Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021

 


ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ.

24 Μαρτίου, 2021  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
- 379 προβολές ( Μέτρηση έως 15:29:00 )

 ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ (ΠΟΑΣΥ).


Εκτυπώστε το και έχετέ το μαζί σας, σε κάθε σας έξοδο.

Πρέπει όχι μόνον να γνωρίζουμε τις υποχρεώσεις μας, αλλά και τα δικαιώματά μας.

Όπως οφείλουν να τα γνωρίζουν πολύ καλλίτερα οι ίδιοι οι αστυνομικοί, οι οποίοι εκτελούν ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΓΙ ΑΥΤΌ.

 

Καλλιόπη Σουφλή

                                                        

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ

Τα αστυνομικά και λοιπά κρατικά όργανα διαπράττουν τα εγκλήματα της Εσχάτης Προδοσίας με την παραβίαση του Συντάγματος και των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων του Ανθρώπου καθώς και της συμμετοχής σε Εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας ενώ υποπίπτουν και σε ένα σωρό άλλες παραβάσεις του Πειθαρχικού Δικαίου του Αστυνομικού Προσωπικού

 

Στοιχεία που το αποδεικνύουν

Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας (Νόμος 3418/2005)

Πηγή     ΦΕΚ 287 Α / 28-11-2005

Άρθρο 1– Έννοιες, ορισμοί και πεδίο εφαρμογής του παρόντος

  1. Ιατρική πράξη είναι εκείνη που έχει ως σκοπό τη με οποιαδήποτε επιστημονική μέθοδο πρόληψη,διάγνωση, θεραπεία και αποκατάσταση της υγείας του ανθρώπου.
  2. Ως ιατρικές πράξεις θεωρούνται και εκείνεςοι οποίες έχουν ερευνητικό χαρακτήρα, εφόσον αποσκοπούν οπωσδήποτε στην ακριβέστερη διάγνωση, στην αποκατάσταση ή και τη βελτίωση της υγείας των ανθρώπων και στην προαγωγή της επιστήμης.
  3. Στην έννοια της ιατρικής πράξης περιλαμβάνονται και η συνταγογράφηση, η εντολή για διενέργεια πάσης φύσεως παρακλινικών εξετάσεων, η έκδοση ιατρικών πιστοποιητικών και βεβαιώσεων και η γενική συμβουλευτική υποστήριξη του ασθενή.

ΑΡΑ  ΚΑΙ η χρήση μάσκας αποτελεί ιατρική πράξη

Σύνταγμα της Ελλάδος

Πηγή     https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-5/

Άρθρο 5 – Ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, προσωπική ελευθερία

  1. Απαγορεύονται ατομικάδιοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη κίνηση ή εγκατάσταση στη Χώρα, καθώς και την ελεύθερη έξοδο και είσοδο σ’ αυτήν. Τέτοιου περιεχομένου περιοριστικά μέτρα είναι δυνατόν να επιβληθούν μόνο ως παρεπόμενη ποινή με απόφαση ποινικού δικαστηρίου, σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανάγκης και μόνο για την πρόληψη αξιόποινων πράξεων, όπως νόμος ορίζει.
  2. Καθένας έχει δικαίωμα στην προστασία της υγείας και της γενετικής του ταυτότητας. Νόμος (που συμφωνεί με το Σύνταγμα όπως σαφέστατα αναφέρεται στα άρθρα 120Σ §2, 87Σ §2 και 93Σ §4),ορίζει τα σχετικά με την προστασία κάθε προσώπου έναντι των βιοϊατρικών παρεμβάσεων.

_______________________

Eρμηνευτική δήλωση: Στην απαγόρευση της παραγράφου 4 δεν περιλαμβάνεται η απαγόρευση της εξόδου με πράξη του εισαγγελέα, εξαιτίας ποινικής δίωξης, ούτε η λήψη μέτρων που επιβάλλονται για την προστασία της δημόσιας υγείας ή της υγείας ασθενών, όπως νόμος ορίζει.

Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου

Πηγή     https://www.echr.coe.int/documents/convention_ell.pdf

Άρθρο 5 – Το δικαίωμα στην προσωπική ελευθερία και ασφάλεια

  1. Παν πρόσωπον έχει δικαίωμα εις την ελευθερίαν και την ασφάλειαν. Ουδείς επιτρέπεται να στερηθή της ελευθερίας του ειμή εις τας ακολούθους περιπτώσεις και συμφώνως προς την νόμιμον διαδικασίαν:

α. εάν κρατήται κανονικώς κατόπιν καταδίκης υπό αρμοδίου δικαστηρίου.

ε. εάν πρόκειται περί νομίμου κρατήσεως ατόμων δυναμένων να μεταδώσωσι μεταδοτικήν ασθένειαν, φρενοβλαβούς, αλκοολικού, τοξικομανούς ή αλήτου.

ΑΡΑ ΜΟΝΟ με δικαστική εντολή για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ άτομο μπορεί να εφαρμοστεί ο περιορισμός που αναφέρει το Σύνταγμα και η Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και εφόσον έχει ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ότι αποτελεί κίνδυνο για τη δημόσια υγεία. Κάθε άλλη ενέργεια είναι αντισυνταγματική αφού άρει την προστασία κάθε προσώπου έναντι των βιοϊατρικών παρεμβάσεων (5Σ §5)

 

Σύμβαση Οβιέδο 1997 (Υπερσυνταγματική – νόμος 2619/1998)

Πηγή     ΦΕΚ 132 Α / 19-06-1998)

Άρθρο 2 – Το προβάδισµα του ανθρωπίνου όντος

Τα συµφέροντα και η ευηµερία του ανθρώπινου όντος θα υπερισχύουν έναντι µόνου του κοινωνικού συµφέροντος ή της επιστήµης.

Άρθρο 5 – Γενικός κανόνας

Επέµβαση σε θέµατα υγείας µπορεί να υπάρξει µόνον αφού το ενδιαφερόµενο πρόσωπο δώσει την ελεύθερη συναίνεσή του, κατόπιν προηγούµενης σχετικής ενηµέρωσής του. Το πρόσωπο αυτό θα ενηµερώνεται εκ των προτέρων καταλλήλως ως προς το σκοπό και τη φύση της επέµβασης, καθώς και ως προς τα επακόλουθα και κινδύνους που αυτή συνεπάγεται. Το ενδιαφερόµενο πρόσωπο µπορεί ελεύθερα και οποτεδήποτε να ανακαλέσει τη συναίνεση του.

ΑΡΑ ΔΕΝ μπορεί να επιβληθεί ιατρική πράξη με τη δικαιολογία του κοινωνικού συμφέροντος χωρίς να υπάρχει ενημέρωση και κυρίως ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ

 

Παγκόσμια Διακήρυξη για τη Βιοηθική και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα

Πηγή     http://portal.unesco.org/en/ev.php-URL_ID=31058&URL_DO=DO_TOPIC&URL_SECTION=201.html

Άρθρο 6 – Συναίνεση

  1. Σε κατάλληλες περιπτώσεις έρευνας που διεξάγεται σε μια ομάδα ατόμων ή σε μια κοινότητα, μπορεί να ζητηθεί πρόσθετη συμφωνία των νομικών εκπροσώπων της συγκεκριμένης ομάδας ή κοινότητας. Σε καμία περίπτωσηδεν θα πρέπει μια συλλογική κοινοτική συμφωνία ή η συγκατάθεση ενός ηγέτη της κοινότητας ή άλλης αρχής να αντικαταστήσει τη συγκατάθεση ενός ενημερωμένουατόμου.

ΑΡΑ Ο καθένας αποφασίζει ΜΟΝΟ για τον εαυτό του και ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος ΔΕΝ μπορεί να αποφασίσει για λογαριασμό άλλου, είτε είναι ηγέτης, είτε είναι άλλη αρχή.

 

ΕΚΘΕΣΗ σχετικά με την εξάλειψη των βασανιστηρίων στον κόσμο (Ευρωκοινοβούλιο 2013/2169 (INI))

Πηγή     https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:52014IP0206&from=EN

  1. επισημαίνει ότι, σύμφωνα με την CAT, ο όρος ‘βασανιστήρια’ σημαίνει οιαδήποτε πράξημε την οποία «προκαλείται σκοπίμως σε ένα πρόσωπο σοβαρός πόνος ή ταλαιπωρία, σωματική ή ψυχική, από δημόσιο λειτουργό ή άλλο πρόσωπο που ενεργεί με επίσημη ιδιότητα ή με την υποκίνηση ή τη συναίνεση ή με την αποδοχή του». Θεωρεί ωστόσο ότι καταστάσεις κατά τις οποίες πράξεις βασανισμού και άλλη σκληρή, απάνθρωπη και ταπεινωτική μεταχείριση ή τιμωρία διαπράττονται με τη συμμετοχή φορέων εκτός κρατικών ή δημοσίων υπαλλήλων πρέπει επίσης να αντιμετωπίζονται μέσω μέτρων πολιτικής που ευνοούν την πρόληψη, τη λογοδοσία και την αποκατάσταση·

 

Σύμβαση κατά των Βασανιστηρίων και άλλων τρόπων σκληρής, απάνθρωπης ή ταπεινωτικής μεταχείρισης ή τιμωρίας (Παράρτημα στην απόφαση 39/46 της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών)

Πηγή        https://www.asylumlawdatabase.eu/sites/www.asylumlawdatabase.eu/files/aldfiles/%CE%A3%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7%20%CE%97%CE%95%20%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CF%89%CE%BD%20%CF%84%CF%81%CF%8C%CF%80%CF%89%CE%BD%20%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%AE%CF%82%2C%20%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B7%CF%82%20%CE%AE%20%CF%84%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82.pdf

Άρθρο 2.

  1. Κάθε Κράτος Μέρος λαμβάνει αποτελεσματικά νομοθετικά, διοικητικά, δικαστικά ή άλλα μέτρα για να προλαμβάνει πράξεις βασανιστηρίων σε κάθε εδαφική περιοχή που υπάγεται στη δικαιοδοσία του.
  2. 2.Καμία απολύτως εξαιρετική περίσταση, είτε αποτελεί κατάσταση πολέμου ή απειλή πολέμου, εσωτερική πολιτική αστάθεια ή κάθε άλλη κατάσταση ανάγκης, δεν μπορεί να προβληθεί ως δικαιολογία για βασανιστήρια.
  3. Εντολή προϊσταμένου ή δημόσιας αρχής δεν μπορεί να προβληθεί ως δικαιολογία για βασανιστήρια

Άρθρο 4.

  1. Κάθε Κράτος Μέρος μεριμνά, ώστε όλες οι πράξεις βασανιστηρίων να αποτελούν εγκλήματασύμφωνα με το ποινικό του δίκαιο. Το ίδιο ισχύει για την απόπειρα διάπραξης βασανιστηρίων ή για κάθε πράξη οποιουδήποτε προσώπου που συνιστά συνέργεια ή συμμετοχή σε βασανιστήρια.
  2. Κάθε Κράτος Μέρος προβλέπει για τα εγκλήματα αυτά κατάλληλες ποινές, για τον καθορισμό των οποίων λαμβάνεται υπόψη ο σοβαρός χαρακτήρας αυτών των εγκλημάτων.

       ΑΡΑ  ΚΑΜΙΑ δικαιολογία (κατάσταση ανάγκης, εξαιρετική περίπτωση,…) δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επιβληθεί ιατρική πράξη (δηλαδή βασανιστήριο)

Σύνταγμα της Ελλάδας

Πηγή     https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-7/

Αρθρο 7: (Καμιά ποινή χωρίς νόμο, απαγόρευση βασανιστηρίων)

  1. Έγκλημα δεν υπάρχει ούτε ποινή επιβάλλεται χωρίς νόμο (που συμφωνεί με το Σύνταγμα όπως σαφέστατα αναφέρεται στα άρθρα 120Σ §2, 87Σ §2 και 93Σ §4)που να ισχύει πριν από την τέλεση της πράξης και να ορίζει τα στοιχεία της. Ποτέ δεν επιβάλλεται ποινή βαρύτερη από εκείνη που προβλεπόταν κατά την τέλεση της πράξης.
  2. Tα βασανιστήρια, οποιαδήποτε σωματική κάκωση, βλάβη υγείας, ή άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειαςαπαγορεύονται και τιμωρούνται, όπως νόμος ορίζει.

 

Ποινικός Κώδικας (Νόμος 4619/2019)

Πηγή     ΦΕΚ 95 Α / 11-06-2019

Άρθρο 137Α – Βασανιστήρια

  1. Υπάλληλος ή στρατιωτικός, στα καθήκοντα του οποίου ανάγεται η δίωξη, η ανάκριση ή η εξέταση αξιόποινων πράξεων ή πειθαρχικών παραπτωμάτων ή η εκτέλεση ποινών ή η φύλαξη ή η επιμέλεια κρατουμένων, τιμωρείται με κάθειρξη έως δέκα έτη, εάν υποβάλλει σε βασανιστήρια κατά την εκτέλεση αυτών των καθηκόντων πρόσωπο που βρίσκεται στην εξουσία του με σκοπό: α) να αποσπάσει από αυτό ή από τρίτο πρόσωπο ομολογία, κατάθεση, πληροφορία ή δήλωση ιδίως αποκήρυξης ή αποδοχής πολιτικής ή άλλης ιδεολογίας, β) να το τιμωρήσειή γ) να εκφοβίσει αυτό ή τρίτα πρόσωπα. Με την ίδια ποινή τιμωρείται υπάλληλος ή στρατιωτικός, που με εντολή των προϊσταμένων του ή αυτοβούλως σφετερίζεται τέτοια καθήκοντα και τελεί τις πράξεις του προηγούμενου εδαφίου.

ΑΡΑ Και η επιβολή χρήσης μάσκας αποτελεί βασανιστήριο και εγκληματική πράξη αφού επιβάλλεται δια του εκβιασμού, της τρομοκράτησης και της βίας. Συνεπώς ΔΕΝ είναι ΟΥΤΕ συζητήσιμη, ΟΥΤΕ διαπραγματεύσιμη, ΟΥΤΕ υφίσταται θέμα εξαιρέσεων και καταστρατηγήσεων του δικαιώματος στην ΠΛΗΡΗ ενημέρωση και στην απόλυτη ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ για λόγους είτε διαγνωστικούς, είτε για θεραπευτικούς, είτε για προληπτικούς.

 

Ποινικός Κώδικας (Νόμος 4619/2019

Πηγή     ΦΕΚ 95 Α / 11-06-2019

Άρθρο 25 – Κατάσταση ανάγκης που αίρει το άδικο

  1. Δεν είναι άδικη η πράξηπου τελεί κάποιος προς αποτροπή παρόντος και αναπότρεπτου με άλλα μέσα κινδύνου, ο οποίος απειλεί το πρόσωπο ή την περιουσία του ίδιου ή κάποιου άλλου χωρίς δική του υπαιτιότητα, αν η προσβολή που προκλήθηκε στον άλλο είναι σημαντικά κατώτερη κατά το είδος και τη σπουδαιότητα από την προσβολή που απειλήθηκε.

Άρθρο 32 – Κατάσταση ανάγκης που αίρει τον καταλογισμό

  1. Η πράξη δεν καταλογίζεται σε εκείνον που την τελεί για να αποτρέψειπαρόντα και αναπότρεπτο με άλλα μέσα κίνδυνο, ο οποίος απειλεί χωρίς δική του υπαιτιότητα το πρόσωπο ή την περιουσία του ίδιου ή οικείου του, αν η προσβολή που προκλήθηκε στον άλλο από την πράξη είναι κατά το είδος και τη σπουδαιότητα ανάλογη με την προσβολή που απειλήθηκε.

ΑΡΑ  Ακόμα κι ήταν νόμιμες οι κυβερνητικές αποφάσεις, η κατάσταση ανάγκης που θέτει τη ζωή σε κίνδυνο (παρενέργειες από τη χρήση μάσκας και τον εγκλεισμό) καθώς και την περιουσία με την καταστροφή της οικονομίας, ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ και νομιμοποιούν την αντίσταση σε αυτές

 

Σύνταγμα της Ελλάδας

Πηγή     https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-89/

και https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-95/

‘Αρθρο 87: (Ανεξαρτησία των δικαστών)

  1. Oι δικαστές κατά την άσκηση των καθηκόντων τους υπόκεινται μόνο στο Σύνταγμα και στους νόμους (που συμφωνούν με αυτό όπως σαφέστατα αναφέρεται στα άρθρα 120Σ §2 και 93Σ §4)και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούνται να συμμορφώνονται με διατάξεις που έχουν τεθεί κατά κατάλυση του Συντάγματος.

‘Αρθρο 93: (Διακρίσεις των Δικαστήριων)

  1. Tα δικαστήρια υποχρεούνται να μην εφαρμόζουν νόμο που το περιεχόμενό του είναι αντίθετο προς το Σύνταγμα.

ΑΡΑ  ΚΑΙ ΟΛΕΣ οι ΚΥΑ, οι διατάξεις, οι αποφάσεις και οι νόμοι που έχουν τεθεί μετά το 2010 που παραχωρήθηκε η Εθνική Κυριαρχία με το 1ο Μνημόνιο και μετά το 2015 που τέθηκε η χώρα υπό ξένη κατοχή με το 3ο Μνημόνιο είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ. Όποιο όργανο ή δημόσιος υπάλληλος τις εφαρμόζει και δεν αντιστέκεται με ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ όπως ορίζει το Σύνταγμα στο άρθρο 120, είναι συνεργός στην κατάλυση του πολιτεύματος δηλαδή συνεργός σε Εσχάτη Προδοσία.

 

Σύνταγμα της Ελλάδος

Πηγή     https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-25/

Άρθρο 25 – Αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου, προστασία θεμελιωδών δικαιωμάτων

  1. Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του ΚράτουςΌλα τα κρατικά όργαναυποχρεούνται να διασφαλίζουν την ανεμπόδιστη και αποτελεσματική άσκησή τους.Τα δικαιώματα αυτά ισχύουν και στις σχέσεις μεταξύ ιδιωτών στις οποίες προσιδιάζουν. Οι κάθε είδους περιορισμοί που μπορούν κατά το Σύνταγμα να επιβληθούν στα δικαιώματα αυτά πρέπει να προβλέπονται είτε απευθείας από το Σύνταγμα είτε από το νόμο νόμους (που συμφωνούν με αυτό όπως σαφέστατα αναφέρεται στα άρθρα 120Σ §2, 87Σ §2 και 93Σ §4), εφόσον υπάρχει επιφύλαξη υπέρ αυτού και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας

 

Κώδικας Δεοντολογίας του Αστυνομικού (Π.Δ. 254/2004)

Πηγή     ΦΕΚ 254 Α / 03-12-2004

Άρθρο 1. Γενικές υποχρεώσεις.

Ο αστυνομικός :

α. Υπηρετεί τον Ελληνικό Λαό και εκτελεί τα καθήκοντά του, όπως ορίζουν το Σύνταγμα και οι νόμοι. (που πρέπει να συμφωνούν με το Σύνταγμα όπως σαφέστατα αναφέρεται στα άρθρα 120Σ §2, 87Σ §2 και 93Σ §4)

β. Υποχρεούται να σέβεται την αξία του ανθρώπου και να μεριμνά για την προστασία των δικαιωμάτων του ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου.

γ. Ενεργεί πάντοτε με σκοπό την εξασφάλιση της δημόσιας τάξης και ασφάλειας, την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος και τη διαφύλαξη των νομίμων συμφερόντων των πολιτών.

Άρθρο 2. Συμπεριφορά κατά την αστυνομική δράση.

Ο αστυνομικός :

β. Εφαρμόζει το νόμο με κοινωνική ευαισθησία και ουδέποτε υπερβαίνει τα επιτρεπόμενα όρια της διακριτικής ευχέρειας που του παρέχεται. Όταν επεμβαίνει υποχρεούται να δηλώνει την ιδιότητα, την ταυτότητα και την Υπηρεσία του.

γ. Εκτελεί τα καθήκοντά του με αμεροληψία, αντικειμενικότητα, διαφάνεια, σύνεση, αυτοκυριαρχία, σταθερότητα, αποφασιστικότητα και αξιοπρέπεια, προστατεύοντας, χωρίς διάκριση, όλους τους πολίτες από παράνομες σε βάρος τους πράξεις.

δ. Σέβεται το δικαίωμα στη ζωή και την προσωπική ασφάλεια κάθε ατόμου. Δεν επιφέρει, δεν προκαλεί και δεν ανέχεται πράξεις βασανιστηρίων ή απάνθρωπης ή εξευτελιστικής μεταχείρισης ή τιμωρίας και αναφέρει αρμοδίως κάθε παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

στ. Ενεργεί για τη διατήρηση και την αποκατάσταση της δημόσιας τάξης και ασφάλειας, με σκοπό τη διασφάλιση του σεβασμού των δικαιωμάτων όλων των πολιτών και την απρόσκοπτη κοινωνική διαβίωση, την πρόληψη και καταστολή του εγκλήματος και την προστασία του δημοκρατικού πολιτεύματος, αποφεύγοντας συμπεριφορές που μπορεί να προκαλέσουν σύγκρουση και επιβάλλει μόνον τους κατά περίπτωση αναγκαίους και προβλεπόμενους από το νόμο περιορισμούς δικαιωμάτων.

Άρθρο 3. Συμπεριφορά κατά τη σύλληψη και κράτηση πολιτών.

Ο αστυνομικός :

β. Ενημερώνει αμέσως τον κρατούμενο για το λόγο της σύλληψης και κράτησής του, για τις εναντίον του κατηγορίες, τα δικαιώματά του και για τη διαδικασία που εφαρμόζεται στην περίπτωσή του. Κρατούμενος που δεν κατανοεί την ομιλούμενη γλώσσα, ενημερώνεται σε γλώσσα που γνωρίζει με διερμηνέα ή με τον προσφορότερο τρόπο.

θ. Αποτρέπει και καταγγέλλει άμεσα, κάθε πράξη που συνιστά βασανιστήριο ή άλλη μορφή απάνθρωπης, σκληρής ή ταπεινωτικής μεταχείρισης ή τιμωρίας, οποιαδήποτε μορφή βίας ή απειλή βίας, καθώς και κάθε δυσμενή ή διακριτική μεταχείριση σε βάρος κρατουμένου.

Άρθρο 6. Ο αστυνομικός ως δημόσιος λειτουργός.

Ο αστυνομικός :

δ. Εκτελεί τις διαταγές των ανωτέρων του και ευθύνεται για τη μη εκτέλεση ή την πλημμελή εκτέλεσή τους. Είναι προσωπικά υπεύθυνος για τις πράξεις ή παραλείψεις του και η εκτέλεση προδήλως παράνομων ή αντισυνταγματικών διαταγών δεν τον απαλλάσσει των ευθυνών του.

Ποινικός Κώδικας (Νόμος 4619/2019)

Πηγή     ΦΕΚ 95 Α / 11-06-2019

Άρθρο 14 – Έννοια της αξιόποινης πράξης

  1. Έγκλημα είναι πράξη άδικη και καταλογιστή σε εκείνον που την τέλεσε, η οποία τιμωρείται από τον νόμο.
  2. Στις διατάξεις των ποινικών νόμων ο όρος «πράξη» περιλαμβάνει και τις παραλείψεις.

Άρθρο 15 – Έγκλημα που τελείται με παράλειψη

  1. Όπου ο νόμος για την ύπαρξη αξιόποινης πράξης απαιτεί να έχει επέλθει ορισμένο αποτέλεσμα, η μη αποτροπή τουτιμωρείται όπως η πρόκλησή του με ενέργεια, αν ο υπαίτιος της παράλειψης είχε ιδιαίτερη νομική υποχρέωση να προβεί σε ενέργεια για την αποτροπή του αποτελέσματος. Η ιδιαίτερη νομική υποχρέωση πηγάζει από νόμο, σύμβαση ή προηγούμενη επικίνδυνη ενέργεια του υπαιτίου.

Προεδρικό Διάταγμα 120/2008

Πειθαρχικό Δίκαιο Αστυνομικού Προσωπικού.

Πηγή     ΦΕΚ 182 Α / 02-09-2008

Άρθρο: 2 – Γενικά περί πειθαρχίας

  1. Με τον όρο πειθαρχία νοείται :

α) Η πιστή συμμόρφωση των αστυνομικών προς το Σύνταγμα και τους νόμους (που συμφωνούν με το Σύνταγμα όπως σαφέστατα αναφέρεται στα άρθρα 120Σ §2, 87Σ §2 και 93Σ §4)

ε) Η ευγενής συμπεριφορά των αστυνομικών προς τους πολίτες, καθώς και ο σεβασμός και η προστασία των δικαιωμάτων αυτών, που προβλέπονται από το Σύνταγμα και τους νόμους (που συμφωνούν με το Σύνταγμα όπως σαφέστατα αναφέρεται στα άρθρα 120Σ §2, 87Σ §2 και 93Σ §4)

  1. Ο ανώτερος είναι υπεύθυνος για τις συνέπειες της διαταγής του ο δε κατώτερος υποχρεούται να εκτελεί με ακρίβεια τη διαταγή που έλαβε και είναι υπεύθυνος για την εκτέλεση της και για τις συνέπειες της μη εκτέλεσής της. Ο κατώτερος δικαιούται να τύχει ακρόασης και να υποβάλει τα παράπονά του, αφού εκτελέσει τη διαταγή. Ο κατώτερος αν λάβει διαταγή την οποία θεωρεί παράνομη, οφείλει πριντην εκτελέσει ν’ αναφέρει εγγράφως την αντίθετη γνώμη του και να την εκτελέσει χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Η εκτέλεσή της όμως δεν καθιστά νόμιμη τη διαταγή αυτή.
  2. Ο αστυνομικός είναι προσωπικά υπεύθυνοςγια τις πράξεις και παραλείψεις του.

Άρθρο: 4 – Έννοια πειθαρχικού παραπτώματος

  1. Πειθαρχικό παράπτωμα αποτελεί κάθε υπαίτια και καταλογιστή παράβαση του υπηρεσιακού καθήκοντος με πράξη(ενέργεια ή παράλειψη).
  2. Το υπηρεσιακό καθήκον προσδιορίζεται από τις υποχρεώσεις που επιβάλλονται στον αστυνομικό από τις διατάξεις του Συντάγματος, των νόμων (που συμφωνούν με το Σύνταγμα όπως σαφέστατα αναφέρεται στα άρθρα 120Σ §2, 87Σ §2 και 93Σ §4),των κανονισμών του Σώματος, των διαταγών της Υπηρεσίας καθώς και από τη συμπεριφορά, που πρέπει να τηρεί ο αστυνομικός εντός και εκτός υπηρεσίας λόγω της ιδιότητάς του.

Άρθρο: 10 – Παραπτώματα που επισύρουν ποινή Απόταξης

  1. Τα πειθαρχικά παραπτώματα, που επισύρουν την ποινή απόταξης, είναι τα κατωτέρω περιοριστικώς αναφερόμενα:

α) Πράξεις που υποδηλώνουν έλλειψη πίστης, σεβασμού και αφοσίωσης στο Σύνταγμα και στο Δημοκρατικό Πολίτευμα της Χώρας.

β) Πράξεις που υπονομεύουν άμεσα ή έμμεσα την έννομη τάξη.

γ) Πράξεις που συνιστούν βασανιστήρια και άλλες προσβολές της ανθρώπινης αξιοπρέπειας κατά την έννοια του άρθρου 137 Α του Π.Κ.

η) Η τέλεση ή η απόπειρα τέλεσης εγκλημάτων σε βαθμό κακουργήματος και η τέλεση ή απόπειρα τέλεσης των εγκλημάτων,

  • ψευδορκίας (Άρθρο 224 Π.Κ.),

(δήλωση ότι  από την μη χρήση μάσκας μπορεί να προκύψει κίνδυνος μετάδοσης της ασθένειας σε αόριστο αριθμό προσώπων, χωρίς την παραμικρή ένδειξη ή το παραμικρό δεδομένο που να συνηγορεί σε αυτήν την θέση)

  • ψευδούς καταμήνυσης (Άρθρο 229 Π.Κ.),

(παραπομπή στη δικαιοσύνη με κατηγορία του άρθρου 285 Π.Κ. χωρίς να υπάρχουν στοιχεία ότι υπάρχει ασθένεια)

  • υπόθαλψης εγκληματία (Άρθρο 231 Π.Κ.),

(αυτούς που δίνουν τις αντισυνταγματικές εντολές ξεκινώντας από τους ανωτέρους τους)

  • κατάχρησης εξουσίας (Άρθρο 239 Π.Κ.),

(δίωξη αθώων για επιβολή αντισυνταγματικών μέτρων και χρήση βασανιστηρίων)

  • παράβασης καθήκοντος (Άρθρο 259 Π.Κ.),

(βλάβη του κράτους από τη διάλυση της οικονομίας λόγω μέτρων και ψυχική και οικονομική ατομική ζημία των πολιτών)

  • παράλειψης λύτρωσης από κίνδυνο ζωής (Άρθρο 307 Π.Κ.),

(έκθεση στον κίνδυνο από τη χρήση της μάσκας και στην επιδείνωση της ψυχικής υγείας)

  • παράνομης κατακράτησης (Άρθρο 325 Π.Κ.),

(παραβίαση του άρθρου 6 του Συντάγματος αφού για τον περιορισμό της ελεύθερης κίνησης ΔΕΝ υπάρχει ΑΤΟΜΙΚΗ δικαστική απόφαση όπως το Σύνταγμα το άρθρο 5 ορίζει)

  • παράνομης βίας (Άρθρο 330 Π. Κ.),

(απειλή με βάση παράνομη και αντισυνταγματική πράξη για βασανισμό και περιορισμό των θεμελιωδών ελευθεριών και συνταγματικών δικαιωμάτων)

  • συκοφαντικής δυσφήμησης (Άρθρο 363 Π.Κ.),

(διάδοση ψευδούς γεγονότος ότι ο τυχαίος πολίτης αποτελεί δημόσιο κίνδυνο χωρίς αυτό να προκύπτει από κάποια επιστημονικά στοιχεία)

  • εκβίασης (Άρθρο 385 Π. Κ.),

(απειλή για χρήση μάσκας και περιορισμό των κινήσεων με αποτέλεσμα την επιδείνωση της ψυχικής κυρίως υγείας και της οικονομικής ζημίας για να μην αντιταχθεί στα αντισυνταγματικά μέτρα και χάσει την εύνοια της υπηρεσίας)

  • απάτης (Άρθρο 386 Π.Κ.),

(με ψευδή στοιχεία και παντελή έλλειψη δεδομένων οδηγεί σε πράξεις που έχουν ως αποτέλεσμα την οικονομική ζημία των Ελλήνων και του ελληνικού δημοσίου όπου η οικονομική καταστροφή είναι της τάξεως των δισεκατομμυρίων)

ιβ) Η χαρακτηριστικά αναξιοπρεπής ή ανάξια για αστυνομικό συμπεριφορά εντός ή εκτός υπηρεσίας ή συμπεριφορά που μαρτυρεί διαφθορά χαρακτήρα.

ιγ) Η βαριά παράβαση του υπηρεσιακού καθήκοντος από πρόθεση,

ΑΡΑ Όταν επιβάλλει αντισυνταγματικά βασανιστήρια με ταπεινωτική μεταχείριση και εκφοβισμό είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ και η δικαιολογία «Εκτελούσα Εντολές» δεν τον απαλλάσσει όπως δεν απάλλαξε και τους Ναζί στη δίκη της Νυρεμβέργης.

ΚΑΙ οποιοδήποτε άλλο όργανο βρίσκεται στην ομάδα του παραβάτη αστυνομικού θα τιμωρηθεί ως συνεργός, διότι ΔΕΝ απέτρεψε την εγκληματική ενέργεια βασανισμού και τρομοκράτησης και καταστρατήγησης των Θεμελιωδών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

 

Καταστατικό της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου

Πηγή     https://www.refworld.org/cgi-bin/texis/vtx/rwmain/opendocpdf.pdf?reldoc=y&docid=506ab5e82

Άρθρο 7.- Εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας

  1. Για τους σκοπούς του παρόντος Καταστατικού, «έγκλημα κατά της ανθρωπότητας» σημαίνει οποιαδήποτε από τις ακόλουθες πράξειςόταν διαπράττεται ως μέρος ευρείας και συστηματικής επίθεσης που κατευθύνεται κατά οποιουδήποτε αμάχου πληθυσμού, εν γνώσει της επίθεσης:

β) Εξόντωση

ε) Φυλάκιση ή άλλη σοβαρή στέρηση της σωματικής ελευθερίας κατά παραβίαση βασικών κανόνων του διεθνούς δικαίου

στ) Βασανιστήρια

η) Δίωξη κατά οποιασδήποτε αναγνωρίσιμης ομάδας ή κοινότητας για λόγους πολιτικούς, φυλετικούς, εθνικούς, εθνοτικούς, πολιτιστικούς, θρησκευτικούς ή λόγους φύλου, όπως αυτό ορίζεται στην παράγραφο 3, ή άλλους λόγους που αναγνωρίζονται παγκοσμίως ως ανεπίτρεπτοι κατά το διεθνές δίκαιο σε σχέση με οποιαδήποτε πράξη που αναφέρεται στην παρούσα παράγραφο ή οποιοδήποτε έγκλημα εντός της δικαιοδοσίας του Δικαστηρίου.

κ) Άλλες απάνθρωπες πράξεις παρόμοιου χαρακτήρα οι οποίες με πρόθεση προκαλούν μεγάλο πόνο ή βαρεία σωματική βλάβη ή βαρεία βλάβη της διανοητικής ή σωματικής υγείας.

  1. Για τους σκοπούς της παραγράφου 1:

(β) Η «εξόντωση» περιλαμβάνει την με πρόθεση επιβολή συνθηκών ζωής, μεταξύ άλλων στέρηση πρόσβασης σε τροφή και φάρμακα, υπολογισμένων να επιφέρουν την καταστροφή μέρους του πληθυσμού

(ε) «Βασανιστήρια» σημαίνει την με πρόθεση πρόκληση έντονου πόνου ή δοκιμασίας, σωματικών ή ψυχικών επί προσώπου που τελεί υπό την κράτηση ή υπό τον έλεγχο του κατηγορουμένου. Τα βασανιστήρια δεν περιλαμβάνουν πόνο ή δοκιμασία που προκύπτει μόνον ή είναι σύμφυτος ή είναι δυνατόν να προκύψει από την επιβολή νόμιμων κυρώσεων

(ζ) «Δίωξη» σημαίνει την με πρόθεση και βαρείας μορφής στέρηση θεμελιωδών δικαιωμάτων σε αντίθεση προς το διεθνές δίκαιο εξ αιτίας της ταυτότητας της ομάδας ή κοινότητας

ΑΡΑ Η συστηματική επιβολή ή απειλή επιβολής βασανιστηρίων, σωματικών ή ψυχικών, αλλαγής τρόπου ζωής, στέρησης της ελευθερίας, δίωξης των διαφωνούντων, και γενικά συστηματική παραβίαση των Θεμελιωδών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, αποτελούν ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ και ως τέτοια θα δικαστούν

Κώδικας Ποινικής Δικονομίας (Νόμος 4620/2019)

Πηγή     ΦΕΚ 96 Α / 11-06-2019

Άρθρο 275 – Στα αυτόφωρα εγκλήματα

  1. Προκειμένου για αυτόφωρα κακουργήματα και πλημμελήματα οι ανακριτικοί υπάλληλοι του άρθρου 31, καθώς και κάθε αστυνομικό όργανο, έχουν υποχρέωση, ενώ οποιοσδήποτε πολίτηςτο δικαίωμα, να συλλάβουν το δράστη, τηρώντας τις διατάξεις του Συντάγματος και του άρθρου 279 του κώδικα για την άμεση προσαγωγή του στον εισαγγελέα.

ΑΡΑ  Αν ο αστυνομικός παραβιάζει το Σύνταγμα και πίπτει σε αυτόφωρα εγκλήματα, σε ΚΑΘΕ πολίτης νομιμοποιείται να τον συλλάβει και να τον οδηγήσει στον Εισαγγελέα/Αυτόφωρο για να δικαστεί επί τόπου (στην περίπτωση που αυτός αρνηθεί να ακολουθήσει τον πολίτη στα δικαστήρια)

 

              Αρχείο PDF : Εγκλήματα κατά των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

 

 

Πηγή


Ετικέτες: 


 


Αν τολμούν κυβέρνηση και λοιμωξιολόγοι, ας τον βγάλουν... ψεύτη. ΑΛΛΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΟΜΩΣΕΙ.

23 Μαρτίου, 2021  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
- 810 προβολές ( Μέτρηση έως 15:16:04 )

 

Αν “παραπληροφορω” τότε δημοσιεύστε λεπτομερείς πίνακες με την ΣΥΝΟΛΙΚΗ εικόνα νοσηλειων και θανάτων (για οποιαδήποτε αιτία) σε αυτούς τους 2 μήνες και βγάλτε με ψεύτη.


Δεν θα τολμήσουν να τον διαψεύσουν, γιατί απλούστατα τα ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ στοιχεία που δημοσιεύει είναι Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΕΝΟΧΗΣ ΤΟΥΣ.

Μιας ενοχής όμως, που μεταφράζεται σε ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΑΘΩΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

Κι όλοι εμείς, προβατοποιημένοι και ΑΝΤΙΔΡΟΥΝΤΕΣ, ανίσχυροι να πράξουμε αυτό που επιτάσσει η συνείδησή μας.

ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ.

Ακόμα κι αν εμείς οι μεγαλύτεροι έχουμε ζήσει τη ζωή μας, υπάρχουν παιδιά και εγγόνια, που έχουμε την υποχρέωση να τους παραδώσουμε έναν καλλίτερο κόσμο, κι όχι με την αδράνειά μας να τους αφήσουμε έναν εφιαλτικό κόσμο.

 

Καλλιόπη Σουφλή

 

Υ.Γ. Τελικά επιβεβαιώνονται οι φόβοι του, στις δυο τελευταίες παραγράφους.

Κι αυτούς τους ίδιους φόβους, έχει κάθε νοήμων άνθρωπος.


 

Like & Share αν θεωρείτε την ακόλουθη παρουσίαση ορθή, επιστημονική και λογική.
Προς τους αρμόδιους που βγήκαν ως πλασιέ στις 8 Μαρτίου να προωθήσουν πειραματικά και δυνητικά επικίνδυνα και αναποτελεσματικά προϊόντα διαφημίζοντας μια επικίνδυνη εκστρατεία εμβολιασμού και παραπλανώντας τους αδαείς πολίτες με πιθανόν ψευδή στοιχεία, αλλά και αναλήθειες, υποθέσεις και παραμύθια του τύπου “είχε τον Ιό στο τσεπάκι και όταν έκανε το μπόλι βγήκε παγανιά”..
Λαμβάνοντας υπόψη και μόνο τα ελάχιστα νούμερα που δώσατε ως αληθη, είναι εύκολο να συμπεράνουμε ότι το μπόλιασμα είναι παντελώς αναποτελεσματικό.
Είπατε πως στα 650.000 άτομα που έκαναν την πρώτη δόση έχουν νοσήσει τα 1000 και από τα 350.000 που έκαναν και τη 2η δόση νόσησαν ΑΛΛΑ 354 (Στοιχεία που είναι με βεβαιότητα ψευδή, εφόσον εξ αρχής ψεύδεστε ασύστολα).
Και φυσικά δεν μας λέτε αν κάνατε 650.000 κορονοτεστ ή μόνο 1354.
Αν ισχύει το δεύτερο τότε απλούστατα ισχύει ένα ποσοστό θετικότητας 100% στους μπολιασμενους (βγάλτε με ψεύτη )

Άρα 1354 κορονοασθενεις σε 650.000 μπολιασμενους σε μια περίοδο περίπου 2 μηνών.
Αυτό αν το κάνουμε απλή αναγωγή στο πληθυσμό 10.7 μυριων αντιστοιχεί σε 22.289 κορονοασθενεις και αν το αναγάγουμε σε περίοδο ενός έτους αντιστοιχεί σε 133.733 κορονοασθενεις που είναι ΟΛΟΙ μπολιασμενοι.
Αν λάβουμε υπόψη ότι σίγουρα δεν κάνατε 650.000 τεστ τότε το νούμερο αυτό μπορεί να είναι δεκαπλάσιο σε “κρούσματα” έτσι όπως τα ορίζετε και ξεπερνάει κατά πολύ τον αριθμό των κρουσμάτων ενός χρόνου πΛανδημιας.
ΔΗΛΑΔΗ με μια απλή ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ μάτια, ακόμα και με τα ψευδή και πλασματικά στοιχεία που συνηθίζετε να δίνετε, τα προϊόντα σας είναι ΑΧΡΗΣΤΑ.

Και εφόσον ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΕ ενδελεχώς ΠΟΣΟΙ εκ των 650.000 πειραματόζωων έχουν νοσηλευτεί και έχουν πεθάνει (Για οποιοδήποτε αίτιο) σε αυτή τη περίοδο (Ενώ έχουν πεθάνει 22.053 Έλληνες σε 2 μήνες) τότε μάλλον η πραγματική εικόνα είναι πολύ χειρότερη.
Αν “παραπληροφορω” τότε δημοσιεύστε λεπτομερείς πίνακες με την ΣΥΝΟΛΙΚΗ εικόνα νοσηλειων και θανάτων (για οποιαδήποτε αιτία) σε αυτούς τους 2 μήνες και βγάλτε με ψεύτη.
Με εκτίμηση.
Ένας σώφρων πολίτης που ανησυχεί για το σκοτεινό παρόν και το πιο σκοτεινό μέλλον της ανθρωπότητας.

Ένα σκοτεινό μέλλον που “ΚΑΠΟΙΟΙ” θέλουν διακαώς και που κάθε άνθρωπος από τη γέννηση του θα θεωρείται ένας “βιολογικός κίνδυνος” ένας τρομοκράτης που πρέπει να ελέγχεται ΑΠΟΛΥΤΑ

 

Πηγή


Ετικέτες: 

Τρίτη 23 Μαρτίου 2021

Ματθαίος Γιαννούλης-Μιχάλης Λιαγούρης "ΚΙ ΟΠΟΥ...ΝΑ'ΝΑΙ" (Νέο Νησιώτικο ...

 


Κάποια πράγματα δεν είναι τυχαία! Ιδού η Λευκή Βίβλος για την αστυνόμευση της Ελλάδας. (Παγίδες και ασάφειες σε βάρος των πολιτών)

20 Μαρτίου, 2021  Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ
- 509 προβολές ( Μέτρηση έως 19:25:08 )
Δημιουργείται ένα νέο παγκόσμιο περιβάλλον. Παράγεται μια νέα κοινή συνείδηση, όπου το τοπικό και το παγκόσμιο συμπλέκονται στην καθημερινότητα, όπως για παράδειγμα στην πανδημία, όπου ο εμβολιασμός σε κάθε σημείο της γης μας αφορά γιατί μας επηρεάζει. Όπως στην κλιματική αλλαγή ή στη μόλυνση των θαλασσών, όπου βλέπουμε πια καθαρά «εισαγόμενες» αλλαγές στο δικό μας περιβάλλον και στα δικά μας νερά.


«Έξυπνη»: Χρήση νέων τεχνολογιών και καινοτομικών συστημάτων στην επιχειρησιακή της λειτουργία.

Ένα μοντέλο «κοινοτικής αστυνόμευσης», που  έχει εφαρμοστεί κυρίως στις ΗΠΑ και κρύβει πολλές παγίδες, όσον αφορά όχι μόνο την αποτελεσματικότητα αλλά και τη σκοπιμότητα πολλές φορές της «συνεργασίας» των μηχανισμών καταστολής με τις τοπικές αρχές.
Στην ουσία, πρόκειται για ένα θεσμικό πλαίσιο που στοχεύει στην αποτελεσματικότερη καταστολή, αλλά και στην απόσπαση της συναίνεσης και της συνεργασίας των λαϊκών στρωμάτων και όλα αυτά, όπως πάντα, στο όνομα της «ασφάλειας των πολιτών».
Μιας αστυνομίας που, σαν κομμάτι του αστικού εποικοδομήματος προσαρμόζεται κάθε φορά με τις κυβερνητικές (εν)αλλαγές υπηρετώντας τους εκάστοτε αντιδραστικούς σχεδιασμούς, με ομοιότητες και «διαφορές» που έχουν να κάνουν αποκλειστικά με τη διαχείριση του συστήματος.
Ένα θεσμικό πλαίσιο, που κάνει πράξη το όραμα για στρατηγικό ρόλο των ΜΑΤ-ΜΕΑ & Σια ως εργαλείο «κοινωνικής συνοχής».
Ελπίζω να αντιλαμβάνονται οι αναγνώστες, τι … έρχεται με την “Λευκή Βίβλο”, που όμως θα είναι … ΚΑΤΑΜΑΥΡΗ.
Καλλιόπη Σουφλή
Υ.Γ.1. Και να θυμίσω τι είχα γράψει εδώ, για την … “ΛΕΥΚΗ ΒΙΒΛΟ” που είναι η ολοκλήρωση της ΑΤΖΕΝΤΑΣ 21 και η ολοκλήρωση των ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ. Δηλαδή, ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ…
Υ.Γ.2. Και για να γίνει καλλίτερα αντιληπτό τι έρχεται, διαβάστε εδώ… και εδώ

 

Αλλάζουν όλα…

Μετά την Λευκή Βίβλο με αφορμή τα 200 χρόνια από την Επανάσταση, η οποία θα αλλάξει την Ελλάδα, όπως την ξέρουμε, έρχεται η Λευκή Βίβλος για να επιβάλλει «τάξη και ασφάλεια» στους δρόμους.

Πρόκειται για την πρόταση για νέο συμβόλαιο ασφάλειας μεταξύ πολιτών και υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, την λεγόμενη Λευκή Βίβλο για την Προστασία του Πολίτη.

Την παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.

Στην ερώτηση «γιατί τώρα η Λευκή Βίβλος», το υπουργείο απαντά μεταξύ άλλων πως η πανδημία μετά την κρίση στον Έβρο έδειξε πως η ασφάλεια είναι καθημερινή άσκηση διαχείρισης κρίσεων, ότι χρειάζονται νέους θεσμούς και πολιτικές η διασφάλιση των δικαιωμάτων των πολιτών και η προσπάθεια μείωσης της αστυνομικής αυθαιρεσίας. Αναφερόμενο στους νέους σημειώνει ότι οι τρόποι που αντιμετωπίζεται η αστυνομία από μέρος των νέων και οι νέοι από μέρος της αστυνομίας απομακρύνει το μέλλον. Παράλληλα, τονίζει πως η βία των ανηλίκων αυξάνεται σημαντικά και οι απαντήσεις δεν μπορεί να είναι μόνο αστυνομικές.

https://youtu.be/JcuJ_vU3P_4

Έτσι λοιπόν στο πρόβλημα της βίας, με αφορμή τα τελευταία γεγονότα στην Νέα Σμύρνη, έρχεται η «λύση» της Λευκής Βίβλου.

Σύμφωνα με την Λευκή Βίβλο, η Αστυνομία αλλάζει το πλαίσιο δράσης της, ώστε να ανταποκριθεί πλήρως στις προκλήσεις του 21ου αιώνα.

Αναφέρεται στην εισαγωγή της Λευκής Βίβλου:

«Δημιουργείται ένα νέο παγκόσμιο περιβάλλον. Παράγεται μια νέα κοινή συνείδηση, όπου το τοπικό και το παγκόσμιο συμπλέκονται στην καθημερινότητα, όπως για παράδειγμα στην πανδημία, όπου ο εμβολιασμός σε κάθε σημείο της γης μας αφορά γιατί μας επηρεάζει. Όπως στην κλιματική αλλαγή ή στη μόλυνση των θαλασσών, όπου βλέπουμε πια καθαρά «εισαγόμενες» αλλαγές στο δικό μας περιβάλλον και στα δικά μας νερά.

Στον αντίποδα, η υπόλοιπη ζωή μας παραμένει και επηρεάζεται από τα φυσικά τοπικά όρια διαβίωσης. Ζούμε ήδη την 4η βιομηχανική επανάσταση και τις συνέπειες της. Η τεχνητή νοημοσύνη, τα μεγάλα δεδομένα, δηλαδή το καύσιμο για τις ρομποτικές εφαρμογές πολλαπλασιάζουν τις παραγωγικές δυνατότητες της ανθρωπότητας, διευρύνουν εκθετικά τους ορίζοντες κατανόησης, συνακόλουθα τις λύσεις και εναλλακτικές στα προβλήματα υγείας, διατροφής, εκπαίδευσης, διασκέδασης, πρόνοιας.

Ο κόσμος στο κινητό μας είναι μια καθημερινή απόδειξη για αυτές τις δυνατότητες. Στον αντίποδα, τα προσωπικά στοιχεία, οι επικοινωνίες ή η παρουσία σε δημόσιους χώρους μπορούν εύκολα να καταγράφονται. Τα όρια δημόσιου και ιδιωτικού, ατομικού και συλλογικού επαναδιαπραγματεύονται».

Εν συνεχεία παρουσιάζονται οι αφορμές, οι οποίες δικαιολογούν την αναγκαιότητα της Λευκής Βίβλου:

  • Ασφάλεια και διαχείριση κρίσεων: 
  • O κυβερνοχώρος αποτελεί σήμερα το περίπλοκο πεδίο ανάπτυξης της εγκληματικής δραστηριότητας.

  •  

Εδώ ολόκληρη η Λευκή Βίβλος για την αστυνόμευση της ΕλλάδαςDownload

el.gr

 

Πηγή


Ετικέτες: