστιανισμό και να αναδείξει τον Ισλαμισμό, ως βολικό όχημα προς επίτευξη των στόχων της. (Η παρούσα τοποθέτηση είναι διαθέσιμη στο Διαδίκτυο.)

Προκλητικό θεωρείται το γεγονός ότι τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ) και ιδιαίτερα το δημοφιλές διαδίκτυο, έχουν αναδείξει κατά καιρούς το ανησυχητικό φαινόμενο του θρησκευτικού μίσους, συνεπώς, η Δικαιοσύνη δεν είναι υπόλογη για παράβαση καθήκοντος στο πλαίσιο του Συντάγματος;


Τέλος, ας αναφερθεί και το ακόλουθο ανησυχητικό συμβάν. Μία νεαρή “κυρία” καταγράφηκε ευκρινώς σε βίντεο, ανήμερα της επετείου των διακοσίων ετών της Ελληνικής παλιγγενεσίας και συγκεκριμένα το βράδυ, να σκίζει με μίσος αναρτημένη Ελληνική σημαία, να επιβιβάζεται σε όχημα μετά αυτής, και να αποχωρεί.

Και αυτό το βίντεο κάνει το γύρο του διαδικτύου.

Εν τέλει, λειτουργεί η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα;

Όπως υποστηρίζει η κοινωνιολογία, όταν η Δικαιοσύνη σε μία κοινωνία δεν αντιδράει, προκύπτουν νομοτελειακά δύο τινά.

Πρώτον, οι πολίτες χάνουν την εμπιστοσύνη τους στους θεσμούς.

Και δεύτερον, οι Χριστιανοί θα πάρουν το νόμο στα «χέρια τους», προκειμένου να προστατεύσουν τόσο τον εαυτό τους όσο και να διασφαλίσουν το κατ’ επίφαση συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ασφαλούς και ανεμπόδιστης συμμετοχής στην οργανωμένη συλλογική λατρεία.


Παρενθετικά, σύμφωνα με το δείκτη των «Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα» η Ελλάδα κατατάσσεται στην 24η  θέση από τα 27 κράτη της Ε.Ε. στην ελευθεροτυπία, κατά την περίοδο της αποκαλούμενης πανδημίας.

Τα τελευταία έτη η εξουσία είναι σε πλήρη δυσαρμονία με το λαϊκό αίσθημα, οι δε Έλληνες πολίτες αρχίζουν να χάνουν την εμπιστοσύνη τους στο θεσμό της Δικαιοσύνης.


Όπως γνωρίζετε, είσαστε ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου από το 2019.

Ενώ κατά την περίοδο 2013 – 2016, Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ήταν η κυρία Ευτέρπη Κουτζαμάνη.

Εν κατακλείδι, μήπως ο όποιος Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου διαχρονικά, de facto επιδεικνύει προκλητική άγνοια, ανοχή ή αδράνεια απέναντι στην τεκμηριωμένη επιδημία του θρησκευτικού μίσους και της θρησκευτικής βίας κατά Ορθοδόξων Χριστιανικών στόχων στην Ελλάδα;


Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες και την ενημέρωση ημών στα εκ του νόμου προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα».

 

Ας ευχηθούμε να υπάρξει επιτέλους η οφειλόμενη αντίδραση της Δικαιοσύνης για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινομένου, διαφορετικά, οι διεθνείς θεσμοί θα κληθούν να παρέμβουν…

Υ.Γ:  Η Δικαιοσύνη δεν έχει απαντήσει μέχρι τώρα στους τρεις προαναφερόμενους συγγραφείς.

 

Πηγή


 


Ετικέτες: